Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ook mee op België 5/10
0 Vind ik leuk's
Had vandaag erg weinig tijd om iets te spelen ...
Belgische Tweede Klasse-combi had ik nog open staan & die was correct :d (y)
Dit weekend mooi winstje met 3/4 correcte combi's :d
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tip ouwe!
0 Vind ik leuk's
Geen probleem ;-) Had er erg veel vertrouwen in (y) !
0 Vind ik leuk's
Vandaag (enkele wedstrijden zijn al bezig, had het vandaag erg druk & had combi's vanmorgen vlug afgesloten):
Maritimo- Gil Vicente 1 1,80 (y)
Steau Boekarest - Gaz Metan 1 1,44 (n)
@ 2,59 *Medium Stake*
Manchester Utd - Fulham 1 1,22 (y)
Braga - Academica 1 1,29 (y)
Plzen - Ceske 1 1,26 (y)
@ 1,98 *High Stake* (y)
Succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag :
U. de Chile - Penarol 1 1,50 (y)
Shrewsbury - Port Vale 1 1,62 (y)
@ 2,43 *Medium Stake* (y)
U. de Chile zie ik erg graag spelen :d Statistieken zijn ook in het voordeel van Chile. Shrewsbury is erg sterk thuis, beter nog, ze verloren nog geen enkele thuiswedstrijd van de 18 (!) , waarvan 14 overwinningen ! Toch sterk :d
Z. Moravce - Zilina 2 2,10 (n) 87' 1-1 :/
@ 2,10 *Medium Stake*
Odd vindt ik echt veel te hoog .. Zilina is op basis van statistieken grote favoriet ! Van de 5 laatste wedstrijden wist Z. Moravce er slechts 1 te winnen , de andere 4 verloren ze allemaal .. Zilina daarentegen won de laatste 5 wedstrijden & zit dus in goede vorm :d
Benfica - Chelsea 1 2,35 (n)
@ 2,35 *Medium Stake*
Ik las dat Benfica 10 Europese thuisduels ongeslagen was & dat Chelsea dit jaar nog geen enkele Europese uitwedstrijd kon winnen :d
En Benfica is zeker geen slechte ploeg :d
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
LIVE :
APOEL - Real Madrid (58' 0-0) 2 1,72 *High Stake* (y)
Real Madrid is stukken beter ! APOEL 0 doelpogingen , Real 13 & 70% balbezit , zegt veel !
0 Vind ik leuk's
santiiago:

LIVE :
APOEL - Real Madrid (58' 0-0) 2 1,72 *High Stake* (y)
Real Madrid is stukken beter ! APOEL 0 doelpogingen , Real 13 & 70% balbezit , zegt veel !
santiiago:

Voor vandaag :
U. de Chile - Penarol 1 1,50 (y)
Shrewsbury - Port Vale 1 1,62 (y)
@ 2,43 *Medium Stake* (y)
U. de Chile zie ik erg graag spelen :d Statistieken zijn ook in het voordeel van Chile. Shrewsbury is erg sterk thuis, beter nog, ze verloren nog geen enkele thuiswedstrijd van de 18 (!) , waarvan 14 overwinningen ! Toch sterk :d

Leuk avondje :d Na de 0-1 van Real ook nog een medium stake geplaatst op Real Madrid to score next goal @ 2,60 (y)
Real was stukken beter dan APOEL , wat zich uiteindelijk nog weergaf in de uitslag :d
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag :
Marseille - Bayern München 2 1,85 (Plaatste deze vorig weekend omdat ik wist dat deze nog ging zakken , hij komt van 2,15 (!) )
@ 1,85 High Stake (y)
Sheffield Utd - Chesterfield 1 1,45 (y)
CSKA Sofia - Boroe 1 1,30 (y)
@ 1,89 Medium Stake (y)
Veel succes (y) !
0 Vind ik leuk's
Speel de combo van Sheffield + cska sofia mee. Bij mij was de quote voor cska alleen 1.4
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.