Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van PSVNILIS

Hallo mede-wedders,
Aangezien ik regelmatig inzet op voetbalwedstrijden, lijkt het me wat om mijn weddenschappen en tips met jullie te delen om zo hopelijk samen te winnen! Ik hou mezelf niet echt aan een systeem. Ik speel meestal singles of combi's met maximaal 4 teams. Voor een funbet ben ik ook altijd in.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Commentaar en/of tips zijn altijd welkom, dus graag reacties!
Veel geluk! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvnilis
Country flagpsvnilis in 21-10-2013 15:16 Leden topics
in 21-10-2013 15:16 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen unibet meer, maar wel een toto ingevuld!
3 combi's :
1e combi:
Kragandy - AZ 2
Sheriff - Tottenham 2
Lyon - Rijeka 1
Anzi - Tromso 1
Totale odd van 4.62
stake 5/10
2e combi:
Odesa - Ludogrets X
Wigan - Rubin Kazan 2
Zulte - Maribor 1
Bordeaux - Apoel 1
Totale odd van 22.13!
Stake 2/10
En ten slotte mijn 3e combi:
Frankfurt - Tel Aviv 1
Swansea - Kuban 1
Zagreb - PSV 2
Tatale odd 4.10
Stake 10/10
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
Geen unibet meer, maar wel een toto ingevuld!
3 combi's :
1e combi:
Kragandy - AZ 2
Sheriff - Tottenham 2
Lyon - Rijeka 1
Anzi - Tromso 1
Totale odd van 4.62
stake 5/10
2e combi:
Odesa - Ludogrets X
Wigan - Rubin Kazan 2
Zulte - Maribor 1
Bordeaux - Apoel 1
Totale odd van 22.13!
Stake 2/10
En ten slotte mijn 3e combi:
Frankfurt - Tel Aviv 1
Swansea - Kuban 1
Zagreb - PSV 2
Tatale odd 4.10
Stake 10/10
Succes (y)

Helaas!
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
Last minute bet:
Cambuur - Feyenoord BTS Ja
Eagles - Heracles 1
Goteborg-Norrkoping 1
Totale odd 5.59
Stake 5/10
Hopelijk geluk ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
Last minute bet:
Cambuur - Feyenoord BTS Ja
Eagles - Heracles 1
Goteborg-Norrkoping 1
Totale odd 5.59
Stake 5/10
Hopelijk geluk ;-) (y)

Helaas
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
Na een lange tijd niks meer in mijn topic geplaatst te hebben wil ik vanaf nu mijn tips weer met jullie gaan delen.

Ik heb de afgelopen twee jaar veel gewed zonder dat er echt een idee achter zat, maar ondanks dat heb ik wel veel 'ervaring' opgedaan.

Afgelopen week heb ik besloten om een bedrag van 20 euro te storten op WilliamHill omdat al die onnozele Toto briefjes niks op hebben geleverd. Inmiddels is mijn BR gegroeid naar 60 euro en vanaf nu ga ik rustig spelen. Mijn doel is om mijn BR steeds verder te vergroten en zo af en toe wat terug te kunnen storten. Geduld is voor mij het sleutel woord.

Ik ga vanaf nu mijn tips hier plaatsten met onderbouwing. Het zullen veel enkele weddenschappen zijn en soms een kleine combi.

Jullie commentaar is altijd welkom, dus graag reacties.

LET'S GO! (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
Na een lange tijd niks meer in mijn topic geplaatst te hebben wil ik vanaf nu mijn tips weer met jullie gaan delen.

Ik heb de afgelopen twee jaar veel gewed zonder dat er echt een idee achter zat, maar ondanks dat heb ik wel veel 'ervaring' opgedaan.

Afgelopen week heb ik besloten om een bedrag van 20 euro te storten op WilliamHill omdat al die onnozele Toto briefjes niks op hebben geleverd. Inmiddels is mijn BR gegroeid naar 60 euro en vanaf nu ga ik rustig spelen. Mijn doel is om mijn BR steeds verder te vergroten en zo af en toe wat terug te kunnen storten. Geduld is voor mij het sleutel woord.

Ik ga vanaf nu mijn tips hier plaatsten met onderbouwing. Het zullen veel enkele weddenschappen zijn en soms een kleine combi.

Jullie commentaar is altijd welkom, dus graag reacties.

LET'S GO! (y)


Succes en geduld is echt een schone zaak in het wedden. Niet overhaasten en niet betten om het betten. Liever een dag overslaan dan een weddenschap verliezen (y)
0 Vind ik leuk's
De weddenschappen van vandaag:

Manchester United - Stoke City 1 @ 1.50 (Stake 5/10)
Manchester zit momenteel in een goede vorm en is bezig aan een mooie reeks. Ondanks de blessure van Di Maria is het vertrouwen bij de ploeg van Van Gaal enorm gegroeid de laatste weken. Een mooie statistiek is dat de Red Devils de laatste 6 thuiswedstrijden tegen Stoke allen wisten te winnen. Ik heb vertrouwen in een overwinning!

Leicester - Liverpool 2 @ 2.10 (Stake 3/10)
Liverpool gaat op bezoek bij de hekkensluiter van de BPL. De vorm bij beide ploegen is dramatisch. Toch schat ik Liverpool, ondanks het gemis van Sturridge en Balotelli, een stuk hoger in. Ik vind de odd voor een winst van Liverpool te hoog staan en zie er wel value in.


0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
De weddenschappen van vandaag:

Manchester United - Stoke City 1 @ 1.50 (Stake 5/10)
Manchester zit momenteel in een goede vorm en is bezig aan een mooie reeks. Ondanks de blessure van Di Maria is het vertrouwen bij de ploeg van Van Gaal enorm gegroeid de laatste weken. Een mooie statistiek is dat de Red Devils de laatste 6 thuiswedstrijden tegen Stoke allen wisten te winnen. Ik heb vertrouwen in een overwinning!

Leicester - Liverpool 2 @ 2.10 (Stake 3/10)
Liverpool gaat op bezoek bij de hekkensluiter van de BPL. De vorm bij beide ploegen is dramatisch. Toch schat ik Liverpool, ondanks het gemis van Sturridge en Balotelli, een stuk hoger in. Ik vind de odd voor een winst van Liverpool te hoog staan en zie er wel value in.




Een goed begin, morgen zal ik weer wat plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
De weddenschappen van vandaag:

Arsenal - Southampton BTS YES @ 1.73 (Stake 7/10)
Ik verwacht hier een open wedstrijd waar beide teams minimaal 1 goal kunnen maken. Over de winnaar durf ik me niet uit te spreken dus daarom ga ik voor een BTS. Ik zie value in de odd.

Kleine combi stake 5/10
Zulte wagerem - Lierse 1
Sunderland - Man. City 2
Bordeaux to score YES

Totale odd 2.86

Goodluck (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
De weddenschappen van vandaag:

Arsenal - Southampton BTS YES @ 1.73 (Stake 7/10)
Ik verwacht hier een open wedstrijd waar beide teams minimaal 1 goal kunnen maken. Over de winnaar durf ik me niet uit te spreken dus daarom ga ik voor een BTS. Ik zie value in de odd.

Kleine combi stake 5/10
Zulte wagerem - Lierse 1
Sunderland - Man. City 2
Bordeaux to score YES

Totale odd 2.86

Goodluck (y)


Vanavond ging het wat minder. Morgen maar eens kijken of er nog wat te spelen valt. (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.