Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: pico020

Toch maar eens een topic aangemaakt. Ik speel op dit moment voornamelijk singles en combo's met een minimale notering van @2.00. Dit heeft mij de laatste paar weken veel winst opgeleverd. Ik speel voornamelijk Voetbal, NBA, en PDC-darts.
Echter heb ik de laatste dagen ook veel verloren, dus mijn bankroll en stakes zijn wat lager dan normaal. Ik zal ook mijn bankroll bijhouden in dit topic.
Ik speel in principe geen oefenduels en niet op spreads in Italië, Rusland en Turkije. Als ik al in die landen speel, zullen dat bets op aantal goals zijn.
Mijn picks voor vandaag:
[B]Combo I[/B]
- Real Madrid - Celta Vigo, total goals first half: OVER 1,5
- Real Zaragoza - Levante, total goals: OVER 1,5
Stake: € 4,00 | Odds: @2.31
[B]Combo II[/B]
- Juventus - Milan, total goals: OVER 2,5
- Chelsea - Swansea City (Chelsea winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.48
[B]Combo III[/B]
- S.C. Braga - Beira Mar (S.C. Braga winst)
- Benfica - Academica, 0-1 handicap (Benfica winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.24
Bankroll na bets: € 12,63
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 9-01-2013 16:11 Leden topics
in 9-01-2013 16:11 Leden topics
356 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Feli. Je kan ook je wedsrijden picken. In Portugal en bij teams als Jaro vallen niet al te vaak goals. Succes!
0 Vind ik leuk's
Ik weet het. Heb ook meer succes gehad in Nederland, Engeland, Spanje, Duitsland en tijdens de interlands. Maar ik bekeek alledrie de wedstrijden en een goal hing gewoon steeds wel in de lucht. Maar thanks :)
0 Vind ik leuk's
Oh ok ja dat wist ik niet als je ze live ziet is id net ff anders. Nogmaals succes
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd: Sunderland vs Liverpool
Situatie: 1-2 stand, 67ste minuut
Bet: Over 3.5 @1.61
Inzet: € 30.00
0 Vind ik leuk's
Suarez bedankt! (y)
Balans voor dit project was - € 4,00. € 18,30 erbij maakt + € 14,30
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:
---------------------------------------------------------------------------
Bulgaria - Czech Republic - Over 2.5 @2.00 (3 units) (N) -3.0
Beide teams moeten winnen om tweede te worden in de groep. Bulgarije staat tweede en Tsjechië vierde. Ondertussen speelt nummer drie Denemarken thuis tegen Malta. Ik verwacht een open wedstrijd met kans op aardig wat goals.
---------------------------------------------------------------------------
Bulgaria - Czech Republic - 2nd Half Over 1.5 @2.25 (2.5 units) (N) -2.5
In belangrijke wedstrijden vallen de goals vaak pas laat. Zoals ik hierboven veel goals verwacht, is de kans ook groot dat er meer dan één goal valt in de tweede helft.
---------------------------------------------------------------------------
Turkey - Netherlands - Over 2.5 @1.75 (4 units) (N) -4.00
Voor Nederland staat er al een tijdje niets meer op het spel, terwijl Turkije juist moet winnen om zeker te zijn van de tweede plaats. De Turken zullen dus aanvallend spelen en waarschijnlijk ook wel scoren tegen de niet zo sterke defensie van Nederland. Zelf heeft Nederland met Robben, Sneijder en Van Persie natuurlijk drie spelers voorin rondlopen die een goal kunnen maken.
---------------------------------------------------------------------------
Turkey - Netherlands - W. Sneijder to Score @4.00 (2.5 units) (Y) +7.50
Klein gokje op een goal van Sneijder. Wil wat laten zien in het land waar hij ook bij zijn club actief is en wil zich bewijzen tegenover de bondscoach. Zal net iets scherper zijn bij vrije trappen die Oranje krijgt en gezien het belang voor de Turken van deze wedstrijd zullen ze vrij fel spelen, is mijn verwachting.
---------------------------------------------------------------------------
Norway - Iceland - Over 2.5 @1.95 (3 units) (N) -3.0
IJsland moet winnen om de tweede plaats zeker te stellen. Aan de andere kant is de kans dat Slovenië wint bij Zwitserland niet zo heel groot. Daarom speel ik ook bij deze wedstrijd op goals. Met spelers als Sigthorsson, Sigurdsson en Gudjonsson heeft het sterke en makkelijk scorende spelers in huis. Ook Finnbogasson kan zoals we weten een goal meepakken (als hij speelt).
---------------------------------------------------------------------------
Verder nog een combo:
Belgium - Wales - Belgium -1 @1.55
Norway - Iceland - Iceland X2 @1.45
Combo @2.25
(3 units) (N) -3.0
0 Vind ik leuk's
pico020:
Voor vanavond:
---------------------------------------------------------------------------
Bulgaria - Czech Republic - Over 2.5 @2.00 (3 units) (N) -3.0
Beide teams moeten winnen om tweede te worden in de groep. Bulgarije staat tweede en Tsjechië vierde. Ondertussen speelt nummer drie Denemarken thuis tegen Malta. Ik verwacht een open wedstrijd met kans op aardig wat goals.
---------------------------------------------------------------------------
Bulgaria - Czech Republic - 2nd Half Over 1.5 @2.25 (2.5 units) (N) -2.5
In belangrijke wedstrijden vallen de goals vaak pas laat. Zoals ik hierboven veel goals verwacht, is de kans ook groot dat er meer dan één goal valt in de tweede helft.
---------------------------------------------------------------------------
Turkey - Netherlands - Over 2.5 @1.75 (4 units) (N) -4.00
Voor Nederland staat er al een tijdje niets meer op het spel, terwijl Turkije juist moet winnen om zeker te zijn van de tweede plaats. De Turken zullen dus aanvallend spelen en waarschijnlijk ook wel scoren tegen de niet zo sterke defensie van Nederland. Zelf heeft Nederland met Robben, Sneijder en Van Persie natuurlijk drie spelers voorin rondlopen die een goal kunnen maken.
---------------------------------------------------------------------------
Turkey - Netherlands - W. Sneijder to Score @4.00 (2.5 units) (Y) +7.50
Klein gokje op een goal van Sneijder. Wil wat laten zien in het land waar hij ook bij zijn club actief is en wil zich bewijzen tegenover de bondscoach. Zal net iets scherper zijn bij vrije trappen die Oranje krijgt en gezien het belang voor de Turken van deze wedstrijd zullen ze vrij fel spelen, is mijn verwachting.
---------------------------------------------------------------------------
Norway - Iceland - Over 2.5 @1.95 (3 units) (N) -3.0
IJsland moet winnen om de tweede plaats zeker te stellen. Aan de andere kant is de kans dat Slovenië wint bij Zwitserland niet zo heel groot. Daarom speel ik ook bij deze wedstrijd op goals. Met spelers als Sigthorsson, Sigurdsson en Gudjonsson heeft het sterke en makkelijk scorende spelers in huis. Ook Finnbogasson kan zoals we weten een goal meepakken (als hij speelt).
---------------------------------------------------------------------------
Verder nog een combo:
Belgium - Wales - Belgium -1 @1.55
Norway - Iceland - Iceland X2 @1.45
Combo @2.25
(3 units) (N) -3.0

