Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: rjansen82

Bedankt voor de tips boys (en girls?). Ik start een eigen draadje om mijn posse tevreden te houden:smiley: Succes voor hen die volgen en ik hoop dat ik jullie kan helpen. Laten we het positief houden en mekaar van tips voorzien.

Vanmorgen gedeeld, hierbij nogmaals voor de liefhebbers:

De (voetbal)dag begint vandaag vroeg, 17.30 uur, in het mooie Tampere. Ilves werd sinds de oprichting van de club in 1931 tweemaal kampioen van Finland en won tweemaal de beker. De enige van naam die de club ooit heeft voortgebracht is Ari Hjelm, goed voor exact 100 doelpunten voor het Fins Nationale team in de jaren 80.Tegenstander van vandaag is de kampioen HJK Helsinki. Kampioen? Ja, nu al!Met nog 4 wedstrijden te gaan voor de naaste concurrent (RoPS) en 12 punten voorsprong (1 wedstrijd minder) is de kans nihil dat HJK het kampioenschap misloopt. Daarnaast is het doelsaldo (+35 HJK t.o.v. +15 RoPS) in het voordeel van de aanstaande kampioen. Iemand vroeg me onlangs in een privébericht of er 90% zekerheden bestaan...het kampioenschap van HJK is een 100% zekerheid, de rest is 'wedden'. Vandaag heeft HJK het voor het zeggen. Met 1 punt hebben ze genoeg om het kampioenschap 180km Noordelijker veilig te stellen. Unibet geeft @1,80 voor een overwinning van HJK uit bij Ilves. Waarom? Ilves doet het thuis niet slecht. De ploeg staat 5e en verloor thuis maar 2 wedstrijden dit seizoen.De overwinning voor een der ploegen kan me gestolen worden. Mij doet de odd voor topscoorder Joao Klauss wederom verbazen. Klauss to score @2,43 (Unibet) is naar mijn mening enorm hoog en kan ik derhalve niet laten liggen.

Enkele feiten op een rij:

Klauss scoorde reeds 19 doelpunten in 28 wedstrijden.

Klauss scoorde 6 (!!) wedstrijden op rij in de Veikkausliiga.Klauss staat met 19 doelpunten er 2 voor op naaste belager Karjalainen (KuPS; 17 doelpunten).

Klauss scoorde de penalty in de met 3-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen Ilves.

De beste man is 21 jaar en zal zijn voorganger Alfredo Morelos (Glasgow Rangers, doelpuntenmaker van beroep) willen volgen naar een grote club in Europa (per 01-01-2019 terug naar Hoffenheim). Blijf deze man volgen, hij gaat in de toekomst (hopelijk vandaag beginnende, mocht hij spelen) geld opleveren!

Ik blijf tijdens mijn Europese roadtrip nog even in het Scandinavische land.

19.00 uur Hammarby IF - IF Elfsborg.

Hammarby staat 3e op 6 punten achter koploper AIK en scoorde reeds 41 maal. Elfsborg doet het beduidend minder en bekleed momenteel de 12e plek in de Allsvenskan en kreeg er 28 tegen in 22 wedstrijden.De ploeg van coach Stefan Billborn verloor afg. weekend met 1-0 de topper tegen AIK Solna en leek zodoende af te haken voor het kampioenschap, het zijn echter nog 8 wedstrijden en ze gaan er vol tegenaan!Gisteren gaf aanvoerder Björn Paulsen tijdens HTV nl. aan de teleurstelling verwerkt te hebben en nieuwe doelen te stellen (aanname die ik doe, Europees voetbal). Ze zullen tegen Elfsborg "Aanvallen, aanvallen, aanvallen", aldus de centrale verdediger. Elfsborg verloor al 5 wedstrijden op rij niet meer (speelde er 3 gelijk en won er 2), daarvoor verloor het er 5 op rij. Wisselvallig ploegje om het zo te zeggen. De bookies gaan uit van een thuisoverwinning @1,79 (Unibet). Ze vinden o2.5 doelpunt niet ondenkbaar @1,58 en geven aan dat de thuisploeg er best o1.5 kan maken @1,62. Voor de uitploeg geven ze een o0.5 @1,34. Hieruit zou men kunnen afleiden dat ze een cs 2-1 verwachten.Als er al twee doelpunten vallen in de Scandinavische competitie kan men er gif op innemen dat er eentje door een aanvaller gemaakt zal worden.Voor de thuisploeg is dat Nikola Đurđić, goed voor 11 doelpunten dit jaar. Hij is er echter vanwege een schorsing niet bij waardoor waarschijnlijk Muamar Tankovic in de punt terecht zal komen. "Tankovic" hoor ik jullie denken? Juist, Tankovic kennen we allemaal van zijn tijd bij AZ.

