Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: rjansen82

Bedankt voor de tips boys (en girls?). Ik start een eigen draadje om mijn posse tevreden te houden:smiley: Succes voor hen die volgen en ik hoop dat ik jullie kan helpen. Laten we het positief houden en mekaar van tips voorzien.

Vanmorgen gedeeld, hierbij nogmaals voor de liefhebbers:

De (voetbal)dag begint vandaag vroeg, 17.30 uur, in het mooie Tampere. Ilves werd sinds de oprichting van de club in 1931 tweemaal kampioen van Finland en won tweemaal de beker. De enige van naam die de club ooit heeft voortgebracht is Ari Hjelm, goed voor exact 100 doelpunten voor het Fins Nationale team in de jaren 80.Tegenstander van vandaag is de kampioen HJK Helsinki. Kampioen? Ja, nu al!Met nog 4 wedstrijden te gaan voor de naaste concurrent (RoPS) en 12 punten voorsprong (1 wedstrijd minder) is de kans nihil dat HJK het kampioenschap misloopt. Daarnaast is het doelsaldo (+35 HJK t.o.v. +15 RoPS) in het voordeel van de aanstaande kampioen. Iemand vroeg me onlangs in een privébericht of er 90% zekerheden bestaan...het kampioenschap van HJK is een 100% zekerheid, de rest is 'wedden'. Vandaag heeft HJK het voor het zeggen. Met 1 punt hebben ze genoeg om het kampioenschap 180km Noordelijker veilig te stellen. Unibet geeft @1,80 voor een overwinning van HJK uit bij Ilves. Waarom? Ilves doet het thuis niet slecht. De ploeg staat 5e en verloor thuis maar 2 wedstrijden dit seizoen.De overwinning voor een der ploegen kan me gestolen worden. Mij doet de odd voor topscoorder Joao Klauss wederom verbazen. Klauss to score @2,43 (Unibet) is naar mijn mening enorm hoog en kan ik derhalve niet laten liggen.

Enkele feiten op een rij:

Klauss scoorde reeds 19 doelpunten in 28 wedstrijden.

Klauss scoorde 6 (!!) wedstrijden op rij in de Veikkausliiga.Klauss staat met 19 doelpunten er 2 voor op naaste belager Karjalainen (KuPS; 17 doelpunten).

Klauss scoorde de penalty in de met 3-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen Ilves.

De beste man is 21 jaar en zal zijn voorganger Alfredo Morelos (Glasgow Rangers, doelpuntenmaker van beroep) willen volgen naar een grote club in Europa (per 01-01-2019 terug naar Hoffenheim). Blijf deze man volgen, hij gaat in de toekomst (hopelijk vandaag beginnende, mocht hij spelen) geld opleveren!

Ik blijf tijdens mijn Europese roadtrip nog even in het Scandinavische land.

19.00 uur Hammarby IF - IF Elfsborg.

Hammarby staat 3e op 6 punten achter koploper AIK en scoorde reeds 41 maal. Elfsborg doet het beduidend minder en bekleed momenteel de 12e plek in de Allsvenskan en kreeg er 28 tegen in 22 wedstrijden.De ploeg van coach Stefan Billborn verloor afg. weekend met 1-0 de topper tegen AIK Solna en leek zodoende af te haken voor het kampioenschap, het zijn echter nog 8 wedstrijden en ze gaan er vol tegenaan!Gisteren gaf aanvoerder Björn Paulsen tijdens HTV nl. aan de teleurstelling verwerkt te hebben en nieuwe doelen te stellen (aanname die ik doe, Europees voetbal). Ze zullen tegen Elfsborg "Aanvallen, aanvallen, aanvallen", aldus de centrale verdediger. Elfsborg verloor al 5 wedstrijden op rij niet meer (speelde er 3 gelijk en won er 2), daarvoor verloor het er 5 op rij. Wisselvallig ploegje om het zo te zeggen. De bookies gaan uit van een thuisoverwinning @1,79 (Unibet). Ze vinden o2.5 doelpunt niet ondenkbaar @1,58 en geven aan dat de thuisploeg er best o1.5 kan maken @1,62. Voor de uitploeg geven ze een o0.5 @1,34. Hieruit zou men kunnen afleiden dat ze een cs 2-1 verwachten.Als er al twee doelpunten vallen in de Scandinavische competitie kan men er gif op innemen dat er eentje door een aanvaller gemaakt zal worden.Voor de thuisploeg is dat Nikola Đurđić, goed voor 11 doelpunten dit jaar. Hij is er echter vanwege een schorsing niet bij waardoor waarschijnlijk Muamar Tankovic in de punt terecht zal komen. "Tankovic" hoor ik jullie denken? Juist, Tankovic kennen we allemaal van zijn tijd bij AZ.

