Tips van: Riquerdo
Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
riquerdo:
Hieronder mijn single bets voor vanavond:
Almere City @2.30 (y) 2-1
Middlesbrough @2.60 (n) 3-2 tot 2x toe een voorsprong weggeven...
Rayo Vallecano over 1.5 goal @3.05 (n) 1-0
Saint-Étienne @2.52 (n) 0-0
VfR Aalen @2.45 (n) 1-1
Alle singles speel ik met €1.50 inzet
Succes vanavond!!(y)
Hieronder mijn single bets voor vanavond:
Almere City @2.30 (y) 2-1
Middlesbrough @2.60 (n) 3-2 tot 2x toe een voorsprong weggeven...
Rayo Vallecano over 1.5 goal @3.05 (n) 1-0
Saint-Étienne @2.52 (n) 0-0
VfR Aalen @2.45 (n) 1-1
Succes vanavond!!(y)
1/5... niet best(n)... Kijken wat vandaag gaat brengen(y)
Hieronder de single bets die ik vandaag speel:
Ajax @2.50
Besiktas @2.30
Oud-Heverlee Leuven @3.00
SC Freiburg @2.45
Tottenham Hotspur @2.45
VfB Stuttgart @2.40
West Bromwich Albion @2.00
Succes vandaag!!(y)
Ajax @2.50
Besiktas @2.30
Oud-Heverlee Leuven @3.00
SC Freiburg @2.45
Tottenham Hotspur @2.45
VfB Stuttgart @2.40
West Bromwich Albion @2.00
Succes vandaag!!(y)
Het valt me op dat jij meestal maar 10-20% van je singles goed hebt... en bedankt (NOT!!!!)...Ajax kan de titelrace na vanavond dus wel vergeten. Thanks Riquerdo!Wat ben je toch een geweldig iemand!
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
molliebollie:
Het valt me op dat jij meestal maar 10-20% van je singles goed hebt... en bedankt (NOT!!!!)...Ajax kan de titelrace na vanavond dus wel vergeten. Thanks Riquerdo!Wat ben je toch een geweldig iemand!
Reageer dan lekker niet. M*lloot! Riquerdo geeft alleen aan welke wedstrijden hij speelt. Je bent toch niet verplicht om er in mee te gaan? Als je al weet dat hij 10 tot 20% juist heeft dan speel je ze toch lekker niet mee? Echt een onzin reactie dit van je en daar kan ik niet tegen.
en ajax wint ook nog dus ;)
Mijn specialiteit is de first to score bet!
riquerdo:
Ajax @2.50 (y) 3-1
Besiktas @2.30 (y) 1-2
Oud-Heverlee Leuven @3.00 (n) 1-1
SC Freiburg @2.45 (n) 1-1
Tottenham Hotspur @2.45 (y) 0-3
VfB Stuttgart @2.40 (y) 0-1
West Bromwich Albion @2.00 (n) 0-1
Succes vandaag!!(y)
Ajax @2.50 (y) 3-1
Besiktas @2.30 (y) 1-2
Oud-Heverlee Leuven @3.00 (n) 1-1
SC Freiburg @2.45 (n) 1-1
Tottenham Hotspur @2.45 (y) 0-3
VfB Stuttgart @2.40 (y) 0-1
West Bromwich Albion @2.00 (n) 0-1
Succes vandaag!!(y)
4/7 singles goed:) Een positieve score(y) Nu proberen om dit morgen
door te zetten:) C'mon!!(y)
molliebollie:
Mollie, wat heerlijk toch dat jij op VW zit... Heerlijke provocateur ben jij... en net wat henniss zegt: reageer dan niet en speel niet mee. We weten dat jij me niet hoog hebt zitten, maar om dat elke keer weer op een kinderachtige en sarcastische manier te moeten vertellen, dat is gewoon zielig. Je komt gewoon aandacht tekort. En wat betreft Ajax: BAMMM!!! Heerlijk, die 3-1!! Nog maar 3 puntjes, de koppositie is weer in het vizier!!(y)
arjanb:
Helemaal waar...:D Heerlijke pot van Ajax... en dik verdiend gewonnen van PSV:D(y)
Hieronder mijn bets voor vanavond:
Singles:
AaB Aalborg @2.00
Guingamp @2.00
Hertha Berlin @2.15
Ms Ashdod @3.10
PAS Giannina @3.70
Combi:
Bellinzona @1.50
Benfica II @1.52
Cheltenham Town @1.50
Totale odd @3.42
Combi speel ik met €1,- inzet.
Succes vanavond!!(y)
Singles:
AaB Aalborg @2.00
Guingamp @2.00
Hertha Berlin @2.15
Ms Ashdod @3.10
PAS Giannina @3.70
Combi:
Bellinzona @1.50
Benfica II @1.52
Cheltenham Town @1.50
Totale odd @3.42
Combi speel ik met €1,- inzet.
Succes vanavond!!(y)
Succes Riq !! Ik speel vanavond niks mee. Maandag avond vind ik maar niks... te veel risc wedstrijden (y)
Er is nooit zekerheid met wedden.