Naast, of bij afwezigheid van Đurđić, achter hem zal Jiloan Hamad spelen. Hamad is goed voor 8 doelpunten deze competitie. Afhankelijk van de opstelling speel ik Tankovic to score @2,60 (Unibet) of Hamad to score @3,40(Unibet).

Deze laatste speel ik wel low stake (2/5) vanwege het feit dat hij de penalty`s neemt. Scheidsrechter Kristoffer Karlsson gaf 3 pingels in de laatste 6 nationale en internationale wedstrijden (4 in de laatste 8 in de Zweedse competitie).

In Zweden zijn er verder veel erg aantrekkelijke wedstrijden, echter deze kunnen alle kanten op. De odds zijn er ook niet naar om overs te spelen of corners. Zo is bijvoorbeeld de odd voor o.1.5 cards voor Norköpping een "zekerheidje", echter @1.38 (Unibet) niet aantrekkelijk. Ook de BTTS @1,56 (Unibet) bij deze wedstrijd is mij nét te laag om mee te nemen in een combi (vanaf @1.65 vind ik het pas aantrekkelijk).

22.00 uur Sevilla - Real Madrid - Alejandro José Hernández Hernández - kaarten!57 gele en 2 rode kaarten in 9 wedstrijden. Smullen, en zoeken naar de juiste pick!

o4.5 en o5.5 cards staan erg laag bij de bookies. In de laatste onderlinge duels (5) werden er maar liefst 30 prenten uitgedeeld. Staat Real voor, krijgt Sevilla de meeste prenten, is het andersom krijgt Real de meeste prenten. Hier zit meteen het risico voor vanavond. Beide teams spelen naar behoren. Sevilla won afg. weekend zelfs met 2-6 van laagvlieger Levante, 3x Ben Yedder. Ze hebben dit jaar een sterke selectie, Ben Yedder, Silva, Promes, Murriel, Banéga, allemaal mannen van naam. Achterop staan houthakkers, moordenaars en doodschoppers; Escudero, Mercado, Vidal en Goméz. De twee sterkhouders Escudero en Mercado zijn er vanavond niet bij, hetgeen Real in de kaart zal spelen, zij zijn nl. de vaste kern in het team van Pablo Machín.

Er zijn enkele goed geprijsde spelers in het spelaanbod van Unibet die m.i. in aanmerking komen voor de kaart van de dag.

Sergio Ramos @2,40

Éver Banega @2,40

Daniel Carriço @3,50 (mits hij speelt)

Mijn voorkeur gaat uit naar Éver Banega. Aanvallend ingesteld en loopt (waarschijnlijk) tussen Modriç en Casimiro op het middenveld. Eveneens twee aanvallende spelers waardoor Banega vaak in de achteruit zal moeten.

19.00 uur Marseille - Strasbourg.

Wellicht tegen beter weten in moet ik spelen op Thauvin to score en home win @2,43 (Unibet). Thauvin nekte m`n combi in de EL wedstrijd tegen Frankfurt. Afgelopen weekend scoorde hij wel weer tegen Lyon. Het blijft een wereldspeler en loopt nog steeds 1 op 1 in de Franse competitie. Strasbourg doet het niet slecht. Het verloor uit alleen van Lyon (2-0) en bekleed momenteel 11e plek met 8 punten uit 6 wedstrijden. Ik verwacht echter dat ze tekort komen tegen het team van Thauvin en verwacht, evenals de bookies (@1.43 Unibet) een thuisoverwinning.

19.00 uur Nimes - Guingamp.

Nimes krijgt thuis gemiddeld 5.5 corners tegen, Guingamp behaalt uit gemiddeld 4,67 corners (bron: https://www.thestatsdontlie.com/football/europe/france/ligue-1/corners/). De o3.5 corners away @1,67 (Unibet) lijkt me daarom niet meer uitleg verschuldigd.

19.00 uur Udinese - Lazio Roma.

Icardi is een fenomeen, Immobile minstens zo groot! 29 en 23 doelpunten in de voorgaande jaren en nu 3 uit 5, waarvan 2x tegen Genoa afgelopen weekend.

