Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond heb ik ook een tweetal weddenschappen.

Na een achterstand pakt Everton alsnog de winst en boekt een 2-1 overwinning... (y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:

Almere City wint @1.75 (Unibet)
Hannover 96 DNB @1.56 (Unibet)
Pescara wint @1.50

Deze combi heeft mij al met al €4.11 winst opgeleverd... Een mooi begin!! (y)
0 Vind ik leuk's
Gaat lekker Riquerdo, volhouden zo!!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Heren, bij deze mijn combi's voor vandaag...:)
De 1e is een combi met vier ploegen, waarvan ik weet dat ze allemaal thuis sterk presteren, te weten:
Espanyol 1 @ €2.00 Thuis tegen Mallorca, een redelijke ploeg die thuis beter presteert dan uit, Espanyol thuis ijzersterk
Heracles Almelo 1 @ €1.22 Thuis tegen Excelsior, quote valt misschien wat tegen, maar vond hem hoog genoeg om te pakken
Toulouse 1 @ €1.80 Thuis tegen het kwakkelende Caen, dat uit vorm is en, Toulouse is een degelijke ploeg die vaak thuis wint
KV Kortijk 1 @ €1.90 Thuis tegen Zulte Waregem, één van de verassingen dit seizoen, thuis heel goed bezig, Zulte is een te kloppen team
Alle vier de ploegen hebben een goede thuisreputatie, inzet €0,50, potentiële winst: €4,18
0 Vind ik leuk's
De 2e combi is er één met vijf ploegen, gespeeld met een iets hogere inzet, waarvan de odds bij elkaar toch een mooie winst opleveren:
Galatasaray (X2)
Bayern München
Glasgow Rangers
Hercules
AA Gent
Galatasaray ben ik uit nog niet van overtuigd, ze spelen uit tegen Bursaspor, maar de grote ploegen in Turkije zijn uit niet constant genoeg, vandaar de extra ingebouwde zekerheid, Bayern is thuis torenhoog favoriet tegen Wolfsburg en zal deze normaal gesproken probleemloos winnen, Glasgow Rangers thuis tegen Hibernian met een odd van 1,25 is een zekerheid voor deze combi, Hercules ontvangt thuis het tweede elftal van Villarreal, Hercules is bezig aan een goede reeks en daar wordt Villarreal B het volgende slachtoffer van... AA Gent ontvangt in eigen huis de hekkensluiter, Sint Truiden... Gent draait op dit moment stroef met, een aantal duels zonder overwinning, de hekkensluiter van de Jupiler League komt voor Gent op een gunstig moment...
Mogelijke winst met deze combi is €3,51
0 Vind ik leuk's
De derde en laatste combi die ik hier vermeld bestaat ook uit vier ploegen, namelijk:
Borussia Dortmund 1 @ €1.35
KRC Genk 1 @ €1.35
SC Heerenveen 1 @ €1.47
Lorient 1 @ €1.65
Vier ploegen die normaal gesproken allemaal hun thuisduels winnen, Borussia Dortmund is één van de titelkandidaten, Hoffenheim is een goede subtopper en moet voor die Borussen een thuisoverwinning opleveren...Hier ben ik morgen zelf live bij!!:D We gaan hier morgen met de hele selectie naar toe:) Zal een mooie ervaring worden:D KRC Genk, onder leiding van Mario Been, draait een minder seizoen, thuiswedstrijden geven de spelers altijd meer energie en thuis tegen Leuven zullen dan ook weer eens drie punten gepakt moeten worden... SC Heerenveen is dé ploeg in vorm op dit moment in de Eredivisie... FC Utrecht komt op bezoek, een ploeg die op zoek is naar punten en haar vorm, maar deze niet zal vinden in Heerenveen... De laatste ploeg is Lorient, dat Sochaux ontvangt... Lorient is een subtopper in Frankrijk, Sochaux is een ploeg die dat ook wil, maar daarvoor nog te wisselvallig is, doordat Lorient thuis zeer constant presteert verwacht ik hier een driepunter voor Lorient...
Mogelijke winst is hier: €4.42
0 Vind ik leuk's
Mooi uitgeschreven Riquerdo (y) ! Leuk dat je een tripje naar Dortmund maakt :d !
0 Vind ik leuk's
Helaas is geen van mijn drie combi's gelukt... (n)
Het jammer is dat bij elke twee van de drie combi's het op één ploeg is mislukt,
Galatasaray ging onderuit, ik had een ingebouwde zekerheid hier, maar dat hielp niet...
Lorient speelde helaas gelijk, evenals Kortijk
Dat Hercules ook nog verliest, maakt deze dag niet heel erg vrolijk, maar gelukkig
hebben twee andere combi's mij nog wel winst opgeleverd, zodat ik deze dag afsluit
met een leuke winst van €3,-, mede omdat de combi met Central Coast nu gecancelled is...
Morgen hopelijk meer geluk... ;-)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag heb ik ook een vijftal combi's gemaakt, bij unibet en bwin...
Combi 1:
Charlton - Bury: 1
Everton - Manchester City: 2
Hull City - Doncaster Rovers: 1
odd van €4.16
Combi 2:
Blackpool - Coventry City: 1
Manchester United - Stoke City: 1
Parma - Juventus: 2
odd van €3.79
Combi 3:
Ipswich Town - West Ham United: 2
Tottenham Hotspur - Wigan Athletic: 1
Brescia - Juve Stabia: 1
odd van €4.40
Bij bwin heb ik de volgende combi gemaakt (Hiervan is al één wedstrijd afgelopen en één is bezig):
1e combi:
USM El Harrach - MC Saida (1 X 2) USM El Harrach (Deze wedstrijd is afgelopen en 1-0 is de uitslag voor de thuisploeg)
Al Ittihad - Haras El Hedoud (1 X 2) Haras El Hedoud
Torino - Vicenza Calcio (1 X 2) Torino
Odd van €3.83
2e combi:
VfB Stuttgart II - SSV Jahn Regensburg (1 X 2) SSV Jahn Regensburg
Crotone - Pescara (1 X 2) Pescara
Nottingham Forest - Burnley (Dubbele kans) X of Burnley
Odd van €7.20
0 Vind ik leuk's
Zeer leuke combi's Riquerdo !
Vooral de eerste 3 spreken me aan !
Allemaal aan 10 € en verdienen maar !
Good Luck ! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.