Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: robs234

Hallo allemaal,
Ook ik wil mijn ervaring met jullie delen. Ik zal vooral voetbaltips melden, maar af en toe een tennistip (of iets anders) is ook leuk.
Ik richt mij vooral op singles en op odds boven 1.50.
Ik zal steeds proberen mijn tip zo goed mogelijk te onderbouwen.
Duimen voor een goed begin!
Ligue 2, Frankrijk, vrijdag 17 januari 20:00: AS Nancy - CA Bastia 1 (0-1) @1.94 5/10
De nummer 6, Nancy, speelt thuis tegen de nummer laatst, Bastia. Nancy heeft de opwaartse lijn te pakken en mag geen kind hebben aan Bastia, dat uit zijn laatste vijf duels slechts 1 punt wist te pakken. Vorige week ging Bastia in eigen huis nog hard onderuit tegen middenmoter Niort (0-3), terwijl Nancy in de topper tegen Angers met 1-1 gelijkspeelde.
Veel succes aan iedereen die meespeelt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2014 18:48 Leden topics
in 17-01-2014 18:48 Leden topics
219 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Drama! Fulham kwam snel achter en pakte toen rood + penalty, dus dat was snel klaar en bij Dortmund werden te veel kansen om zeep geholpen... Hieronder nog wat tips voor vannacht/morgenochtend

Aantal tips: 38
Gewonnen: 14
Verloren: 20
Void: 4
Ingezet: € 38,00
Return: € 34,95
ROI: 91,97%

[División Profesional, 00:00 uur] 3 de Febrero - Guaraní: 1x @2.02 0-4

[División Profesional, 00:00 uur] Sporting Luqueño - Deportivo Capiatá: 1 @2.00 0-0

[Primera División (Argentinië), 00:30 uur] Vélez Sarsfield - San Lorenzo: Second Half: Away team to score @2.23 0-2

[A-League, 7:00 uur] Newcastle Jets - Wellington Phoenix: Home Team over 1.5 goals @2.17 1

[A-League, 9:30 uur] Adelaide United - Western Sydney Wanderers:Second Half: Over 1.5 goals @2.10 1
0 Vind ik leuk's
Weer niet best, maar één goed, hoewel het geluk niet aan mijn zijde was bij de Australische wedstrijden

[Premier League, 13:45 uur] Newcastle United - Chelsea: Most corners Newcastle United @2.70 1-10

Ik zie veel value op deze bet. Newcastle verovert in eigen huis gemiddeld 9 corners per wedstrijd, terwijl dat bij Chelsea gemiddeld 5 in uitwedstrijden betreft. Chelsea weet dat het zonder heel aanvallend te voetballen hier de zege kan pakken. De individuele kwaliteit van de spelers staat immers buiten kijf. Ik verwacht dat Mourinho zijn ploeg met dezelfde wedstrijdinstelling het veld instuurt als tegen Tottenham. Tottenham kreeg veelvuldig de bal (61%), maar Chelsea was uiterst effectief voor de goal en boekte zo een gemakkelijke overwinning. Chelsea kreeg maar één corner in deze midweekse wedstrijd, terwijl Tottenham er 6 kreeg.

[Premier League, 13:45 uur] Newcastle United - Chelsea: Yellow card: Janmaat @3.50 No

Daryl Janmaat pakte dit seizoen al vier gele kaarten. Zijn directe tegenstander is vanmiddag Eden Hazard. De snelle vleugelaanvaller zal Janmaat regelmatig het vuur aan de schenen leggen, aangezien de Belg bijna bij elke aanval van Chelsea betrokken is. Ik verwacht dat Janmaat enkele overtredingen nodig heeft om Hazard af te stoppen.

[Bundesliga, 15:30 uur] Hannover 96 - VfL Wolfsburg: Total corners: over 9.5 @2.08 12

Volgens de stats zou deze weddenschap net aan moeten slagen. Hannover pakt gemiddeld 5 corners in thuiswedstrijden tegenover 5 uit voor Wolfsburg. Ik heb echter meer vertrouwen in deze pick. Hannover en Wolfsburg zijn goed voetballende ploegen en daarom verwacht ik vandaag een open wedstrijd. Wolfsburg zou de tweede plaats achter Bayern willen verstevigen en heeft daarvoor een overwinning nodig. Hannover zit in een klein dipje met twee nederlagen op rij, maar is in thuiswedstrijden normaal gesproken erg sterk (4 winst, 2 verlies).