Beide ploegen ontlopen mekaar niet veel. Udine staat 8e, Lazio 6e, verschil is 1 punt in het voordeel van Lazio. Udine won thuis pas 1x en Lazio won uit pas 1x. Ze zullen beide deze reeks willen doorbreken en vol voor de overwinning gaan.

Scheidsrechter is Fabio Merasca, goed voor 2 pingels in 5 wedstrijden. Immo neemt de pingels voor Lazio. In de laatste 3 onderlinge oentmoetingen waar Immo speelde scoorde hij 4 maal. Immobile to score @2,10 (Unibet) lijkt mij een prima verdubbelaar.

Voor de combi voor vanavond ga ik voor Immo to score, Guingamp o3.5 corners, Klauss to score en Hammerby o1.5 goals @13,81 (Unibet).

Succes!

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrjansen82 in 26-09-2018 13:00 Leden topics
in 26-09-2018 13:00 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Finland 17:30 uur: FC Honka - IFK Mariehamn.

Honka won z`n eerste wedstrijd met 1-2 van RoPS. Mariehamn verloor met 2-1 van titelkandidaat HJK Helsinki. Het betreft de nummer 4 tegen de nummer 10 van 2018.

In de laatste 3 wedstrijden scoorde Honka 4 maal, 3 doelpunten kwamen van de voet van de Ghanees Gideon Baah. Baah is een 1.83m lange verdediger die (blijkbaar) een doelpunt kan maken.

De odd voor Baah to score @7,50 (Unibet) vind ik, gezien de laatste 3 wedstrijden, aan de hoge kant. Vandaar dat ik deze low-stake speel.

Tevens is de odd voor spits Borjas Martín to score @2,70 (Unibet) prima speelbaar. Martín scoorde afgelopen seizoen 12 doelpunten in het shirt van Honka. Alleen zijn collega aanvaller Kandji scoorde er meer voor de thuisploeg. Kandji prikte 16 maal. Kandji heeft de club echter verlaten voor Sanat Naft in Iran.

Finland 17:30 uur: HIFK - FC Lahti

HIFK promoveerde als kampioen vanuit de Ykkönen. Lahti werd afgelopen seizoen 8e.

De meest bekende Lahtiëaan is zeker Jari Litmanen. Litti droeg van 1987 - 1990 het shirt van Reipas Lahti en behaalde hiermee in 1989 het landskampioenschap. Vanaf 1999 tot heden werd de club 2 maal 3e en eenmaal 4e. Verder is het een stabiele middenmotor die 1e degradeerde in al die jaren. Het jaar daarop werd het meteen kampioen in de Ykkönen.

HIFK verloor zijn eerste wedstrijd met 1-0 van SJK. Lahti speelde met 3-3 gelijk tegen KuPS.

Mocht Nazji Kuqi spelen bij de thuisploeg is dat zeker een vooruitgang t.o.v. de jongelingen die afgelopen week in de basis stonden. Kuqi is met zijn 36 jaar niet meer de jongste maar loopt in zijn carrière wel 1 op 3 qua doelpunten.

Bij Lahti hangt veel af van de 25 jarige Zweed Erik Törnros. Bij Gefle op een zijspoor geraakt en wil zich in Finland weer bewijzen. Törnros is goed voor 27 doelpunten in 58 officiële duels.

De odd voor BTTS @2,08 (Unibet) lijkt mij een prima verdubbelaar.

Bulgaria 19:00 uur: Vitosha Bistritsa - Etar:

Beetje vreemde eend in de Scandinavische bijt is deze wedstrijd in Bulgarije. Het klasse verschil lijkt echter enorm bij deze partij. In degradatiegroep A staat Etar bovenaan met 44 punten en doelsaldo +6. Vitosha staat 3e met 28 punten en doelsaldo -23 (!!).

Etar is veilig en Vitosha zou, theoretisch gezien, nog veilig kunnen spelen, maar dan moet Botev alles verliezen en Vitosha alles winnen.

In deze wedstrijd speel ik een low-stake betje op Mladenov to score @4,80 (Unibet) vanwege de value op deze bet.

Mladenov is spits en topscoorder van Etar met 10 doelpunten in 23 wedstrijden.

Denemarken 19:00 uur: Sonderjyske - AGF Aarhus:

Wedstrijd in degradatiegroep A in Denemarken. Nummer 3 tegen nummer 1. Nummers 1 en 2 spelen play-offs voor Europees voetbal, nummers 3 en 4 voor degradatie. Sonderjyske staat 3 punten achter nummer 2, echter met 1 wedstrijd minder.