Naast, of bij afwezigheid van Đurđić, achter hem zal Jiloan Hamad spelen. Hamad is goed voor 8 doelpunten deze competitie. Afhankelijk van de opstelling speel ik Tankovic to score @2,60 (Unibet) of Hamad to score @3,40(Unibet).

Deze laatste speel ik wel low stake (2/5) vanwege het feit dat hij de penalty`s neemt. Scheidsrechter Kristoffer Karlsson gaf 3 pingels in de laatste 6 nationale en internationale wedstrijden (4 in de laatste 8 in de Zweedse competitie).

In Zweden zijn er verder veel erg aantrekkelijke wedstrijden, echter deze kunnen alle kanten op. De odds zijn er ook niet naar om overs te spelen of corners. Zo is bijvoorbeeld de odd voor o.1.5 cards voor Norköpping een "zekerheidje", echter @1.38 (Unibet) niet aantrekkelijk. Ook de BTTS @1,56 (Unibet) bij deze wedstrijd is mij nét te laag om mee te nemen in een combi (vanaf @1.65 vind ik het pas aantrekkelijk).

22.00 uur Sevilla - Real Madrid - Alejandro José Hernández Hernández - kaarten!57 gele en 2 rode kaarten in 9 wedstrijden. Smullen, en zoeken naar de juiste pick!

o4.5 en o5.5 cards staan erg laag bij de bookies. In de laatste onderlinge duels (5) werden er maar liefst 30 prenten uitgedeeld. Staat Real voor, krijgt Sevilla de meeste prenten, is het andersom krijgt Real de meeste prenten. Hier zit meteen het risico voor vanavond. Beide teams spelen naar behoren. Sevilla won afg. weekend zelfs met 2-6 van laagvlieger Levante, 3x Ben Yedder. Ze hebben dit jaar een sterke selectie, Ben Yedder, Silva, Promes, Murriel, Banéga, allemaal mannen van naam. Achterop staan houthakkers, moordenaars en doodschoppers; Escudero, Mercado, Vidal en Goméz. De twee sterkhouders Escudero en Mercado zijn er vanavond niet bij, hetgeen Real in de kaart zal spelen, zij zijn nl. de vaste kern in het team van Pablo Machín.

Er zijn enkele goed geprijsde spelers in het spelaanbod van Unibet die m.i. in aanmerking komen voor de kaart van de dag.

Sergio Ramos @2,40

Éver Banega @2,40

Daniel Carriço @3,50 (mits hij speelt)

Mijn voorkeur gaat uit naar Éver Banega. Aanvallend ingesteld en loopt (waarschijnlijk) tussen Modriç en Casimiro op het middenveld. Eveneens twee aanvallende spelers waardoor Banega vaak in de achteruit zal moeten.

19.00 uur Marseille - Strasbourg.

Wellicht tegen beter weten in moet ik spelen op Thauvin to score en home win @2,43 (Unibet). Thauvin nekte m`n combi in de EL wedstrijd tegen Frankfurt. Afgelopen weekend scoorde hij wel weer tegen Lyon. Het blijft een wereldspeler en loopt nog steeds 1 op 1 in de Franse competitie. Strasbourg doet het niet slecht. Het verloor uit alleen van Lyon (2-0) en bekleed momenteel 11e plek met 8 punten uit 6 wedstrijden. Ik verwacht echter dat ze tekort komen tegen het team van Thauvin en verwacht, evenals de bookies (@1.43 Unibet) een thuisoverwinning.

19.00 uur Nimes - Guingamp.

Nimes krijgt thuis gemiddeld 5.5 corners tegen, Guingamp behaalt uit gemiddeld 4,67 corners (bron: https://www.thestatsdontlie.com/football/europe/france/ligue-1/corners/). De o3.5 corners away @1,67 (Unibet) lijkt me daarom niet meer uitleg verschuldigd.

19.00 uur Udinese - Lazio Roma.

Icardi is een fenomeen, Immobile minstens zo groot! 29 en 23 doelpunten in de voorgaande jaren en nu 3 uit 5, waarvan 2x tegen Genoa afgelopen weekend.