[Bundesliga, 15:30 uur] VfB Stuttgart - Schalke 04: 2 DnB @2.38 0-4

De bookmakers hebben het volle vertrouwen in Stuttgart nadat Huub Stevens zijn eerste wedstrijd vorige week won bij Freiburg. In mijn ogen wat te veel vertrouwen. Schalke is gewoon een topper in de Bundesliga, die twee overtuigende overwinningen hebben geboekt op Wolfsburg (3-2) en Mainz (4-1). Wel ging het hard onderuit in de CL tegen Chelsea, maar de wedstrijd bij Stuttgart is daar niet mee te vergelijken. Stuttgart blijft gewoon een zwakke ploeg in de Bundesliga en ik zie Schalke dit zeker niet verliezen, hoewel ze drie uitwedstrijden op rij hebben verloren. Daarbij komt dat Huntelaar in een topvorm steekt en zo goed als elke wedstrijd er eentje in prikt.
0 Vind ik leuk's
[Premier League, 16:00 uur] Liverpool - Sunderland: Home team to score in both halves @2.33 1: 0 | 2: 0

Liverpool is altijd productief tegen Sunderland. In de laatste 6 bezoekjes van Sunderland aan Anfield trof Liverpool 13 keer goal. Liverpool is dit seizoen echter nog zoekende, vooral door verlies van kwaliteit (Suarez) en blessures (Sturridge, Balotelli). Sunderland is een lastige ploeg om tegen te voetballen, maar ik zie Liverpool dit wel winnen. Daarbij is zal het vooral afhangen van individuele kwaliteiten van Sterling, Lallana en Gerrard.

[Premier League, 16:00 uur] Queens Park Rangers - Burnley: 1 @2.05 2-0

Ik vind dit een uitermate leuke quote voor QPR. De Londense ploeg heeft in mijn ogen op bijna elke positie betere spelers dan Burnley. QPR is slecht in uitwedstrijden maar in eigen huis worden maar weinig punten weggegeven. De hoge quote is deels te verklaren door de goede vorm van Burnley dat al vier wedstrijden ongeslagen is (2 W, 2 G). We zijn nog niet halverwege de competitie maar dit is al een ontzettend belangrijk duel voor lijfsbehoud. De winnaar laat waarschijnlijk de drie laatste plaatsen (voorlopig) achter zich en ik denk dat het kwaliteitsverschil QPR de overwinning zal bezorgen.

[Premier League, 16:00 uur] Stoke City - Arsenal: Half Time: Stoke City DnB @2.45 3-0

Arsenal is een slow-starter en dat bleek ook uit de laatste vijf wedstrijden in de Premier League: Arsenal scoort al vijf wedstrijden op rij geen doelpunt in de eerste helft. Daarnaast is het voetbal niet zo vloeiend als normaal en gokt men vooral op bevliegingen van Alexis Sánchez. Stoke City verloor al drie wedstrijden op rij, maar is in thuiswedstrijden best sterk. Stoke City heeft een goed resultaat nodig om weg te blijven van de degradatiezone en zal proberen Arsenal onder druk te zetten met snelle spelers als Diouf, Bojan en Moses tegenover de trage Mertesacker. Daarnaast maakt Stoke haar doelpunten vooral in de eerste helft. Een gelijkspel lijkt mij het meest realistisch, maar de DnB op Stoke is een gokje waard.

[Primera División, 16:00 uur] Elche - Atletico Madrid: Half Time: Atletico Madrid @2.16 0-1

Met de Champions League wedstrijd tegen Juventus voor de boeg zal Atletico zich niet overmatig willen inspannen. Een snelle voorsprong is gewenst, waarna men achterover kan leunen. Op veel tegenstand van Elche hoeft Atletico niet te rekenen, de ploeg treft immers moeizaam doel en laat het voorkomen van tegendoelpunten nou een van de sterke punten van Atletico zijn. Elche scoorde pas 5 keer in 6 thuisduels en men kreeg bijna alleen maar clubs uit het rechterrijtje op bezoek.
0 Vind ik leuk's
[Premier League, 18:30 uur] Manchester City - Everton: Home team to win and both teams to score @2.80 1-0

[Bundesliga, 18:30 uur] Bayern München - Bayer Leverkusen: Lewandowski not to score @2.16 Geen doelpunt