Scheidsrechter is Anders Poulsen, goed voor 23 kaarten in 7 wedstrijden. In de degradatiekraker Vejle - Vendsyssel drie weken geleden was hij goed voor maar liefst 7 gele kaarten. De laatste 5 onderlinge duels waren goed voor resp. 4, 6, 6, en 5 gele kaarten. Ook vandaag heb ik mijn hoop gevestigd op kaartjes, echter de player cards is niet speelbaar bij Unibet. Als ik op een doelpuntenmaker zou moeten inzetten zou dit zijn op Patrick Mortensen to score @2,80 (Unibet). Mortensen kwam over van Sarpsborg en scoorde in de laatste 8 wedstrijden reeds 5 maal. Mortensen scoorde ook eenmaal in de laatste uitwedstrijd tegen Vendsyssel.

Zweden 19:00 uur: Helsingborgs IF - Hammerby IF:

Helsingborgs won eenmaal en verloor eenmaal. Hammerby speelde tweemaal gelijk.

De thuisploeg promoveerde afgelopen seizoen als kampioen van de Superettan. Hammerby werd 4e in de Allsvenskan. Op doelsaldo liep het Europees voetbal mis ten gunste van Malmö. De twee aanvallers waar de bezoekers dit seizoen van afhankelijk zijn komen nog niet helemaal uit de verf. Djurdjiç scoorde weliswaar al 1 maal, maar komt nog niet helemaal tot zijn recht. Collega aanvaller Kjartansson heeft nog geen potten kunnen breken. Hoewel hij in de voorgaande jaren voor Maccabi tel Aviv goed was voor 13 en 19 doelpunten wist hij deze wedstrijden nog niet het net te vinden.

De thuisploeg doet het met Jöhnsson, Moro en Bjarnasson prima. Wist 4 maal te scoren in 2 wedstrijden en verwacht ook vanavond wel weer een doelpunt. De BTTS @1,54 (Unibet) vind ik echter te laag om te spelen. Player goals kan alle kanten op. De odd zijn mooi, maar te onvoorspelbaar.

Bojan Pandzic, scheidsrechter van vanavond is niet vies van een kaartje. Hij gaf er 36 in de laatste 7 optredens. Bij Unibet zijn de volgende bets speelbaar:

• Abubakari to get a card @3,40 (64 kaarten in 194 wedstrijden)
  • Jeppe Andersen @3,75 (28 kaarten in 115 wedstrijden)
  • Nikola Djurdjiç @3,75 (43 kaarten in 214 wedstrijden)
  • Andreas Granqvist @4,00 (52 kaarten in 328 wedstrijden)

Afhankelijk van de opstellingen speel ik Jeppe Andersen of Abubakari to get a card aangezien beiden elkaar waarschijnlijk op het middenveld gaan tegenkomen.

Zweden 19:00 uur: Djurgardens IF - IFK Göteborg:

Nummer 7 tegen nummer 11 van het afgelopen seizoen. Beide teams wonnen al 1 wedstrijd. Djurgardens speelde er tevens 1 gelijk, Göteborg verloor er 1. Buya Turay is de gevierde man bij de thuisploeg. Scoorde zijn doelpuntjes in de voorbereiding en loopt 1 op 1 dit seizoen. Göteborg won met 3-0 van Elfsborg, maar kreeg er ook 3 om de oren tegen promovendus Eskilstuna.

Beide teams hebben scorende vermogen in de gelederen, echter vanavond speel ik voor wederom een doelpunt van Buya-Turay to score @2,17 (Unibet).

Zweden 19:00 uur: Örgryte - Frej:

Frej staat roemloos onderaan met 2 verliespartijen uit 2 wedstrijden. Het scoorde zelf niet en kreeg er wel 5 tegen.

Örgryte begint naar behoren, een gelijkspel tegen Norrby en een 1-3 overwinning tegen Halmstads BK. Victor Sköld is de topscoorder met 2 doelpunten.

Ook voor vanavond zijn de odds voor Sköld to score @2,20 (Unibet) m.i. prima. Ik heb niet het idee dat de thuisploeg veel weerstand zal ondervinden van Frej en verwacht derhalve ook wel wat doelpuntjes. Tevens is Ludwigson to score @2,20 (Unibet) een prima odd. De 25 jarige aanvaller kende een goed seizoen einde in 2018 met 3 doelpunten uit de laatste 3 competitiewedstrijden.