Beide ploegen ontlopen mekaar niet veel. Udine staat 8e, Lazio 6e, verschil is 1 punt in het voordeel van Lazio. Udine won thuis pas 1x en Lazio won uit pas 1x. Ze zullen beide deze reeks willen doorbreken en vol voor de overwinning gaan.

Scheidsrechter is Fabio Merasca, goed voor 2 pingels in 5 wedstrijden. Immo neemt de pingels voor Lazio. In de laatste 3 onderlinge oentmoetingen waar Immo speelde scoorde hij 4 maal. Immobile to score @2,10 (Unibet) lijkt mij een prima verdubbelaar.

Voor de combi voor vanavond ga ik voor Immo to score, Guingamp o3.5 corners, Klauss to score en Hammerby o1.5 goals @13,81 (Unibet).

Succes!

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrjansen82 in 26-09-2018 13:00 Leden topics
in 26-09-2018 13:00 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Fernando van Sevilla had ik ook al op het oog, de rest ga ik nog even bekijken.

Mooie post!

1 Vind ik leuk's

Fernando speelt niet, ik ga voor Gudelj!

0 Vind ik leuk's

Betbuilder voor de fun vandaag, Atalanta - Lazio 21.45 uur:

Nummer 4 tegen nummer 2. Beide staan op CL posities en Lazio speelt zelfs nog om het kampioenschap. Bij winst staat Lazio nog maar 1 punt (met beter doelsaldo) achter koploper Juventus.

Laatste 5 onderlinge duels: 15 doelpunten (7 voor Lazio - 8 voor Atalanta);

Laatste 5 onderlinge duels: 32 gele kaarten (20 voor Lazio - 12 voor Atalanta);

Top kaartenpakker bij Atalanta: de Roon;

Top kaartenpakker bij Lazio: Radú en Milinković-Savić (Lulic en Lucas Leiva spelen niet);

Scheidsrechter Daniele Orsato: 52 gele en 1 rode kaart in 9 wedstrijden;

Topscoorder bij Lazio: Immobile, 27 goals in 26 wedstrijden;

Topscoorder bij Atalanta: Zapata (Ilicic speelt niet), 13 doelpunten in 12 wedstrijden;

WilliamHill:

de Roon, Milinkovic-Savic, Radu To Be Carded 90 Mins. Zapata, Immobile To Score Anytime @101.00

Succes!

4 Vind ik leuk's

Smolevichy - Slutsk: beide geen hoogvliegers maar Slutsk scoort er in ieder geval nog een aantal en Smolevichy krijgt er vn. veel tegen.

De Nigeriaan Umar Bala Mohammed staat m.i. erg hoog geprijsd bij WH. De aanvallende middenvelder is nl. gedeeld club topscoorder met 4 doelpunten.

Umar to score @4,50 is m.i. wel een gokje waard.

Vanavond speelt AGF Aarhus tegen Aalborg. Aalborg speelt komende woensdag de bekerfinale tegen Sonderjyske en is klaar in de kampioenspoule. Derhalve zal de ploeg van Jacob Friis zich vanavond waarschijnlijk sparen om fit de finale in te gaan. Dit vermoeden wordt bevestigd door de spelers die men meeneemt naar Aarhus.

Van de 19 koppige selectie zijn er 12 van het talententeam afkomstig. Ook de doelman komt van U19.

Met deze wetenschap is de odd Aarhus to win @1,61 wel high stake te spelen en de combi Mortensen to score en Aarhus to win @2,50 een prima verdubbelaar.

Mortsensen is topscoorder van de thuisploeg met 14 doelpunten uit 27 wedstrijden.

Beide bets via WilliamHill te spelen.

Succes!

1 Vind ik leuk's

Aalborg start toch met een groot deel van hun basis elf. De keeper van U19 zit op de bank. Vaste keeper keept. Ik denk ook dat aarhus wint maar de opstelling is toch wel voor 80% hun vaste

2 Vind ik leuk's

Hee @rjansen82 heb je nog wat leuke tips voor het weekend? Vind je onderbouwingen altijd erg fijn.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Na lange afwezigheid vandaag weer eens een betje proberen. Noorwegen OBOS-Ligaen. Let op, wedstrijden beginnen al vanaf 17.00 uur.

