Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
riquerdo:
Vandaag staan er weer tips op mijn Blogabet-pagina: richardinho.blogabet.com! (y)

Is het misschien mogelijk om met de overgebleven 10 euro een grote weddenschap te maken en daarmee heel veel geld te winnen?
Ik wil graag mijn 990 verlies goed maken.

Riquerdo?

Ik ben ten einde raad, met die 10 euro moet ik deze maand nog zien rond te komen. ik moet dus dringend iets extra zien bij te verdienen,
help mij riq
0 Vind ik leuk's
Riq, wat is de reden dat je je BB hebt gereset als ik vragen mag?
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
http://richardinho.blogabet.com/

Goede vraag, staat nu inmiddels ook weer -24.

Misschien tijd voor een reacties op wat vragen in je topic Riquerdo?
0 Vind ik leuk's
Wellicht is het een idee om alle tips van Riq omgekeerd te spelen... Dan schijn je wel rijk te worden! (h)
0 Vind ik leuk's
knight876:
Riquerdo, ik weet dat je tijd steekt in het plaatsen van tips, maar dat je niet met echt geld speelt.
Daar zit namelijk wel degelijk een verschil in, weet wel dat er mensen zijn die je misschien volgen. Ik weet dat dit voor eigen risico is, maar inmiddels gaat de ene na de andere mis.

Vraag is dus een beetje hoe jij je bets bepaald, weet wel dat het nu dus niet goed gaat en er misschien wel leden zijn die je volgen.

Aan de leden dus de opmerking dat het wel handig is om te weten wie je volgt en wat zijn resultaten zijn.

Ik hoop in ieder geval dat er een ommekeer komt en dat je wat selectiever wordt.

Ik weet dat het al een tijdje niet goed gaat met mijn tips, helaas. Ik houd het in de eerste plaats op pech, want je bent met wedden altijd afhankeiljk van de geluksfactor. Voor mijn tips volg ik helemaal niemand, die bepaal ik zelf op basis van statistieken, vorm en blessures. Ik hoop ook dat er een ommekeer komt, dat is logisch. Selectiever worden hoeft wat mij betreft niet. Ik speel op de tips, waarvan ik denk dat ze goed zijn. Mensen, die ze meespelen, doen dat op eigen risico. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Als iemand 990 verliest, is dat NIET! mijn schuld. Je moet nooit blind meespelen. Ook op Blogabet sta ik in de min. Ik hoop dat alles snel omdraait en dat het daarom snel beter gaat. Het is je eigen verantwoording of je meespeelt of niet, momenteel heb ik geen geluk. Spijtig dat er mensen zijn, die verliezen door mijn tips, maar je bepaalt nog altijd zelf of je ze meespeelt.
0 Vind ik leuk's
Ik weet het niet hoor Riquerdo, heeft het wel nut om zoveel tijd er in te steken in iets wat niet winstgevend is ?

Toevallig kwam ik je OLBG profiel tegen: http://www.olbg.com/tipster/summary.php?id=258016

Je staat gewoon dik in het rood, slechts 1 maandje in het groen en de rest gewoon rood.

Ik heb er verder geen last van hoor dat je je tips deelt, van mag mag je er ook lekker mee doorgaan als je dat leuk vind, alleen volgens mee schiet niemand er iets mee op.

0 Vind ik leuk's
Ik wil het toch even opnemen voor Riquerdo. Het zit hem de laatste tijd duidelijk niet mee, maar zoals hij zelf terecht opmerkt is het nog altijd iemands eigen verantwoordelijkheid om hem al dan niet te volgen. Hijzelf speelt zijn weddenschappen, als ik het goed begrijp, enkel op papier. Het kost hem dus geen cent. Hij staat welisiwaar in de (virtuele) rode cijfers, maar beleeft er plezier aan. Wie zijn wij dan om hem te vertellen dat hij beter kan stoppen?

raateland:
Wellicht is het een idee om alle tips van Riq omgekeerd te spelen... Dan schijn je wel rijk te worden! (h)

Wat een onsportieve reactie, Raateland. Altijd makkelijk om iemand de grond in te boren als het tegen zit. (n)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik wil het toch even opnemen voor Riquerdo. Het zit hem de laatste tijd duidelijk niet mee, maar zoals hij zelf terecht opmerkt is het nog altijd iemands eigen verantwoordelijkheid om hem al dan niet te volgen. Hijzelf speelt zijn weddenschappen, als ik het goed begrijp, enkel op papier. Het kost hem dus geen cent. Hij staat welisiwaar in de (virtuele) rode cijfers, maar beleeft er plezier aan. Wie zijn wij dan om hem te vertellen dat hij beter kan stoppen?

raateland:

Wat een onsportieve reactie, Raateland. Altijd makkelijk om iemand de grond in te boren als het tegen zit. (n)

Jeroen, ik vind het mooi om te lezen dat je het met mij eens bent. Ik heb er inderdaad plezier in om deze tips te onderzoeken en te spelen en er ook stats van bij te houden, die iedereen kan zien. Ik ben niet iemand die bang is om te laten zien dat hij ook wel eens verliest. Sommige mensen houden zelf niet eens een topic bij en hebben makkelijk kritiek op mij. Dat mag, dat moeten ze zelf weten, maar dan wil ik van hen ook wel eens weten hoe ze er zelf voor staan. Iedereen verliest wel eens of heeft wel eens een slechte periode. Ik ga er zeker weten mee door en dan komt 'the turning point' vanzelf (y)
0 Vind ik leuk's
Volledig met jullie eens Riquerdo en Jeroenunibet81...als je soms eens 5min de chat volgt dan zie je steeds dezelfde mensen en ze spreken steeds over 250 op dit ingezet of 1000 op dat ingezet, 1300 daar gewonnen,...en blijkbaar zijn ze zo goed in het voorspellen want over verliezen hoor ik hen nooit bezig!? Overigens van dergelijke inzetten geloof ik geen woord,, ik geloof pas iemand (zoals bijv melvinkef) die een screen neemt van zn geplaatste bet en die op het forum plaatst! Respect man!
Dat u Riquerdo met virtueel geld speelt, er het beste tracht uit te halen en er plezier in hebt kan ik alleen maar toejuichen en wees gerust, ik heb ook al eens iemand anders zijn tips gevolgd die uiteindelijk niet succesvol bleken te zijn, maar so what...you win some you loose some anders zouden ze de naam van dit forum moeten wijzigen ;-) ;-)

even off topic (sry dat ik dit hier plaats):
ikzelf had ook graag een topic-pagina aangemaakt bij "tips van leden" maar ik krijg steeds de foutmelding "U heeft geen onderwerp voor het nieuwetopic opgegeven of het nieuwe topic onderwerp bevat minder dan 15 tekens"
Het probleem hierbij is dat ik het veld onderwerp niet kan wijzigen, dit is een vast veld waar staat: "Tips van vinnie4451"
Iemand nog dit probleem?
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
jeroenunibet81:

raateland:

Lees effe goed de reacties ervoor.. Ik nam het op voor Riq. Die opmerking hierboven is gewoon een geintje en meer om die dwaas die 990 euro verloren heeft te sarren...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.