Zweden 19:00 uur: Trelleborgs FF - Norrby:

Trelleborg begon niet zo goed dit seizoen. Verloor 1 maal en speelde 1 maal gelijk. Norrby won er een en speelde er 1 gelijk. De doelpunten van de thuisploeg moeten komen van aanvaller Camara-Jöhnsson. Hij wist het net echter nog niet te vinden. Zoran Jovanovic daarentegen wist dit wel 2 maal te doen.

Norrby heeft Richard Yarsuvat in de aanval lopen. Yarsuvat is goed voor 79 doelpunten in 132 officiële duels.

Gezien het aantal (tegen)doelpunten van beide teams vind ik Yarsuvat to score @3,25 (Unibet) een prima speelbare odd.

Voor mijn funbet maak ik de volgende combi:

HIFK-Lahti BTTS, Mortensen to score, Buya-Turay to score, Yarsuvat to score. Totale odd: @41.07 of @49.09 incl. 20% profit boost (Unibet).

Succes!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op di 16 apr. 2019, 08:34
4 Vind ik leuk's

Bedankt voor je tips weer Rjansen82! Klasse!

Ik zie dat je inmiddels wel de player cards kunt spelen bij SønderjyskE - Aarhus.

Aan welke spelers dacht jij? Zelf dacht ik aan:

Luijckx @3.20 —> pakte in de laatste 6 ontmoetingen met Aarhus 5 keer een kaart!

1 Vind ik leuk's
Op ma. 15 apr. 2019, 15:01 schreef viktor21:

Ik zie dat je inmiddels wel de player cards kunt spelen bij SønderjyskE - Aarhus.

Luijckx @3.20 —> pakte in de laatste 6 ontmoetingen met Aarhus 5 keer een kaart!

Hopen dat het werk zich eindelijk ook weer een keer uitbetaald in harde euro`s :)

Mijn voorkeur zou zeker uitgaan naar Kees Luijckx to get a card @3,20 (Unibet) of Marc Pedersen to get a card @3,75 (Unibet).

Pedersen is de top kaartenpakker van de thuisploeg met 7 kaartjes in 25 wedstrijden. Luijckx was in het verleden vaker "succesvol" tegen Aarhus.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 15 apr. 2019, 16:31 schreef rjansen82:
Op ma. 15 apr. 2019, 15:01 schreef viktor21:

Hopen dat het werk zich eindelijk ook weer een keer uitbetaald in harde euro`s :)

Mijn voorkeur zou zeker uitgaan naar Kees Luijckx to get a card @3,20 (Unibet) of Marc Pedersen to get a card @3,75 (Unibet).

Pedersen is de top kaartenpakker van de thuisploeg met 7 kaartjes in 25 wedstrijden. Luijckx was in het verleden vaker "succesvol" tegen Aarhus.

Op welke bookies kan je dit spelen behalve unibet?

1 Vind ik leuk's

Vanavond 21:00 uur Juventus - Ajax:

Mazraoui to get a card @3,50 (Unibet).

Noussair Mazraoui zal waarschijnlijk op de plek van Tagliafico starten. Een rechtsback op de linksback positie is vragen om problemen. Voordeel voor Noussair is echter wel dat Bernardeschi maar één been heeft en daardoor waarschijnlijk naar binnen, naar het rechterbeen, van Mazraoui zal draaien. De odd lijkt mij aan de hoge kant.

Scheidsrechter Turpin is goed voor 35 gele en 3 rode kaarten in 8 Europese wedstrijden.

Vanavond 21:00 uur Barçelona - Manchester United:

Scheidsrechter dokter Brych is goed voor 47 gele en 4 rode kaarten in 9 Europese wedstrijden.

Barça verdedigd een een 1-0 voorsprong. Waarschijnlijk speelt de snelle Dembéle tegen de jonge Portugees Diogo Dalot. In de laatste 5 wedstrijden van Barça kreeg in 4 wedstrijden minimaal één van beide backs de gele prent getoond. Daar Ashley Young niet speelbaar is op Unibet ga ik voor Dalot to get a card @3,50 (Unibet).

Vanavond 20:45 uur Brighton and Hove Albion - Cardiff City:

Degradatiekraker in de Premier League. Scheidsrechter Marriner is geen kaartentrekker, derhalve richt ik me in deze wedstrijd op de doelpuntenmakers.

