Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
m3rc3d3s:
Thanks man
had dinipro over genomen van jou in een combi heeft me goed geld opgeleverd mooi hoge od op een vrij zekere bet

Nice dat ik je kon helpen(y) Was idd een lekkere bet... PSV met B-team en Dnipro in vorm en op volle sterkte:)
Welke tips voor singles heb je voor mij voor dit weekend?
0 Vind ik leuk's
K ben meer van het basketbal en zal zometeen rond 21.00 uur me tips plaatsen
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
K ben meer van de basketbal en zal zometeen rond 21.00 uur me tips plaatsen

Okee, prima:) Ik zal je topic in de gaten houden;)
0 Vind ik leuk's
Vanavond speel ik de volgende singles:
ADO Den Haag odd @2.80
Almere City odd @3.85
BV Veendam odd @2.15
Hamburger SV odd @2.40
Helmond Sport odd @2.00
Alle singles speel ik met €1.50 inzet
Succes vanavond!!(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Vanavond speel ik de volgende singles:
ADO Den Haag odd @2.80 (y) 0-3
Almere City odd @3.85 (y) 1-2
BV Veendam odd @2.15 (y) 3-2
Hamburger SV odd @2.40 (n) 2-0
Helmond Sport odd @2.00 (y) 1-2
Succes vanavond!!(y)
riquerdo:

BAM!!:D Vanavond 4/5 goed:) En ook nog eens met een fijne
quote(y)
Met een goed gevoel het weekend in!!(y)
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Ik ben nieuw hier!
Maar ik kwam toevallig hier terecht en zag dat jij ook steeds met kleinere inzetten speelt (ik ook). Ik speel de laatste tijd steeds meerdere wedstrijden in combi's, maar dit levert weinig op. Dus ik wil nu net als jij op single bets gaan spelen en zag dat je toch wel succesvol bent.
Dus ik heb 5 euro wil 5 weddenschappen afsluiten van 1 euro, wat zijn jouw tips?
Bedankt alvast!
0 Vind ik leuk's
vvborn2005:
Ik ben nieuw hier!
Maar ik kwam toevallig hier terecht en zag dat jij ook steeds met kleinere inzetten speelt (ik ook). Ik speel de laatste tijd steeds meerdere wedstrijden in combi's, maar dit levert weinig op. Dus ik wil nu net als jij op single bets gaan spelen en zag dat je toch wel succesvol bent.
Dus ik heb 5 euro wil 5 weddenschappen afsluiten van 1 euro, wat zijn jouw tips?
Bedankt alvast!

Nou 1 euro levert niet veel op kan je beter 3 wedstrijden nemen van 1.50 euro
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
vvborn2005:
Ik ben nieuw hier!
Bedankt alvast!

Idd, gisteren was een prima dag voor mij:) Ik plaats binnen nu en een half uur mijn
single bets van vandaag!!(y)
0 Vind ik leuk's
Mijn single bets voor vandaag:
Crystal Palace odd @2.65
FC Utrecht odd @2.55
Girona odd @2.30
Reims odd @2.20
RKC Waalwijk odd @2.05
SC Heerenveen odd @2.35
VfL Wolfsburg odd @2.40
West Bromwich odd @2.95
Wigan Athletic odd @2.00
Zulte-Waregem odd @3.30
Succes vandaag!!(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.