Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Raymond-AFCA

Hallo,
Ten eerste stel ik mezelf even voor, Ik ben Raymond, 18 jaar oud, Ik volg voornamelijk het Nederlands & Belgisch voetbal, Daarbij ook nog vaak wielrennen & in de winter tijden schaatsen.
Ik heb besloten ook maar eens een topic te beginnen, Misschien heb je er wat aan!
Me tips voor morgen:
AS Eupen - Eendracht Aalst, Handicap 0-2, Odd @3.65
Mouscron Peruwelz - Heist, Handicap 0-2, Odd @2.75
Bij elkaar is de odd @10.04 x 50 ( Inzet ) = 501,88
Toelichting:
- Ik heb Eupen gekozen omdat ze de laatste tijd erg goed spelen.
Verdediging staat erg sterk, Pas 2 goals tegen, Aanval staat ook vast, Met 15 goals in 5 wedstrijden denk ik dat ze Eendracht toch met minimaal 2 doelpunten verschil moeten kunnen winnen.
- Mouscron Peruwelz geldt eigenlijk bijna hetzelfde verhaal, Scoren veel, Krijgen wel meer goals tegen dan Eupen, Heist begon het seizoen dramatisch, Hebben laatste 2 wedstrijden 4 punten gepakt tegen laaggeklasseerde teams.
Buiten het voetbal speel ik vandaag ook nog de Vuelta:
Het zal vandaag waarschijnlijk op een sprint uitkomen, Maar een goeie vlucht maakt ook zeker kansen!
Er zijn 2 klimmetjes van de 3rde categorie, Maar de top van de laatste klim ligt op 50 km voor de finish.
Op 6 km van de streep zit nog een klein pittig klimmetje.
Meersman voor Boasson Hagen @2.20
Ratto voor Arndt @2.40
Bij elkaar is de odd @5.28 x 25 ( Inzet ) = 132
Toelichting:
- Meersman is een betere klimmer dan Boasson Hagen, Hagen heeft nog niet veel laten zien naar mijn mening.
Ik vind die odd voor Meersman te mooi om te laten liggen, In een massasprint zit die momenteel meestal bij de eerste 10, En na 3 weken koersen bijna denk ik dat hij toch een kans maakt voor deze etappe ook nog!
- Omdat ik ook wel een vlucht verwacht morgen, Denk ik dat Ratto meer kans maakt dan Arndt, Ook al komt hij niet in de vlucht te zitten, Denk ik dat hij alsnog meer kans maakt dan Arndt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagraymond-afca in 10-09-2013 22:14 Leden topics
in 10-09-2013 22:14 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.