Grorud-Stjordals Blink:

Voor twee promovendi doen deze ploegen het verrassend goed. Ze staan resp. 7e en 8e op de ranglijst na 13 wedstrijden met beiden een positief doelsaldo (+3 en +0).

Grorud verloor thuis pas 2 van de 7 wedstrijden en Stjordals won 3 van de 6 uitduels.

Historie tussen beide ploegen is er niet. De “tweede divisie” in Noorwegen is opgedeeld in regio`s, waardoor beide teams uit een andere poule komen. Ik moet me dus baseren op de recente cijfers.

De topscoorder van Grorud van 2019 is vertrokken, Edvardsen tekende een contract bij Stabaek. Bij de bezoekers zorgden Mats Lillebo (14) en Sondre Stokke (15) afgelopen seizoen voor de doelpunten. Ook dit seizoen staan beide mannen al op resp. 7 en 4 doelpunten. Bij de thuisploeg is het de 19 jarige Oscar Aga. Aga scoorde reeds 6 maal in 904 minuten.

Voor vandaag ga ik voor een BTTS @1,54 om m`n combi te verhogen. De topscoorders spelen is ook een optie: Aga to score@2,23, Lillebo to score@2,95 en Stokke to score@3,10 (Unibet).

KFUM – Tromso:

Nummer 9 tegen de koploper. Tromso heeft pas twee duels verloren, dit waren wel beide uitduels (Grorud en Jerv). Het kreeg wel pas 9 tegendoelpunten en scoorde er zelf 23.

KFUM wist de laatst 4 thuisduels niet meer te winnen, het speelde er 2 gelijk en verloor er 2.

Spits David Tavakoli zorgt in de huidige jaargang voor de meeste doelpunten. Ongeveer 1/3 nam hij voor zijn rekening, hij scoorde er 5 uit 12. Bij Tromso, sinds 2014 niet meer gedegradeerd uit de hoogste divisie, zijn het de aanvallende middenvelders die de doelpunten maken, Antonsen en Kitolano scoorde beide 4 maal, waar spits Azemi er pas 3 scoorde.

Unibet gaat voor een voorzichtige overwinnin voor Tromso. Dit zal uiteraard gebaseerd zijn op de stand op de ranglijst. De odd voor Tromso to win @2,14 is prima speelbaar als single. Evt. is de Tromso DNB @1,57 nog mee te pikken in een combi.

Asane – Jerv:

Nummer 6 tegen nummer 10. De statistieken zijn om het even, het verschil is 4 punten en Asane heeft een positief doelsaldo en Jerv een negatief.

Asane heeft de huidige topscoorder van de OBOS in de gelederen, Hendrik Udahl. Udahl nam bijna de helft van de doelpunten voor zijn rekening en scoorde er 10 in 22 duels. Udahl to score @2,23 is m.i. prima speelbaar.

Jerv won uit pas 1 uitduel. Derhalve lijkt mij Udahl to score en Asane to win @3,35 ook niet geheel ondenkbaar.

Ham-Kam – Raufoss:

De hekkensluiter tegen nummer 11.

Weinig zinnigs over deze wedstrijd te melden behalve dat Ham-Kam gemiddeld ongeveer 2x scoort per thuiswedstrijd en Raufoss er minimaal 1 tegen krijgt per uitwedstrijd. Ham-Kam heeft daarnaast Marcus Pedersen (ex Vitesse) als doelpuntenmaker in het team, hij kreeg echter de rode prent getoond in de laatste wedstrijd tegen Stjordals en speelt vanavond niet.

Geen pick deze wedstrijd.

Lillestrom – Ranheim:

Nummer 2 tegen nummer 5.

Beide teams zijn afgelopen seizoen gedegradeerd uit de hoogste divisie en willen uiteraard zo snel als mogelijk weer terug. Ranheim is daar goed mee bezig. Het scoorde veruit de meeste doelpunten van alle teams in de OBOS (40) en staat maar 4 punten achter koploper Tromso.

In de top tien van topscoorders in de OBOS staan 3 spelers van Ranheim. Op plek 12 staat de 1e spelers van Lillestrom. Leuk om te vermelden is dat de topscoorder van Ranheim, verdediger Erik Tonne is. Hij scoorde reeds 9 maal deze jaargang. Daarachter staan middenvelder Reginiussen (7) en aanvaller Ronning (6).