[Primera División, 20:00 uur] Real Madrid - Celta de Vigo: James Rodriguez to score @2.06 Geen doelpunt

[Eredivisie, 20:45 uur] Ajax - Willem II: Milik to score @2.04 Non-starter (VOID)

[Eredivisie, 20:45 uur] FC Dordrecht - PSV: 2 (2-0) @2.25 1-3

0 Vind ik leuk's
[Eredivisie, 14:30 uur] FC Groningen - SC Heerenveen: 1 @2.20 1-1

[Eredivisie, 14:30 uur] FC Utrecht - Heracles Almelo: Boymans to score @2.07 Geen doelpunt

[Premier League, 14:30 uur] West Ham United - Swansea City: Total booking points away team: over 20.5 @2.15 30
0 Vind ik leuk's
[Serie A, 15:00 uur] Genoa - AC Milan: 1 DnB @2.12 1-0

[Serie A, 15:00 uur] Parma - Lazio Roma: 1 DnB @2.55 1-2

[Eredivisie, 16:45 uur] Vitesse - FC Twente: Total corners: over 10.5 @2.05 11

[Premier League, 17:00 uur] Aston Villa - Leicester City: 1 @2.47 2-1

[Serie A, 20:45 uur] Inter - Udinese: Both Teams to score: yes @2.02 1-2
0 Vind ik leuk's
Aantal tips: 64
Gewonnen: 26
Verloren: 33
Void: 5
Ingezet: € 64,00
Return: € 62,27
ROI: 97,30%
Strike: 40,63%

Nog wat tips voor de late avond/nacht

[Primera División (Chili), 22:30 uur] Audax Italiano – San Marcos: Home Team to score in both halves @2.48 1: 2 goals | 2: 1 goal

Bezoekers van thuiswedstrijden van Audax Italiano krijgen vaak veel doelpunten te zien, in totaal al 36 in tien thuiswedstrijden dit seizoen. Daarnaast 16 goals van Audax Italiano zelf in de laatste zes wedstrijden. De thuisploeg mag geen problemen hebben met San Marcos, hoewel Audax Italiano maar twee punten boven ze staan, want de uitploeg verloor negen van de twaalf uitwedstrijden dit seizoen (slechts één overwinning). Zodoende is dit een leuke odd voor deze bet.

[Primera A (Colombia), 23:00 uur] Independiente Medellín – Deportes Tolima: x2 @2.08 1-1

Medellín staat zo goed als zeker in de finale van de Primera A. In de poule van 4 heeft de thuisploeg na vier wedstrijden 10 punten vergaard en met nog twee wedstrijden te gaan is dus nog één punt nodig om niet meer van de eerste plaats te kunnen worden gestoten (2e Tolima met 4 punten, 3e Cali 4). Deportes Tolima zal strijden voor haar laatste kansen en weet hoe Medellín moet worden aangepakt. De laatste ontmoeting werd dan met 1-2 gewonnen door Medellín, maar in de beker werd zowel het thuis- en uitduel gewonnen en in de reguliere competitie werd ook een uitduel gewonnen. Medellín zal als het niet snel op voorsprong komt voor de veilige uitweg kiezen: een gelijkspel.

[Liga MX, 23:00 uur] Tigres – Toluca: Total goals: under 1.5 @2.70 0-0

De heenwedstrijd van de halve finale tussen Tigres en Toluca eindigde in 0-0, een resultaat waarmee beide ploegen eigenlijk niets opschieten. Toluca zal met een verdedigende instelling de return ingaan en op de counter proberen een doelpunt te forceren. Tigres is de betere ploeg, maar zal moeten oppassen omdat er geen uitdoelpunt is gescoord. De eerste prioriteit van Tigres zal dan ook zijn om geen doelpunt tegen te krijgen. Uitgaande van deze verdedigende instelling verwacht ik weinig doelpunten, zeker als het lang 0-0 blijft zullen de teams zich veiliger voelen bij een verlenging.

[Liga MX, 01:00 uur] América – Monterrey: Both teams to score @2.02 0-0

De heenwedstrijd van de andere halve finale werd met 0-3 gewonnen door América en zal dit dus niet meer weggeven. Ik verwacht dat Monterrey nog het beste ervan probeert te maken en dus wel een doelpunt zal scoren.
0 Vind ik leuk's
Aantal tips: 68
Gewonnen: 29
Verloren: 34
Ingezet: € 68,00
Return: € 69,53
ROI: 102,25%
Strike: 42,65%

ROI zit weer boven de 100 procent na de succesvolle maandagnacht. Bij de Champions League wedstrijden ga ik veel tips plaatsen, want er is in mijn ogen ook meer te halen (meer bets, zoals statbets). Dit zijn de tips voor vanavond, succes als je meespeelt!

