Tips van: Riquerdo
Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
riquerdo:
Hierbij mijn OLBG-tips voor vandaag:
Na inzet van deze tips is mijn virtuele saldo nog 3950.
13:30 Svetlana Kuznetsova v Maria Teresa Torro Flor 50 Win Svetlana Kuznetsova 1.53 BetVictor (y)
14:00 Martin Klizan v Mikhail Youzhny 50 Win Martin Klizan 1.56 Paddy Power (y)
15:00 Filippo Volandri v Gastao Elias 50 Win Gastao Elias 1.57 SkyBet (y)
16:15 Cherno More Varna v Botev Plovdiv 50 Win Cherno More Varna 2.63 Betfred (n)
18:15 Ludogorets Razgrad v CSKA Sofia 50 Win Ludogorets Razgrad 1.62 Bet 365 (y)
18:30 Albert Montanes v Marcel Granollers 50 Win Albert Montanes 1.73 William Hill (n)
19:00 Sandnes Ulf v Stabaek 50 Win Stabaek 3.4 Betway (n)
19:00 SK Brann v Haugesund 50 Win SK Brann 1.73 William Hill (n)
20:45 Chelsea v Atletico Madrid 54 Win Chelsea 2.4 BetVictor (n)
Deze, en nog een aantal andere tips, staan ook op mijn Blogabet-pagina. Succes! (y)
Na inzet van deze tips is mijn virtuele saldo nog 3950.
13:30 Svetlana Kuznetsova v Maria Teresa Torro Flor 50 Win Svetlana Kuznetsova 1.53 BetVictor (y)
14:00 Martin Klizan v Mikhail Youzhny 50 Win Martin Klizan 1.56 Paddy Power (y)
15:00 Filippo Volandri v Gastao Elias 50 Win Gastao Elias 1.57 SkyBet (y)
16:15 Cherno More Varna v Botev Plovdiv 50 Win Cherno More Varna 2.63 Betfred (n)
18:15 Ludogorets Razgrad v CSKA Sofia 50 Win Ludogorets Razgrad 1.62 Bet 365 (y)
18:30 Albert Montanes v Marcel Granollers 50 Win Albert Montanes 1.73 William Hill (n)
19:00 Sandnes Ulf v Stabaek 50 Win Stabaek 3.4 Betway (n)
19:00 SK Brann v Haugesund 50 Win SK Brann 1.73 William Hill (n)
20:45 Chelsea v Atletico Madrid 54 Win Chelsea 2.4 BetVictor (n)
Deze, en nog een aantal andere tips, staan ook op mijn Blogabet-pagina. Succes! (y)
Vier goed en vijf fout. Voordat ik deze tips speelde was mijn virtuele saldo 4404. Nu alle tips gespeeld en verwerkt zijn is mijn virtuele saldo nog 4513, een winst van 109. Het is nu weer een nieuwe maand. Ik begin dus vanaf vandaag weer met een puntensaldo van 1000. Later vandaag zal ik mijn OLBG-tips voor vandaag plaatsen.
Na inzet van deze tips is mijn virtuele saldo nog 550.
13:30 Elena Vesnina v Roberta Vinci 50 Win Roberta Vinci 1.61 BetVictor
14:00 Timea Bacsinszky v Irina Camelia Begu 50 Win Irina-Camelia Begu 1.8 BetVictor
15:00 Andrey Golubev v Leonardo Mayer 50 Win Leonardo Mayer 1.62 William Hill
15:30 Aalesund v Viking FK 50 Win Viking FK 2.62 BetVictor
16:00 Federico Delbonis v Thomaz Bellucci 50 Win Federico Delbonis 1.66 BetVictor
18:00 Bodo/Glimt v Lillestrom 50 Win Bodo/Glimt 2.04 BetVictor
18:00 Odd v Sarpsborg 50 Win Odd 1.56 Bet 365
19:00 Sogndal v Rosenborg 50 Win Rosenborg 1.75 Bet 365
21:05 Juventus v Benfica 50 Win Juventus 1.62 Betfred
13:30 Elena Vesnina v Roberta Vinci 50 Win Roberta Vinci 1.61 BetVictor
14:00 Timea Bacsinszky v Irina Camelia Begu 50 Win Irina-Camelia Begu 1.8 BetVictor
15:00 Andrey Golubev v Leonardo Mayer 50 Win Leonardo Mayer 1.62 William Hill
15:30 Aalesund v Viking FK 50 Win Viking FK 2.62 BetVictor
16:00 Federico Delbonis v Thomaz Bellucci 50 Win Federico Delbonis 1.66 BetVictor
18:00 Bodo/Glimt v Lillestrom 50 Win Bodo/Glimt 2.04 BetVictor
18:00 Odd v Sarpsborg 50 Win Odd 1.56 Bet 365
19:00 Sogndal v Rosenborg 50 Win Rosenborg 1.75 Bet 365
21:05 Juventus v Benfica 50 Win Juventus 1.62 Betfred
riquerdo:
Vier goed en vijf fout. Voordat ik deze tips speelde was mijn virtuele saldo 4404. Nu alle tips gespeeld en verwerkt zijn is mijn virtuele saldo nog 4513, een winst van 109. Het is nu weer een nieuwe maand. Ik begin dus vanaf vandaag weer met een puntensaldo van 1000. Later vandaag zal ik mijn OLBG-tips voor vandaag plaatsen.