Voor dit duel zijn de odds in het voordeel van de thuisploeg. Ik vind echter op basis van de statistieken dat een Ranheim DNB @2,00 ook wel te spelen is. De odds voor de doelpuntenmakers van de uitploeg liggen redelijk hoog:

-         Reginiussen to score @2,88

-         Tonne to score @3,45

-         Ronning to score @2,95

Naast bovengenoemde is er ook nog oudgediende Michael Karlsen die een doelpunt kan maken. Karlsen scoorde in zijn carrière (vn. bij Ranheim) 54 maal in 107 duels.

Afhankelijk van de opstelling speel ik nog een van bovenstaande spelers of Karlsen to score @2,55.

Sandnes Ulf – Kongsvinger:

Nummer 4 tegen nummer 12. Sandnes verloor er thuis pas en 1 en Kongsvinger won er uit pas 2. Mijn picks richten zich dan ook op de favoriet in dit duel.

Sandes heeft twee doelpuntenmakers binnen de gelederen. Kent Havard Eriksen (6) en Magnus Grodem (5). Eriksen, sinds 2014 actief bij Sandnes, wist elke jaargang wel enkele goaltjes mee te pikken. Zo scoorde hij in 2016, 13 maal, in 2017, 15 maal, in 2018 (in 10 wedstrijden) 4 maal en in 2019, 14 maal.

Omdat Grodem een mindere staat van dienst heeft speel ik vanavond Eriksen to score @2,18.

Sogndal – Strommen:

Nummer 3 tegen nummer 13. Sogndal is na Ranheim de meest scorende ploeg met 29 doelpunten uit 13 wedstrijden, hiervan scoorden ze er 17 in de 6 thuiswedstrijden. Topscoorder is Kristoffer Hoven met 7 doelpunten. Strommen kreeg er 16 tegen in 7 uitwedstrijden.

Hoven to score @2,15 is m.i. prima speelbaar. Hoven to score en Sogdal to win @2,55 leukt `m nog wat extra op.

Ull/Kisa - Oygarden:

Een degradatieduel tussen de nummers 14 en 15. Ull afgelopen jaar 8e in de OBOS tegen promovendus Oygarden. Beide teams hebben 11 punten en een verschil in doelsaldo van +1 in het voordeel van Ull. De beide topscoorders hebben er beide 5 geprikt, waarbij leuk te vermelden is dat de topscoorder van de thuisploeg een verdediger is.

Voor deze wedstrijd geen pick.

Ik maak een systeembet o.b.v. bovenstaande picks:

https://gyazo.com/1e66ecf6cab5505fa62c84c3545e2804

Succes voor een ieder die iets speelt.

Bericht gewijzigd door rjansen82 op wo 9 sep. 2020, 06:12
4 Vind ik leuk's

Gisteren enkele picks correct en daardoor toch een bescheiden winst kunnen maken. Vandaag reizen we af naar Finland. In de Veikkausliiga staan er om 17.30uur 5 wedstrijden op het programma.

Honka - Ilves:

Nummers 4 tegen nummer 6. Beide teams hebben 19 punten. Het verschil op de ranglijst komt door het doelsaldo. Ilves scoort veel (17 maal in 12 duels), maar krijgt er ook veel tegen (17 uit 17) en Honka krijgt weinig tegen (6 in 12 duels), maar scoort er gemiddeld 1 per wedstrijd.

Ilves won pas twee uitwedstrijden waar Honka dit seizoen 'maar' 1 thuiswedstrijd wist te verliezen. Het speelde wel al 7 maal gelijk in 12 duels.

Voor vanavond geen doelpuntenmaker maar een Draw and Both teams to score @4,80 (Unibet).

Voor wie interesse heeft in een doelpuntenmaker, de bookmaker ziet de thuisploeg als favoriet. Topscoorder is de 25 jarige Kameroener Jean Marie Dongou (6 doelpunten). Dongou is afkomstig uit de jeugd van Barcelona, maar heeft het daar niet kunnen maken. Via wat andere Spaanse ploegen uiteindelijk dit seizoen in Finland terecht gekomen om zijn geluk aldaar te beproeven. Dongou to score @3,05.

SJK - Inter Turku:

Nummer 9 tegen de kampioen van afgelopen seizoen en huidige nummer 2. Uiteraard gaat mijn voorkeur dan uit naar de bezoekers, die op basis van de stand en onderlinge resultaten in het voordeel zijn.