Slechte avond. -8.00 units
Zag er zo goed uit na de goal van Sneijder net na rust. Maar toch bleef het 0-2. Ook bij IJsland een goal tekort, 1-1 bij rust, 1-1 eind...
En natuurlijk kwam ik ook een goal tekort in de tweede helft bij Bulgarije-Tsjechië. Rotavond. Veel pech.
0 Vind ik leuk's
Voor komende nacht:
Uruguay - Argentina - Uruguay @1.95 (3 units) (Y) +2.85
Uruguay - Argentina - Uruguay -1 @3.45 (2 units) (N) -2.00
Uruguay - Argentina - Uruguay Over 1.5 @1.94 (3 units) (Y) +2.82
Uruguay - Argentina - 2nd Half Over 1.5 @2.10 (2 units) (N) -2.00
0 Vind ik leuk's
pico020:
Voor komende nacht:
Uruguay - Argentina - Uruguay @1.95 (3 units) (Y) +2.85
Uruguay - Argentina - Uruguay -1 @3.45 (2 units) (N) -2.00
Uruguay - Argentina - Uruguay Over 1.5 @1.94 (3 units) (Y) +2.82
Uruguay - Argentina - 2nd Half Over 1.5 @2.10 (2 units) (N) -2.00

+1.67 units.
Jammer dat Uruguay de 4-2 niet even wist te maken (paal en lat), anders was het een heerlijke nacht geweest.
0 Vind ik leuk's
Singles
Roma - Napoli - Roma @2.02 (2.5 units) (Y) +2.55
Roma - Napoli - Over 3.5 @2.85 (2.5 units) (N) -2.5
Combo's
Almere City FC - FC Eindhoven - Over 2.5 @1.38
Roma - Napoli - Over 2.5 @1.70
Combo @2.35 (2.5 units) (N) -2.5
Nice - Marseille - 1X @1.43
MVV Maastricht - Sparta Rotterdam - 1X @1.52
Combo @2.17 (2.5 units) (Y) +2.93
+ 0.48 units.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.