Tips van: Riquerdo
Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
eindbaas-bowser:
:d :d :d NICE :d :d :d :d :d
:d :d :d NICE :d :d :d :d :d
verybad65:
:d
etienne29:
Riquerdo, wil je de volgende keer je tips 24h van tevoren plaatsen. Dan weet ik in ieder geval waar ik vanaf moet blijven. Alvast bedankt (y)
Riquerdo, wil je de volgende keer je tips 24h van tevoren plaatsen. Dan weet ik in ieder geval waar ik vanaf moet blijven. Alvast bedankt (y)
:d
Houd het graag even netjes allemaal. Geen foto's plaatsen etc Molliebollie.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Kritiek geven is altijd makkelijk en vooral achteraf :p Maar soms moet het ook meezitten en het is toch ook niet zo dat zijn leven er van af hangt?
Iemand geeft hier een stuk openheid van zijn bets en dat wordt dan even belachelijk gemaakt :) Geen wonder dat sommigen niet meer posten :)
Iemand geeft hier een stuk openheid van zijn bets en dat wordt dan even belachelijk gemaakt :) Geen wonder dat sommigen niet meer posten :)
Mijn singles voor vanavond:
Borussia Dortmund @2.02
Dinamo Kiev @2.15
Malaga to score over 1.5 goal @1.95
Alle singles met small stake (€1.50 en €1.55) inzet
Succes vanavond!!(y)
Borussia Dortmund @2.02
Dinamo Kiev @2.15
Succes vanavond!!(y)
riquerdo:
Borussia Dortmund @2.02
Dinamo Kiev @2.15
Succes vanavond!!(y)
Borussia Dortmund @2.02
Dinamo Kiev @2.15
Succes vanavond!!(y)
malaga speel ik mee (y)
nederland13:
Kritiek geven is altijd makkelijk en vooral achteraf :p Maar soms moet het ook meezitten en het is toch ook niet zo dat zijn leven er van af hangt?
Volledig juiste conclusie nederland13 en het zijn vooral de mensen die zelf bijna nooit of nooit ook maar 1 enkele tip hier zetten die kritiek geven en anderen belachelijk zitten te maken terwijl ze zelf geen enkel risico nemen door NIETS te delen. Zielig tijdverdrijf van een stelletje onvolwassen kinderen.
riquerdo:
Borussia Dortmund @2.02 (y) 1-0
Dinamo Kiev @2.15 (n) 1-1 90+ de 1-1 uit een penalty(n)
Malaga to score over 1.5 goal @1.95 (y) 2-2
Succes vanavond!!(y)
Borussia Dortmund @2.02 (y) 1-0
Dinamo Kiev @2.15 (n) 1-1 90+ de 1-1 uit een penalty(n)
Malaga to score over 1.5 goal @1.95 (y) 2-2
Succes vanavond!!(y)
2/3 goed... Malaga twee keer gescoord, Dortmund dat de sportieve plicht vervuld...
Al met al een mooie avond!! Op naar morgen!!(y)
nederland13:
malaga speel ik mee (y)
riquerdo:
Borussia Dortmund @2.02
Dinamo Kiev @2.15
Succes vanavond!!(y)
Borussia Dortmund @2.02
Dinamo Kiev @2.15
Succes vanavond!!(y)
malaga speel ik mee (y)
En terecht!!(y) Malaga scoort makkelijk en veel, dus voor deze quote
zeker een mooie bet!!:D
leonardo1965:
Volledig juiste conclusie nederland13 en het zijn vooral de mensen die zelf bijna nooit of nooit ook maar 1 enkele tip hier zetten die kritiek geven en anderen belachelijk zitten te maken terwijl ze zelf geen enkel risico nemen door NIETS te delen. Zielig tijdverdrijf van een stelletje onvolwassen kinderen.
nederland13:
Ik ben het volledig met jullie eens. Niets aan toe te voegen
timvkleef:
Je heb ze nu wel het zwijgen opgelegd ;-)
Je heb ze nu wel het zwijgen opgelegd ;-)
Dat zeker, Tim:) Maar een felicitatie was ook wel leuk geweest...