Bij Inter speelt clubtopscoorder en nummer 4 op de algemene topscoorderslijst van afgelopen jaar, Timo Furuholm. Afgelopen seizoen goed voor 10 doelpunten in 24 wedstrijden en staat nu al op 8 uit 13. Furuholm to score @2,35 (Unibet) is mijn pick in deze wedstrijd.

KuPS - Rovaniemie:

De afstand op de ranglijst (nummer 3 tegen nummer 12) is haast net zo groot als de afstand tussen beide stadions, ca 550km. Bij KuPS speelt het pas 22 jarige talent Ilmari Niskanen op het middenveld. Niskanen speelt al vanaf 2013 betaald voetbal in Finland, hetgeen betekend dat hij 15/16 was. Dit seizoen al goed voor 6 doelpunten in 12 wedstrijden. In de spits staat de 25 jarige Braziliaan Lucas Rangel. Rangel speelde pas 4 wedstrijden dit seizoen, maar wist hierin wel 3x te scoren.

Rangel to score en KuPS to win @1,70 of Niskanen to score en KuPS to win @1,77 zijn de meest voor de hand liggende picks, maar leveren niet veel op. Ik sla deze dus ook over.

Mariehamn - Lahti:

Twee middenmoters die niet veel voor elkaar onderdoen. Zelfde aantal punten, nagenoeg gelijk aantal doelpunten voor en tegen en geen rare uitschieters. Het enige verschil is dat Albion Ademi de huidige topscoorder in de Veikkausliiga is met 10 doelpunten. In de laatste 10 duels scoorde Ademi 8 maal. Zelfs toen met 6-1 werd verloren van HJK Helsinki afgelopen week scoorde Ademi het enige doelpunt voor Mariehamn. Mariehamn verloor pas 1 thuiswedstrijd.

Ademi to score @ 2,43 lijkt me het meest aannemelijk deze wedstrijd.

TPS - Haka:

Duel in de onderste regionen van het Finse voetbal. Beide teams promoveerden afgelopen seizoen uit de Finse Jupiler league. Haka als kampioen met 74 punten uit 27 wedstrijden en TPS als nummer 2 met 55 punten. Haka wist afgelopen seizoen alleen te verliezen van....TPS.

Topscoorders van de teams van weleer waren Ojala (Haka: 23) en Espinosa (TPS: 18). Beide spelers zijn nog actief voor hun club, maar hebben de netten nog niet vaak laten bollen.

TPS wist van beide teams deze jaargang het vaakst te winnen, 3 maal. Haka pas 1 maal. Haka speelde daarentegen wel 5 maal gelijk, waarvan 3x in uitwedstrijden. Haka verloor maar 2 uitwedstrijden dit seizoen. Topscoorder dit huidige seizoen bij Haka is Eero Markkanen met 2 goals.

Bijzonder is dat de odds to win licht in het voordeel van TPS zijn en de odds voor doelpuntenmakers liggen bij Haka. Ondanks dat TPS hoger op de ranglijst staat kies ik toch voor een doelpunt van Haka vanwege de uitresultaten en het aantal gescoorde goals. Afhankelijk van de opstelling gaat mijn voorkeur dan ook uit naar Markkanen of Ojala to score @2,85 of 3,40.

Succes!

2 Vind ik leuk's

Nations League, verplicht thuis zitten, dan maar weer eens wat proberen o.b.v. statistieken.

In onderstaande link een Excel afbeelding van enkele statistieken van de wedstrijden van vanavond, 20:45 uur:

https://gyazo.com/15ae0676b1c85da6eda346e21794be36

Eigenlijk spreekt het overzicht voor zich. Ik heb het aantal kaarten van de vorige wedstrijd en de scheidsrechter afgezet tegen een gemiddelde en o.b.v. dit gewogen gemiddelde een top 6 gemaakt (o.b.v. een totaal; kolom "L". Groen is boven gemiddeld = 1 pnt, oranje is rond het gemiddelde is 0.5 pnt en rood is onder gemiddeld en is 0 pnt). Op basis van deze top 6 heb ik de "meest gangbare" notoire overtreders gekozen. Een keuze op basis van statistieken dus. Helaas maakt Unibet het me niet al te makkelijk, aangezien niet elke (player card) speler te kiezen is, maar enfin, er moet ook wat uitdaging in zitten.

Nu het simpele gedeelte.

