Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robs234:
Top denzarius

Wel flinke odddrop op bts bij Olympiakos. Had deze pick rond twaalf uur uitgezocht en toen stond ie op 2,20 nu nog maar 1,78 :-(

Inmiddels nog maar 1.35 tot 1.50 :(
0 Vind ik leuk's
Ik weet niet waar je die hebt gevonden, maar bij unibet is ie nog 1,68
0 Vind ik leuk's
Oddsportal + bij refra
0 Vind ik leuk's
Bah het zat wel erg tegen vandaag

Malmö stond vlak voor rust met 2-4 voor in corners, wordt het 7-4. Liverpool shots on target ging op 1 fout. Er waren snel 20 booking points (rood), maar vervolgens viel er pas in de slotfase een gele kaart. Zenit kwam op een 0-2 cornervoorsprong, maar toen pakte Monaco er drie. En de shots on target werd gelijk terwijl Zenit 1-3 voorsprong. Anderlecht had bij rust 2 corners, maar de derde kwam pas in de slotfase
0 Vind ik leuk's
Real over 30.5 booking points is toch nog goed gerekend. Een directe rode kaart blijkt voor 25 punten te tellen
0 Vind ik leuk's
nog mooie tips voor vandaag robs234? vond ze gister erg lekker
0 Vind ik leuk's
Goed om te horen, vond ze zelf niet goed :p
Hieronder de tips voor vanavond

Groep E: AS Roma - Manchester City

De opdracht voor Manchester City is duidelijk: winnen. Als CSKA niet verrast door uit Bayern te verslaan, zal City doorgaan naar de volgende ronde. City is in vorm, maar verloor afgelopen weekend Agüero tegen Everton. Ik vind het lastig in te schatten welke kant dit duel op gaat, wel lijkt het mij duidelijk dat City meer de aanval zal kiezen dan Roma. Ik blijf van de doelpuntenbets af, want stel dat CSKA voorkomt tegen Bayern, zullen beide ploegen moeten winnen, maar mocht CSKA achter komen of 0-0 blijven dan kan Roma op de nul spelen.

Most corners: Manchester City @2.25 7-4

Groep E: Bayern München - CSKA Moskou

Ik speel hier niets. Weet niet hoe gemotiveerd Bayern is om deze wedstrijd te winnen en het is lastig om de kwaliteit van CSKA in te schatten (top tegen City, drama bij Roma)

Groep F: Barcelona - Paris Saint-Germain

By far het mooiste affiche van de avond, waar in Barcelona wordt gespeeld om de winst in groep F. Ik denk wel dat Barca deze wedstrijd zal winnen, maar een handicap durf ik niet aan. PSG speelt matig de laatste tijd, maar Ibrahimovic is wel volledig terug. Barcelona is in een supervorm.

Most goals, Messi vs. Ibrahimovic: Messi @2.60 1-1
Total corners Away Team: over 3.5 @2.00 3

Groep F: Ajax - APOEL Nicosia

In de uitwedstrijd was Ajax al veel sterker, maar kwam het niet verder dan 1-1. Kijkend naar de kwaliteit in beide selecties moet Ajax dit wel winnen. Er zit weinig tot geen voetbal in het team van APOEL en de trainer heeft al aangegeven vanuit de verdediging te zullen voetballen. Ajax zal dus veel de bal hebben en proberen snel het net te vinden.

Home Team to score in both halves: Yes 2.45 1: 1 goal, 2: 3 goals

Groep G: Chelsea - Sporting Lissabon

Chelsea is al verzekerd van groepswinst en zal met het oog op het volle programma deze wedstrijd niet al te serieus nemen. Mourinho zal wat reservespelers inpassen die vrijuit mogen voetballen. Voor Sporting staat er juist veel op het spel. Schalke staat twee punten achter de Portugezen op de derde plaats, maar het onderlinge resultaat valt uit in het voordeel van Sporting.

x2 @2.23 3-1
Total booking points Home Team: over 10.5 @2.70 1

Groep G: Maribor - Schalke 04

Niets leuks gevonden ;)

Groep H: FC Porto - Shakhtar Donetsk

Porto is al zeker van groepswinst en dit weekend staat de topper van de Primera Liga, Porto - Benfica, op het programma. Denk dat dit een gelijkopgaande strijd zal zijn met twee niet al te gemotiveerde ploegen. Dit is voorlopig de laatste wedstrijd van Shakhtar, want de competitie wordt pas 28 februari hervat.

x2 @2.00 1-1

Groep H: Athletic de Bilbao - Bate Borisov

Speel ik niets. Lastige wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Thanks, jaa had ze niet volledig meegespeeld maar sommige wel en ze waren wel goed onderbouwd! Succes vandaag ga er wel weer een paar meespelen
0 Vind ik leuk's
Was weer niet best gisteren. Hoewel ik geluk had met Ajax, was het jammer dat Ibrahimovic zo snel doel trof en de cornerbet op 1 fout ging. De corners bij Roma-City gingen gelijk op tot City voorkwam en Chelsea had aan 1 kaart genoeg ;-)
0 Vind ik leuk's
Dnipro - Saint-Etienne: BTS yes @2.12
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.