Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe kan je saldo nou 0 zijn? Als je akishar goed hebt en inleg roma terug krijgt?
0 Vind ik leuk's
.
brojkovic:
Hoe kan je saldo nou 0 zijn? Als je akishar goed hebt en inleg roma terug krijgt?

Echt lachwekkend hoe slecht jij leest. Jij leest hetgene wat boven de tips staat. Daar staat:
'Hieronder mijn tips voor deze zondag:
Het zijn negen tips. Meer virtueel saldo was er ook niet beschikbaar na de slechte dag van gisteren. Het virtuele saldo is nu weer 0. Ik speel alle tips met 50 inzet, behalve Hertha Berlin en Liverpool. Hertha speel ik met 60 inzet en Liverpool met 63.'
Als je goed zou lezen, zie je dat nadat ik de tips voor gisteren heb geplaatst ik weer een virtueel saldo heb van 0.
En onderaan staat:
'Een baggerweekend. Echt veel tips fout, terwijl ze op voorhand best veel kans hebben om goed te gaan. Helaas mocht het niet zo zijn, waardoor mijn virtuele saldo dus gedaald is naar 257.'
Dus nadat alle tips gespeeld (op één na) en verwerkt zijn, is mijn virtuele saldo 257. In plaats van jezelf belachelijk te maken, kun je beter eerst lezen wat er staat voordat je dingen zegt die nergens op slaan.
0 Vind ik leuk's
Via OLBG speel ik vandaag vier tips:
Deze speel ik allemaal met de 257, die ik nog over had. Beitar Jersualem speel ik met 60 inzet, DC op Palermo met 70 inzet en Villarreal met 77 inzet. Nancy speel ik met inzet. Mijn virtuele saldo staat nu weer op 0.
18:30 Beitar Jerusalem v Hapoel Akko Beitar Jerusalem 1.8
20:30 Nancy v Le Havre Nancy 2.2
20:30 Empoli v Palermo Draw or Palermo 1.62
22:00 Villarreal v Osasuna Villarreal 1.44
Sinds vandaag ben ik (weer) actief op Blogabet: http://richardinho.blogabet.com/. Daar kun je me ook volgen. Daarom zal ik niet alle tips van OLBG hier meer plaatsen, omdat ik op beide dezelfde tips ga spelen. Dus mocht je mij willen volgen, alle info staat op zowel de Blogabet als OLBG. Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Zonde van het weekend man, ik blijf je volgen via blogabet (y)
0 Vind ik leuk's
jappa1988:
Zonde van het weekend man, ik blijf je volgen via blogabet (y)

Top! (y) Het kan natuurlijk altijd een keer minder gaan, maar dit was wel heel extreem! Mooi om te zien dat je vertrouwen houdt. Tuurlijk hou ik dat zelf ook! Op naar betere tijden! (y)
0 Vind ik leuk's
Zo kennen we je weer!
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Deze speel ik allemaal met de 257, die ik nog over had. Beitar Jersualem speel ik met 60 inzet, DC op Palermo met 70 inzet en Villarreal met 77 inzet. Nancy speel ik met inzet. Mijn virtuele saldo staat nu weer op 0.
Sinds vandaag ben ik (weer) actief op Blogabet: http://richardinho.blogabet.com/. Daar kun je me ook volgen. Daarom zal ik niet alle tips van OLBG hier meer plaatsen, omdat ik op beide dezelfde tips ga spelen. Dus mocht je mij willen volgen, alle info staat op zowel de Blogabet als OLBG. Succes! (y)

Ik blijf je ook volgen man! Het kan wel eens 'extreem' 'klote' gaan natuurlijk, maar dat gebeurt nou eenmaal, anders wonnen we altijd:)
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
robs234:
Zo kennen we je weer!

Nice man! (y)
jeffreythespartaan:
riquerdo:

Ik blijf je ook volgen man! Het kan wel eens 'extreem' 'klote' gaan natuurlijk, maar dat gebeurt nou eenmaal, anders wonnen we altijd:)

Tuurlijk heeft iedereen dat wel eens, maar als je het zelf overkomt, lijkt het net even erger. Zo denk ik dan. Anders zouden we allemaal nu al miljonair zijn ;) Zou wat zijn zeg! :P
0 Vind ik leuk's
Ja idd, heb je gelijk in. Niks van aantrekken, bekijk het positieve van je vorige bets, daar heb ik zeker winst mee geboekt. (y)
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
riquerdo:
18:30 Beitar Jerusalem v Hapoel Akko Beitar Jerusalem 1.8 (y) 1-0
20:30 Nancy v Le Havre Nancy 2.2 (y) 3-2
20:30 Empoli v Palermo Draw or Palermo 1.62 (y) 1-1
22:00 Villarreal v Osasuna Villarreal 1.44 (y) 3-1

Deze vier tips allemaal goed! :) Zie je wel, ik heb het nog niet verleerd :P Voordat ik deze tips heb ingezet, was mijn virtuele saldo 257. Nu alle tips gespeeld en verwerkt zijn, is mijn saldo nu 542, een winst van 285. Een positief begin van de week! (y) Straks plaats ik mijn NBA-tips, die ook alleen via Blogabet speel. Met OLBG speel ik alleen voetbal morgen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.