Groep A: Olympiakos - Malmö

Ik verwacht dat dit een open wedstrijd wordt, natuurlijk is Olympiakos de betere ploeg, maar Malmö mag je niet onderschatten. De Zweedse ploeg won immers in eigen huis van Olympiakos en neemt dus met een overwinning in Griekenland de derde plek van Olympiakos over. Olympiakos heeft nog een minimale kans om zich te plaatsen voor de volgende ronde van de Champions League (bij een nederlaag voor Juventus). Olympiakos zal er in ieder geval zelf het beste van willen maken en dan is het hopen voor de Grieken dat Juventus-Atletico niet in een salonremise eindigt.

Both Teams to score: Yes @2.20 4-2
Corners handicap: Malmö +2.5 @2.02 7-4
Home Team to score in both halves: Yes @2.12 1: 1 goal; 2: 3 goals

Groep A: Juventus – Atletico Madrid

Ik acht de kans groot dat Juventus en Atletico Madrid het op een akkoordje zullen gooien. Juventus mag niet verliezen in verband met het onderlinge resultaat met Olympiakos, daarnaast is groepwinst erg lastig om nog voor te gaan. De heenwedstrijd won Atletico namelijk met 1-0, dus zal Juventus met twee doelpunten verschil moeten winnen.

X @3.05 0-0
Total booking points Away Team: under 20.5 @2.10 20

Groep B: Liverpool – FC Basel

Liverpool moet winnen om de volgende ronde van de Champions League te halen, Basel staat nu op die tweede plaats. Ik verwacht dat Basel op de nul speelt, daarbij komt dat Liverpool heel moeilijk tot scoren komt.

Total goals: under 2.5 @2.00 1-1
Shots on target handicap: Liverpool -1.5 @2.05 5-4
Xhaka (Basel) to get a card @2.50 Geen kaart.

Groep B: Real Madrid – Ludogorets

Ludogorets hoeft geen cadeautjes te verwachten van Real Madrid dat hun 19e (!) overwinning op rij willen boeken. Ik verwacht geen monsterscore, meer een ‘gewone’ 3-0.

Total booking points: over 30.5 @2.30 35
Ronaldo to score 2x @2.50 1

Groep C: Monaco – Zenit

Misschien wel de spannendste poule van deze avond. Leverkusen leidt met 9, voor Monaco (8) en Zenit (7). Lastig om te zeggen welke kant deze wedstrijd op gaat. Zenit heeft in mijn ogen meer kwaliteit, maar Monaco heeft al vaker bewezen dat ze op de nul kunnen spelen. Monaco zal minder meegaan in het aanvallende spel van Zenit, want alleen als Leverkusen niet uit wint bij Benfica maakt het nog kans op de eerste plek.

Most shots on target: Zenit @2.30 3-3
First to 3 corners: Zenit @2.05 3-2

Groep C: Benfica – Bayer Leverkusen

Benfica speelt nergens meer voor, vanwege het onderlinge resultaat met nummer 3 Zenit is de Portugese kampioen al uitgeschakeld voor de derde plek. De motivatie zal ver te zoeken zijn bij de spelers van Benfica, terwijl Bayer Leverkusen wil winnen om de eerste plek in de poule veilig te stellen. Benfica speelt dit weekend de kraker tegen FC Porto en zal die wedstrijd belangrijker vinden dan deze confrontatie.

2 @2.15 0-0
Most corners: Bayer Leverkusen @2.05 7-3

Groep D: Galatasaray – Arsenal

Geen idee wat ik hier moet spelen, ik denk niet dat Galatasaray dit verliest, maar de odds zijn te laag.

Groep D: Borussia Dortmund – Anderlecht

Total corners by Away Team: over 3.5 @2.00 3
Player goals Head-to-Head, Aubameyang vs. Ramos: Same amount of goals @2.25 (VOID)
0 Vind ik leuk's
robs234:
Aantal tips: 68
Gewonnen: 29
Verloren: 34
Ingezet: € 68,00
Return: € 69,53
ROI: 102,25%
Strike: 42,65%

ROI zit weer boven de 100 procent na de succesvolle maandagnacht. Bij de Champions League wedstrijden ga ik veel tips plaatsen, want er is in mijn ogen ook meer te halen (meer bets, zoals statbets). Dit zijn de tips voor vanavond, succes als je meespeelt!