Hateboer; goed voor 10 kaarten in de Italiaanse competitie afgelopen seizoen. Speelt vanavond tegen zijn competitiegenoten en zal zich niet willen laten kennen. Daarnaast mogelijk enige 'druk' op deze wedstrijd aangezien Nederland geen goede reeks heeft staan. Als Shaarawy, Icardi en Immobile spelen hebben de Italianen behoorlijk wat technisch vernuft voorin. Hetgeen Hateboer zal moeten afstoppen met hopelijk veel overtredingen. Let wel op, Hateboer werd de afgelopen 3 officiële wedstrijden wel telkens in de 70' munuut gewisseld voor Dumfries en eenmaal in de 61' minuut voor Bergwijn.

Glik; Bosnië heeft zich tegen Nederland gespaart om tegen Polen te kunnen vlammen. De Bosniërs tellen hun zegeningen en weten dat ze in een poule met Nederland en Italië normaal gesproken geen 1 of 2 worden. Dan blijft plek 3 over als 'best of the rest' om degradatie naar poule B te ontlopen. Vanavond starten ze dan ook weer met de sterkste 11, waaronder Dzeko. Glik, centraal achterin zal waarschijnlijk op de sterke Dzeko stuiten. Aangezien Glik niet vies is van een kaartje zou dit de meest logische optie zijn.

Pepe; Hoewel het voor Zweden nergens meer om gaat in deze poule zal Zweden niet roemloos als laatste willen eindigen. De laatste 3 officiële onderlinge duels tussen beide teams waren telkens goed voor minimaal 4 kaarten. In deze heb ik wel mijn twijfels of Portugal op/over het randje wil gaan, maar een domme overtreding van Pepe zit eigenlijk wel standaard in het pakket bij deze man.

McGinn; Schotland verdedigd plek 1 in de poule en zal dit normaal gesproken met het mes tussen de tanden doen. McGinn is bij Aston Villa wel een van de notoire kaartenpakkers, vandaar dat ik `m hier ook heb opgenomen in mijn picks.

Vavro; Bij Slowakije - Israel wordt gespeeld om de laatste plek in deze poule. Schotland en Tsjechië zijn al vertrokken en het gat is haast niet meer te overbruggen. Hoewel Vavro nog geen wedstrijd heeft gespeeld in de Nations League was hij in de EK kwalificatiewedstrijden voor 2020 wel goed voor 3 kaarten in 7 wedstrijden. In de voorbeschouwing staat hij vanavond basis. Voor de zekerheid wellicht nog even de definitieve opstelling afwachten.

Kolarov; Turkije - Servië is evenals Slowakije - Israel een wedstrijd om "degradatie" te ontlopen. In de heenwedstrijd kreeg Kolarov 2 maal geel, derhalve mijn pick voor deze wedstrijd wederom op Kolarov.

Noorwegen - Noord-Ierland: Haland to score 2 or more @4,00: De Noord-Ieren zorgen voor opvulling in deze groep. De heenwedstrijd werd met 5-1 gewonnen door de Noren en Haland scoorde 2 maal. In totaal heeft dit fenomeen er reeds 6 in liggen in 3 wedstrijden. Volgens mij is deze odd veel te hoog.

Bovenstaande speel ik in 6-fold systeembet. Mogelijk dat ik Pepe (gezien de belangen dat duel) vervang voor Haland.

Succes!

3 Vind ik leuk's

De laatste tijd valt me op dat er (vooral) in Nederland, Duitsland en Engeland veel strafschoppen worden gegeven, uiteraard komt dit vn. door intreding van de VAR.

Ik heb voor mezelf eens een overzicht gemaakt van de wedstrijden van komende zaterdag in de 'grote' competities met het aantal strafschoppen voor -en tegen per team en het aantal (benutte) strafschoppen per scheidsrechter in zijn laatste (4 t/m 9) wedstrijden. In het groen heb ik de uitschieters gearceerd waar volgens de statistieken de meeste strafschoppen zouden moeten vallen.

Voor wie interesse heeft, hieronder het overzicht. Doe er je voordeel mee.

https://gyazo.com/c31aca9efbfd12302f46fced5ae250e8

Helaas zijn nog niet alle scheidsrechters bekend (ik heb ze in ieder geval nog niet kunnen vinden),daar heb ik n.n.b. bij genoteerd.

Ik ben benieuwd welke combi`s hieruit gaan volgen, post ze gerust hieronder.

Succes!

9 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.