Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: pico020

Toch maar eens een topic aangemaakt. Ik speel op dit moment voornamelijk singles en combo's met een minimale notering van @2.00. Dit heeft mij de laatste paar weken veel winst opgeleverd. Ik speel voornamelijk Voetbal, NBA, en PDC-darts.
Echter heb ik de laatste dagen ook veel verloren, dus mijn bankroll en stakes zijn wat lager dan normaal. Ik zal ook mijn bankroll bijhouden in dit topic.
Ik speel in principe geen oefenduels en niet op spreads in Italië, Rusland en Turkije. Als ik al in die landen speel, zullen dat bets op aantal goals zijn.
Mijn picks voor vandaag:
[B]Combo I[/B]
- Real Madrid - Celta Vigo, total goals first half: OVER 1,5
- Real Zaragoza - Levante, total goals: OVER 1,5
Stake: € 4,00 | Odds: @2.31
[B]Combo II[/B]
- Juventus - Milan, total goals: OVER 2,5
- Chelsea - Swansea City (Chelsea winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.48
[B]Combo III[/B]
- S.C. Braga - Beira Mar (S.C. Braga winst)
- Benfica - Academica, 0-1 handicap (Benfica winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.24
Bankroll na bets: € 12,63
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 9-01-2013 16:11 Leden topics
in 9-01-2013 16:11 Leden topics
356 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok, ik ben er uit. Ik ga toch voor de favorieten, ondanks dat Noah waarschijnlijk meer minuten zal maken bij de Bulls. Hij is nog niet 100% en zal dus niet al te veel minuten maken. Denk dat Bulls rekent op de thuiswedstrijden die hierna volgen. Ik speel niet de over/under bij die match, want heb het gevoel dat het in tegenstelling tot zaterdag wel een defensieve match wordt, maar ik vind het altijd eng om zo'n lage lijn under te spelen. Ik speel hem wel over in mijn alternatieve combo.
Bij de Clippers verwacht ik wel een soortgelijke wedstrijd als zaterdag. De Grizzlies stellen niet veel voor op het moment en de Clippers zijn in vorm. De laatste acht wedstrijden (vijf thuis) werden gewonnen en 7 van de 8 keer ging het aantal punten over het totaal.
Singles
- Brooklyn Nets -5 @1.91 (4/10)
- LA Clippers -6 @1.91 (4/10)
- Clippers/Grizzlies OVER 181.5 @1.91 (4/10)
- Brooklyn Nets -3 1H @1.91 (3/10)
Combo
- Brooklyn Nets ML + LA Clippers ML @2.02 (4/10)
- Brooklyn Nets ML + Clippers/Grizzlies OVER 174.5 @2.07 (3/10)
- Nets/Bulls OVER 176.5 + Clippers/Grizzlies OVER 174.5 @2.02 (3/10)
0 Vind ik leuk's
Speel ze met je mee Pico020!!
0 Vind ik leuk's
speel brooklyn nets -5 in combo met LA Clippers/Grizzlies OVER 181,5
0 Vind ik leuk's
Helaas Pico020, Chicago Bulls waren toch beter, of Brooklyn Nets waren te slecht.... Heb de wedstrijden nog niet gezien, maar van alle inzetten helaas maar 1 goed. LA Clippers O179,5 of zoals bij jou, 181,5
Dus de last minute vakantie moet nog even wachten....
0 Vind ik leuk's
Pico, wat a sjitty night voor ons beide.. Bij MLB beide wedstrijden nipt verloren door 1 goeie inning van boston en de laatste inning bij texas echt balen!
0 Vind ik leuk's
Zeer teleurstellend ja. Liep totaal niet zoals ik gedacht/gehoopt had. De bookies zijn sowieso een stuk rijker geworden als ik zo op de Amerikaanse fora kijk.
Vooral klote dat ik me eigenlijk de hele dag heb gefocust op NBA en dan komt er zo'n nacht uit. Maar goed, ik laat me koppie niet hangen, verliezen hoort ook bij winnen.
6-8-1
0 Vind ik leuk's
NBA
Single
- Denver Nuggets -8 @1.91 (4/10)
- Knicks/Celtics OVER 186 @1.91 (3/10)
- Heat/Bucks UNDER 197 @1.91 (3/10)
- Milwaukee Bucks +5 Q1 @1.91 (3/10)
Combo
- Denver Nuggets -2 & Boston Celtics +13 & Milwaukee Bucks +20.5 @2.35 (2/10)
- Heat/Bucks OVER 190.0 & Knicks/Celtics OVER 179.0 @2.02 (2/10)
Funcombo
- Denver Nuggets -14 & Knicks/Celtics OVER 197 @9.41 (1/10)
0 Vind ik leuk's
Denver... :o
En weer zo'n dramatische score in laatste kwart bij Knicks/Celtics.. WTF :s
0 Vind ik leuk's
8-10-1
Lastige wedstrijden in de NBA, dus ik speel slechts twee singles.
Single
- San Antonio Spurs -8.5 @1.91 (4/10)
- Thunder/Rockets OVER 212.5 @1.91 (4/10)
Hoewel de underdogs verrassend goed presteren in de tweede game (op Celtics na) ga ik toch voor de Spurs. Ik heb de eerste game gezien en Lakers was echt dra-ma-tisch. Zonder Kobe en met middelmaat als Meeks, MWP en een 39 jarige Nash vind ik het geen playoff-waardig team. Zodra de Spurs op stoom komen, komen de Lakers niet meer bij.
Bij OKC en Houston ga ik net als de vorige keer voor de over. Vorige keer werd de over op twee punten na niet gehaald, terwijl Houston maar 36% (!) scoorde. Ik ga er vanuit dat ze niet weer zo dramatisch scoren. Beide teams zijn aanvallend ingesteld en Houston gaat vandaag denk ik mee met de Spurs qua scores.
0 Vind ik leuk's
pico020:
8-10-1
Single
- San Antonio Spurs -8.5 @1.91 (4/10)
- Thunder/Rockets OVER 212.5 @1.91 (4/10)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.