Je had er vier goed en vijf fout. Die vier goede bets waren allemaal met quotes onder de 2 en je had gelijke inzetten. Dan is het toch niet mogelijk om die dag een winst te maken van 109
robs234:
Je had er vier goed en vijf fout. Die vier goede bets waren allemaal met quotes onder de 2 en je had gelijke inzetten. Dan is het toch niet mogelijk om die dag een winst te maken van 109
riquerdo:
Daar heb je inderdaad gelijk in. Heb het zelf helaas niet kunnen checken, omdat het saldo vanochtend al op 1000 stond. Daarom heb ik een schatting gedaan. Deze is inderdaad als je het precies gaat berekenen veel te ruim. Mijn excuses daarvoor. Ik denk dat het eerder een verlies is dan een winst. Helemaal fout gedacht door mij. Heb inderdaad niet goed naar de odds gekeken. Bedankt voor je reactie! (y)
Niet heel moeilijk toch om uit te rekenen? Een verlies van 140 trouwens
robs234:
Okee, bedankt! (y)
Hee!
om te binnen respect voor het werk dat je doet voor virtueel geld.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd via welke site jij dit doet.
Ik heb namelijk vaak dat ik te snel mijn geld verlies, dus wil dit een tijdje doen om zo te kijken waar mijn sterke/zwakke punten liggen.
Alvast bedankt!
Ik heb namelijk vaak dat ik te snel mijn geld verlies, dus wil dit een tijdje doen om zo te kijken waar mijn sterke/zwakke punten liggen.
Alvast bedankt!
marc_voetbal:
Hee!
Alvast bedankt!
Hee!
Alvast bedankt!
Hey Marc, bedankt! (y) Ik houd dit topic met veel plezier bij en vind het vooral leuk om het op deze manier te doen en bij te houden. Dat anderen dat waarderen is alleen maar mooi om te horen. Ik doe dit via de site www.olbg.com. Je kunt hier met echt geld spelen, maar ook met virtueel geld, zoals ik doe. Je speelt per maand met een puntensaldo van 1000 en dit probeer je uit te bouwen. Na drie dagen kun je ook weer op 0 staan, zo is het dan ook wel weer, maar je kunt ook wat meer geluk hebben en dan bijvoorbeeld op 4000 uitkomen, zoals ik afgelopen maand heb gehad. Doordat ik veel geld ben verloren, ben ik hier ook terecht gekomen. Via Google ben ik hierbij gekomen ;) Ik zou zeggen: registreer je en ga aan de slag! Als je er vragen over hebt, dan hoor ik het graag. Er zijn veel mogelijkheden binnen OLBG, maar daar kom je vanzelf wel achter ;) Succes! (y)
riquerdo:
13:30 Elena Vesnina v Roberta Vinci 50 Win Roberta Vinci 1.61 BetVictor (n)
14:00 Timea Bacsinszky v Irina Camelia Begu 50 Win Irina-Camelia Begu 1.8 BetVictor (y)
15:00 Andrey Golubev v Leonardo Mayer 50 Win Leonardo Mayer 1.62 William Hill (y)
15:30 Aalesund v Viking FK 50 Win Viking FK 2.62 BetVictor (y)
16:00 Federico Delbonis v Thomaz Bellucci 50 Win Federico Delbonis 1.66 BetVictor (n)
18:00 Bodo/Glimt v Lillestrom 50 Win Bodo/Glimt 2.04 BetVictor (n)
18:00 Odd v Sarpsborg 50 Win Odd 1.56 Bet 365 (y)
19:00 Sogndal v Rosenborg 50 Win Rosenborg 1.75 Bet 365 (y)
21:05 Juventus v Benfica 50 Win Juventus 1.62 Betfred (n)
13:30 Elena Vesnina v Roberta Vinci 50 Win Roberta Vinci 1.61 BetVictor (n)
14:00 Timea Bacsinszky v Irina Camelia Begu 50 Win Irina-Camelia Begu 1.8 BetVictor (y)
15:00 Andrey Golubev v Leonardo Mayer 50 Win Leonardo Mayer 1.62 William Hill (y)
15:30 Aalesund v Viking FK 50 Win Viking FK 2.62 BetVictor (y)
16:00 Federico Delbonis v Thomaz Bellucci 50 Win Federico Delbonis 1.66 BetVictor (n)
18:00 Bodo/Glimt v Lillestrom 50 Win Bodo/Glimt 2.04 BetVictor (n)
18:00 Odd v Sarpsborg 50 Win Odd 1.56 Bet 365 (y)
19:00 Sogndal v Rosenborg 50 Win Rosenborg 1.75 Bet 365 (y)
21:05 Juventus v Benfica 50 Win Juventus 1.62 Betfred (n)
Vijf goed en vier fout. Voordat ik deze tips speelde was mijn virtuele saldo 1000. Nu alle tips gespeeld en verwerkt zijn is mijn virtuele saldo nu nog 1118, een winst van 118. Later vandaag plaats ik mijn OLBG-tips voor vandaag.