Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Santiiago

Hallo allemaal,
Sinds het begin van het NBA seizoen volg ik deze competitie van nabij.
De meeste nachten waren succesvol (met uitzondering van de laatste, een complete ramp!)
Op vraag van enkele leden (en ook voor mijn gemak , ipv steeds PM's te beantwoorden) zal ik hier mijn NBA tips plaatsen. Mocht er anders nog iets interessant zijn, plaats ik het hier ook wel.
Je kiest er zelf voor wat je wil meespelen :d (Op eigen risico uiteraard ;-) )
Veel succes allemaal ! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santiiago
Country flagsantiiago in 3-01-2012 12:35 Leden topics
in 3-01-2012 12:35 Leden topics
1037 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santiiago:
Ik hou mijn algemene ROI bij & mijn ROI per maand .. Telkens op het einde van de maand zal ik hier mijn ROI plaatsen + het aantal combi's dat ik in de desbetreffende maand geplaatst heb .. Zo krijgen andere leden een goed beeld over mij als tipgever ..
Samenvatting maand januari
De maand januari startte schitterend .. Bijna elke nacht vol winst met NBA & overdag ook 3/4de van mijn voetbalcombi's correct .. Maar ik wist dat dit zeker niet zo ging blijven duren .. Halverwege januari had ik een eerste dipje , met enkele mindere voetbaldagen maar telkens kon ik rekenen op de NBA .. De laatste week had ik helaas veel verlies ..
Aantal geplaatste combi's: 115
ROI Januari: 116.81 %

Profit is profit keep up the good work:).
Wel adviseer ik om vaker singles te spelen ipv alleen maar combo's veel te riskant imo:).
0 Vind ik leuk's
@ Molliebollie : Het deed er toch niet meer toe , combi was al verkeerd door Hull ...
@ hengelo : Ja , misschien moet ik meer singles gaan spelen of max 2 wedstrijden .. Zal ik op letten in de toekomst :d !
0 Vind ik leuk's
Het was weer top Santiiago (y) twee van je drie combi's waren juist ! Jammer van Indiana Pacers -10. Ga zo door!
0 Vind ik leuk's
Een nieuwe maand , een nieuwe start & direct prijs :d !
Eindelijk nog eens een goede , ouderwetse NBA nacht met veel winst :d Jammer dat Indiana mooie voorsprong niet kon houden & Nets liet terugkomen tot 7 ptn ..
Maar heb zeker niet te klagen :d !
Straks voetbal & NBA-combi's !
0 Vind ik leuk's
Thanks Visioen :d Speelde je iets mee ?
Wat speel je vanavond allemaal ?
0 Vind ik leuk's
Ik heb alles meegespeeld :) Voor vanavond speel ik in ieder geval: Udinese, Inter en Napoli op winst (combi). Denk dat ik nog wel wat meer ga spelen maar moet nog even kijken.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd naar wat je vandaag gaat spelen santi ;)
Ik ben ook nog beetje aan het kijken wat ik zou spelen vandaag.. Daarom altijd handig om te zien wat anderen spelen :d
0 Vind ik leuk's
Leuk dat je meespeelde :d (y) !
Ok , speel Udinese - Napoli - Marseille - Inter Milaan - Trabzonspor - Galatasaray waarschijnlijk wel !
Misschien ook mooi om meer dan 1.5 te spelen :d
Laat weten wat je speelt Visioen !
0 Vind ik leuk's
Heracles kun je er ook nog wel aan toevoegen !
0 Vind ik leuk's
Speel je ze allemaal in 1 combo Santiago?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.