Als Brighton wint staan ze op 8 punten van de degradatiestreep en doen ze goede zaken. Cardiff moet vol aan de bak willen ze dit jaar nog overleven in de PL. Ik verwacht derhalve wel wat kansen voor de thuisploeg. Topscoorder van B&H is Glenn Murray met 11 doelpunten.

Murray to score @2,43 (Unibet) is derhalve prima speelbaar.

Combiodd voor bovenstaande is @29,77 en incl 10% profit boost @32,64 (Unibet).

good luck!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op vr 19 apr. 2019, 17:48
4 Vind ik leuk's

Eens kijken of we de paasdagen wat kunnen opleuken. Bovenstaande speel ik als multibet 5, 6 en 7 fold.

Bologna - Sampdoria: Scheidsrechter Maurizio Mariani gaf 6 rode kaarten in de laatste 7 wedstrijden. Bologna staat 2 punten boven degradatie en Sampdoria moet winnen om Europees voetbal in zicht te houden. De belangen lijken groot voor beide teams.

Juventus - Fiorentina: Het leet erop alsof heel Turijn voor Ajax was afgelopen week. Zelfs de supporters van Juventus waren rood/wit gezind. Ronaldo zal de frustratie van zich af willen schieten in de kampioenswedstrijd. Kans op twee doelpuntjes van CR7 acht ik aanwezig.

Inter - Roma: Nummer 3 tegen nummer 5. Rechtstreeks duel in de strijd voor Champions League plaatsen. Scheidsrechter Marco Guida gaf 5 penalty`s in de laatste 8 wedstrijden (3 in de laatste 3 wedstrijden).

Manchester City - Tottenham: Wie de wedstrijd afgelopen week gezien heeft weet dat deze bet geen toelichting behoeft. Kane nog geblesseerd en Son in de punt van de aanval. Zal minimaal 1 kans krijgen. De odd is simpelweg te hoog.

Mainz05 - Fortuna Düsseldorf: Revelatie van dit seizoen is de Belg Dodi Lukebakio. Scoorde afgelopen week de eretreffer tegen Bayern in de 89' minuut nadat hij in de 68' minuut erin kwam. Scoorde reeds 9 maal dit seizoen. Beide teams zijn zo goed als veilig en kunnen met open vizier deze wedstrijd spelen.

Rayo Vallecano - Huesca: Strijd der titanen in de staart van de Primera Division. Nummer 19 thuis tegen nummer 20. Staan op resp. 5 en 7 punten achter veilige plek 17 en MOETEN winnen. Scheidsrechter José Luis González González is goed voor 37 gele en 1 rode kaart de laatste 9 wedstrijden. Pulido speelde nagenoeg alles en pakte hierin 9 kaarten. De centrale verdediger speelt tegen topscoorder van Vallecano Raúl de Tomás.

Kilmarnock - Aberdeen: eerste wedstrijd in de kampioenspoule. Cosgrove is topscoorder van Aberdeen en zal zijn kansjes wel krijgen als hij speelt. Zowel in thuis als uitduels trefzeker. Odd is prima om mee te nemen in deze bet.

Alles goed dan mag de lieve heer Christus herrijzen zondag!

Succes!

2 Vind ik leuk's

Niet heel succesvol de laatste combi; 1 uit 7 correct.

Vandaag maar weer eens de pijlen richten op onze Zweedse vrienden in de Allsvenskan. Alle wedstrijden beginnen om 19:00 uur.

AFC Eskilstuna - ?–stersunds FK:

Beide teams bivakkeren momenteel in de onderste regionen van de Allsvenskan. Eskilstuna 13 en ?–stersunds 12e. Ze wonnen beide pas 1 maal. De thuisploeg echter staat er in scorend opzicht wat beter voor. Het scoorde reeds 7 maal in 4 wedstrijden, maar kreeg er daarentegen ook wel 8 tegen. Bij ?–stersunds is het 4 om 5.

?–stersunds, afgelopen seizoen 6e, verkocht al vroeg in het vorige seizoen, Ghoddos. Toch hielden ze knap stand doordat Islamovic opstond en de doelpunten voor zijn rekening nam. Eskilstuna verraste vriend en vijand door in de halve finale van de Svenska Cupen AIK uit te schakelen en door te bekeren. Op 30-05-2019 nemen ze het op tegen Häcken in de bekerfinale.