Groep A: Olympiakos - Malmö

Ik verwacht dat dit een open wedstrijd wordt, natuurlijk is Olympiakos de betere ploeg, maar Malmö mag je niet onderschatten. De Zweedse ploeg won immers in eigen huis van Olympiakos en neemt dus met een overwinning in Griekenland de derde plek van Olympiakos over. Olympiakos heeft nog een minimale kans om zich te plaatsen voor de volgende ronde van de Champions League (bij een nederlaag voor Juventus). Olympiakos zal er in ieder geval zelf het beste van willen maken en dan is het hopen voor de Grieken dat Juventus-Atletico niet in een salonremise eindigt.

Both Teams to score: Yes @2.20
Corners handicap: Malmö +2.5 @2.02
Home Team to score in both halves: Yes @2.12

Groep A: Juventus – Atletico Madrid

Ik acht de kans groot dat Juventus en Atletico Madrid het op een akkoordje zullen gooien. Juventus mag niet verliezen in verband met het onderlinge resultaat met Olympiakos, daarnaast is groepwinst erg lastig om nog voor te gaan. De heenwedstrijd won Atletico namelijk met 1-0, dus zal Juventus met twee doelpunten verschil moeten winnen.

X @3.05
Total booking points Away Team: under 20.5 @2.10

Groep B: Liverpool – FC Basel

Liverpool moet winnen om de volgende ronde van de Champions League te halen, Basel staat nu op die tweede plaats. Ik verwacht dat Basel op de nul speelt, daarbij komt dat Liverpool heel moeilijk tot scoren komt.

Total goals: under 2.5 @2.00
Shots on target handicap: Liverpool -1.5 @2.05
Xhaka (Basel) to get a card @2.50

Groep B: Real Madrid – Ludogorets

Ludogorets hoeft geen cadeautjes te verwachten van Real Madrid dat hun 19e (!) overwinning op rij willen boeken. Ik verwacht geen monsterscore, meer een ‘gewone’ 3-0.

Total booking points: over 30.5 @2.30
Ronaldo to score 2x @2.50

Groep C: Monaco – Zenit

Misschien wel de spannendste poule van deze avond. Leverkusen leidt met 9, voor Monaco (8) en Zenit (7). Lastig om te zeggen welke kant deze wedstrijd op gaat. Zenit heeft in mijn ogen meer kwaliteit, maar Monaco heeft al vaker bewezen dat ze op de nul kunnen spelen. Monaco zal minder meegaan in het aanvallende spel van Zenit, want alleen als Leverkusen niet uit wint bij Benfica maakt het nog kans op de eerste plek.

Most shots on target: Zenit @2.30
First to 3 corners: Zenit @2.05

Groep C: Benfica – Bayer Leverkusen

Benfica speelt nergens meer voor, vanwege het onderlinge resultaat met nummer 3 Zenit is de Portugese kampioen al uitgeschakeld voor de derde plek. De motivatie zal ver te zoeken zijn bij de spelers van Benfica, terwijl Bayer Leverkusen wil winnen om de eerste plek in de poule veilig te stellen. Benfica speelt dit weekend de kraker tegen FC Porto en zal die wedstrijd belangrijker vinden dan deze confrontatie.

2 @2.15
Most corners: Bayer Leverkusen @2.05

Groep D: Galatasaray – Arsenal

Geen idee wat ik hier moet spelen, ik denk niet dat Galatasaray dit verliest, maar de odds zijn te laag.

Groep D: Borussia Dortmund – Anderlecht

Total corners by Away Team: over 3.5 @2.00
Player goals Head-to-Head, Aubameyang vs. Ramos: Same amount of goals @2.25

goed topic Robs. je schrijft je beredenatie prettig op. Ik doe eens een avondje met je mee. op de match van atletico na speel ik alles met je mee.
0 Vind ik leuk's
Top denzarius

Wel flinke odddrop op bts bij Olympiakos. Had deze pick rond twaalf uur uitgezocht en toen stond ie op 2,20 nu nog maar 1,78 :-(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.