Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond speel ik 1 tip:
Ik speel deze tip met 78 inzet.
21:10 Man City v Blackburn Man City -2.25 (AH) 2.06
"Leaders of the Premier League Manchester City host 8th-ranked Championship-team Blackburn Rovers. This match is a replay after City drew 1-1 at Blackburn. I expect City to be the mighty side in this match. City will not play with their top-squad. David Silva and Yaya Touré are probably out, while Nasri is out for two months after his injury against Newcastle United last weekend. Blackburn won't travel with Josh King, Corry Evans and Dickson Etuhu. If City plays with their strongest squad or not, I think they will get a big victory against Blackburn."
0 Vind ik leuk's
wat is dit voor topic man... alleen maar verliezen!
daarbij zie ik dit
04:30 Robin Haase v Donald Young Robin Haase 1.61 Opgave = geld terug
'Haase will have to be mentally good to beat Young. The American is a great server, but Haases serve is also very good. This could be a long match, but I bet the Dutchmen to go through, because he has the capacity of better and more wapens then Young.'
er zijn dik 3 sets gespeeld, hoe krijg jij ooit je geld/punten terug ?
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
riquerdo:

Geen winstgevende nacht. Helaas een paar tips, die net niet uitkwamen. Gasquet wint met 5 games verschil. Falconi verliest met 5 games verschil. Pironkova die met een blessure speelde, iets waarvan ik niet op de hoogte was. Hopelijk gaat het komende nacht beter.

beter inlezen, dit is toch geen voorbereiding!
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
"Leaders of the Premier League Manchester City host 8th-ranked Championship-team Blackburn Rovers. This match is a replay after City drew 1-1 at Blackburn. I expect City to be the mighty side in this match. City will not play with their top-squad. David Silva and Yaya Touré are probably out, while Nasri is out for two months after his injury against Newcastle United last weekend. Blackburn won't travel with Josh King, Corry Evans and Dickson Etuhu. If City plays with their strongest squad or not, I think they will get a big victory against Blackburn."

78? Niet wat aan hoge kant?
0 Vind ik leuk's
.

pickforwin:
wat is dit voor topic man... alleen maar verliezen!
daarbij zie ik dit
04:30 Robin Haase v Donald Young Robin Haase 1.61 Opgave = geld terug
'Haase will have to be mentally good to beat Young. The American is a great server, but Haases serve is also very good. This could be a long match, but I bet the Dutchmen to go through, because he has the capacity of better and more wapens then Young.'
er zijn dik 3 sets gespeeld, hoe krijg jij ooit je geld/punten terug ?

Iedereen verliest wel eens en ik nu ook. En als ik op 0 sta in deze maand, wacht ik tot de volgende. Simple as that. Omdat je van tips, die niet volledig uitgespeeld zijn, je inzet terugkrijgt.
0 Vind ik leuk's
pickforwin:
riquerdo:
riquerdo:

Geen winstgevende nacht. Helaas een paar tips, die net niet uitkwamen. Gasquet wint met 5 games verschil. Falconi verliest met 5 games verschil. Pironkova die met een blessure speelde, iets waarvan ik niet op de hoogte was. Hopelijk gaat het komende nacht beter.

beter inlezen, dit is toch geen voorbereiding!

Een beetje normale reactie mag ook wel. Dat die blessure er was, daar had ik geen idee van, omdat ik haar vorige wedstrijd niet heb gezien. Daarnaast ben ik er niet 24/7 mee bezig. Doe me een lol en reageer normaal de volgende keer.
0 Vind ik leuk's
brojkovic:
riquerdo:

78? Niet wat aan hoge kant?

Ik neem maar aan dat je grappig probeert te zijn, anders is dit niet serieus te nemen. Zo af en toe speel ik een hogere inzet en dat is in dit geval dus ook zo.
0 Vind ik leuk's
Wat ga je nou raar doen? Je speelt altijd met 50... Lekker onderbouwt dan pfffffff
0 Vind ik leuk's
.
brojkovic:
Wat ga je nou raar doen? Je speelt altijd met 50... Lekker onderbouwt dan pfffffff

Haha, nou wordt tie mooi. Ik vertel dat ik meestal met 50 speel, maar soms niet, dat is toch niet moeilijk te begrijpen? De tip van vanavond speel ik met een hogere inzet. Als je je hier al druk over maakt.
0 Vind ik leuk's
Snap niet dat er altijd van die idioten moeten reageren.
Riquerdo plaatst hier gewoon tips met ook nog een onderbouwing daarbij. prima toch?! dwazen
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.