De odds zijn in het voordeel van de bezoekers, @3.05-3.20-2.43 (Unibet). De BTTS @1,80 vind ik ook nog prima speelbaar in een combi. Eskilstuna verloor namelijk geen 1 wedstrijd in de laatste 6 thuisduels.

Qua doelpuntenmakers zou mijn voorkeur uitgaan naar Islamovic to score @2,95 (Unibet) voor ?–stersunds en Nnamani to score @4,00 (Unibet) voor Eskilstuna. Deze laatste scoorde reeds 2 maal in 4 duels voor Eskilstuna. Islamovic wist nog niet tot scoren te komen echter wist er wel 3 te maken in de laatste twee bekerwedstrijden.

Falkenbergs FF - IK Sirius FK:

Nummer laatst tegen nummer 5. Falkenbergs verloor er 3, Sirius won er 2. De 32 jarige Philip Haglund is voor de bezoekers de topscoorder met 2 doelpunten uit 4 wedstrijden. Falkenberg kreeg er in 4 wedstrijden al 10 tegen, maar het scoorde zelf ook 6 maal. Topscoorder is aanvallende middenvelder Carlsson.

Voor vanavond ga ik voor een doelpunt van spits Haglund to score @2,70 (Unibet).

AIK - BK Häcken:

Beide teams hebben voldoende scorend vermogen. Henok Goitom bij de thuisploeg en Jermejeff bij de bezoekers. Collega spits Paulinho ontbreekt bij Häcken.

Scheidsrechter van vanavond is Glenn Nyberg, goed voor 31 kaarten in 7 wedstrijden. De laatste 4 duels van beide teams onderling leverde 16 gele kaarten en 12 doelpunten op. Voor vanavond is het om het even, @2,28-3,20-3,30 (Unibet), de BTTS @1,95 vind ik ook nog prima speelbaar in een combi.

Beide teams hebben enkele notoire kaartenpakkers binnen de gelederen. Voor AIK zijn dat Larsson en Sundgren en voor Häcken Faltsetas en Friberg.

Faltsetas en Sundgren zijn beide te spelen voor resp. 2,90 en 3,50 (Unibet). Verder zijn Adu en Ekpolo te spelen, echter hier heb ik te weinig informatie over.

Voor vanavond neem ik Faltsetas to get a card @2,90 (Unibet) mee in mijn bet. Faltsetas pakte afgelopen seizoen in beide wedstrijden tegen AIK een gele prent.

IF Elfsborg - ?–rebro SK:

Nummer 10 tegen nummer 15. Geen bet.

Saillant detail; spits Prodell van ?–rebro scoorde afgelopen 5 seizoen 42 doelpunten voor de tegenstander van vandaag, Elfsborg. Vandaag scoren levert @4,20 (Unibet) op.

Malmö FF - Hammerby IF:

Thuisploeg is favoriet in dit duel. Malmö 3e en Hammerby knap 7e. Malmö werd 20x kampioen van Zweden en 16x tweede, het won 14x de Zweedse beker. De gloriejaren beleefde het in 78/79 toen het in de toenmalige Europacup 1 finale stond tegen Nottingham Forrest. Trevor Francis scoorde voor de mannen uit Nottingham de winnende treffer vlak voor rust waardoor Malmö 2e werd.

De erelijst van de bezoekers is wat minder uitgebreid, 1x maal winnaar Allsvenskan en 3x runner up in de beker.

Vanavond gaat de voorkeur uiteraard ook uit naar de favoriet.

Spits Marcus Antonsson to score @2,06 (Unibet) staat m.i. nog prima geprijsd. Scoorde reeds 2 maal en zal vanavond ook weer de nodige kansjes krijgen.

Voor de combi vanavond speel ik:

Succes!

3 Vind ik leuk's

Vanavond staat om 17:30 wedstrijd KPV Kokkola - Mariehamn in Finland op het programma.

Volgens mij is KPV Kokkola een nieuwkomer in de Veikkausliiga, terwijl Mariehamn in 2016 nog kampioen werd. Kokkola heeft na de eerste 3 competitiewedstrijden slechts 1 punt en al 5 goals tegen gehad. Daartegenover wist Mariehamn 6 punten uit de eerste 3 duels over te houden en scoorde het reeds 6 maal.

Nu viel het mij op dat er sinds februari 2019 een Nederlander, genaamd Rick Ketting, speelt bij Mariehamn. In de eerste 3 competitiewedstrijden van Mariehamn wist deze Ketting al 3 maal te scoren. Deze speler is weliswaar een verdediger vandaar ook dat de quotering voor Ketting to score @10 is denk ik.

Is het de moeite waard om deze pick te spelen? Of heb jij hier misschien meer interessante info over Rjansen82? Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's

Ketting, de cv van Mariehamn, staat samen met Robin Buwalda centraal en scoorde in 35 wedstrijden voor Go Ahead en Sparta 3 maal. nu in 3 wedstrijden scoorde hij hetzelfde aantal. Ik denk dat de 1.90m lange verdediger met corners en vrije trappen mee naar voren gaat en kopsterk blijkt te zijn. De odd van @10 kan ik alleen maar verklaren door zijn gemiddelde in het verleden alsmede zijn positie in het veld.

1 Vind ik leuk's

Finland Veikkauslliga 17:30 uur HJK Helsinki - Tampereen Ilves:

HJK kent een slechte start. Ze hebben "geïnvesteerd" in de van Everton (Chili) overgekomen Mexicaan Marco Bueno, als vervanger van de naar LASK Linz vetrokken Joao Klauss. In tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden gaat het nog niet Bueno met de Mexicaan en HJK. De kampioen van afgelopen jaar won pas 2 wedstrijden en speelde er 3 gelijk. In de eerste 6 wedstrijden kreeg het al 7 doelpunten tegen. In het vorige seizoen kregen ze er in 33 wedstrijden slechts 19 tegen.

Al met al hebben we te maken met een ander HJK.

Ilves speelde pas 4 wedstrijden en won er 3. Het kreeg nog geen doelpunt tegen en scoorde zelf 4 maal. Topscoorder van de ploeg uit Tampere is de pas 21 jarige middenvelder Lauri Ala-Myllymäki. De middenvelder stond de afgelopen 2 wedstrijden in de spits geposteerd en betaalde dit terug met 2 doelpunten.

Voor vanmiddag/avond speel ik med-stake op Ala-Myllymäki to score @6,00 (Unibet).

Finland Veikkauslliga 17:30 uur RoPS - HiFK:

Nummer 11 tegen nummer 9. Scoren beide niet veel en niemand die er bovenuit steekt. Geen bet.

Bulgarije A PFG Championship Round Beroe - Ludogorets:

De laatste 3 onderlinge duels waren goed voor resp. 4, 5 en 6 gele kaarten. De meeste kaarten kwamen daarbij op het conto van Beroe. De thuisploeg staat 9 punten achter Levski Sofia en een plek op voorronde UEFA League. Vandaag verliezen is einde seizoen voor de mannen uit Stara Zagora.

Ludogorets staat bovenaan in de kampioenspoule met 5 punten voorsprong op CSKA Sofia en heeft op basis van het verleden de beste papieren voor vanavond (laatste 6 onderlinge duels niet verloren).

Topscoorder voor Beroe is veteraan Martin Kamburov, 14 doelpunten, scoorde dit jaar echter nog niet tegen Ludogorets.

Topscoorder voor Ludogorets is Claudio Keșerü, 19 doelpunten. Keșerü to score @1,98 (Unibet) vind ik echter niet de moeite waard. Keșerü scoorde dit seizoen 5 maal meer dan 1 doelpunt in 1 wedstrijd. Keșerü to score 2 or more @7,00 (Unibet) zit m.i. wel wat value op.

Meer waarde dan 1 doelpunt zie ik vanavond in de player cards bets. Scheidsrechter vanavond is nl. de Bulgaar Ivaylo Stoyanov. Deze notoire kaartenzwaaier is goed voor maar liefst 44 gele en 3 rode kaarten in 7 wedstrijden, daarnaast gaf hij in deze 7 wedstrijden 4 penalty`s. In de laatste 2 wedstrijden gaf de leidsman resp. 12 en 9 gele kaarten.

Overal zit m.i. wel wat value op:

• Red card given @3,80 (Unibet);
  • Penalty kick awarded yes @3,20 (Unibet);
  • Bandalovski to get a card @2,50 (Unibet); goed voor 9 kaarten dit seizoen (top kaartenpakker Beroe);
  • Moti to get a card @2,10 (Unibet); goed voor 10 kaarten dit seizoen (top kaartenpakker Ludogorets).

Persoonlijk speel ik wat single bets uit bovenstaande en Bandalovski to get a card in combinatie met Ala-Myllymäki to score @15 (Unibet).

Succes!

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.