Tips van: Pcwolf
Hé !
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
in 28-03-2013 07:45 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Funcombo:
Häcken - Gefle 1
FC Utrecht - SC Heerenveen 1
West Bromwich Albion - Manchester United X2
Newcastle United FC - Arsenal FC 2
Benfica - Moreirense Over 1.5
Inter Milaan - Udinese Calcio X2
@10.43
25€ inzet
Häcken - Gefle 1
@10.43
25€ inzet
spijt komt altijd te laat
pcwolf:
Funcombo:
Häcken - Gefle 1
@10.43
25€ inzet
Funcombo:
Häcken - Gefle 1
@10.43
25€ inzet
De tip van vw hacken was dus niet goed :-(
Zal gewoon met mijn eigen tips spelen....
Na vorige week vrij-maandag een super week was het na maandag een bizar slecht week, namelijk niks gewonnen.
Veel verlies geleden, zon 70% van me bankrol :(
Die Italie Napoli :-@ :-@ :-@ 2-1 maar voor de rest was alles juist :s
Misschien heeft dit te maken omdat het de einde van de seizoen is?
Hoop dat ik de komende dagen (weken) stuk voor stuk mijn verlies goed kan maken maar word moeilijk, er is bijna geen voetbal meer.
Misschien is het beter om gewoon funbets te maken, zon 1-3 per week. Deze zouden mijn bankrol onmiddellijk kunnen verhogen, als ik kleine odds pak moet ik hoog inzetten maar kleine odds naaien je echt omdat het toch de seizoen voorbij is. Dus ik hou het nu bij funbets.
Veel verlies geleden, zon 70% van me bankrol :(
Die Italie Napoli :-@ :-@ :-@ 2-1 maar voor de rest was alles juist :s
Misschien heeft dit te maken omdat het de einde van de seizoen is?
Hoop dat ik de komende dagen (weken) stuk voor stuk mijn verlies goed kan maken maar word moeilijk, er is bijna geen voetbal meer.
Misschien is het beter om gewoon funbets te maken, zon 1-3 per week. Deze zouden mijn bankrol onmiddellijk kunnen verhogen, als ik kleine odds pak moet ik hoog inzetten maar kleine odds naaien je echt omdat het toch de seizoen voorbij is. Dus ik hou het nu bij funbets.
Na een kleine pauze heb ik wat kleine vertrouwen.
Atvidaberg - Mjällby X2
Kalmar - Östers IF 1X
Cercle Brügge - Mouscron Peruwelz 1
Brage - Assyriska X2
@4.22
Hoop dat het een nieuwe begin is :-|
Atvidaberg - Mjällby X2
Kalmar - Östers IF 1X
Cercle Brügge - Mouscron Peruwelz 1
Brage - Assyriska X2
@4.22
Hoop dat het een nieuwe begin is :-|
Real Sociedad - Real Madrid Over 1.5
Bordeaux - Evian Thonon G. 1X
Lorient - Paris Saint Germain X2
Marseille - Reims 1
@2.67
Marseille - Reims 1
@2.67
pcwolf:
Marseille - Reims 1
@2.67
Marseille - Reims 1
@2.67
klooote marseille, elke thuiswedstrijd winnen en nu ff niet :s
http://oi41.tinypic.com/30jh1dh.jpg">
Hellooo!!!
Na paar weken lekker vakantie in het zonneke is het natuurlijk weer tijd om de bookies even leeg te pompen :d
Ik heb wat voetbal gevolg de en ik weet ondertussen waar ik moet opletten. Ik heb nog niks gewed omdat ik geen stress wou ik de vakantie...
Ik begin met 50€ op goldenpalace. Na een maand of 2 hoop ik toch dat ik hoge inzetten kan doen :d
Let's Make Money!!
Na paar weken lekker vakantie in het zonneke is het natuurlijk weer tijd om de bookies even leeg te pompen :d
Ik heb wat voetbal gevolg de en ik weet ondertussen waar ik moet opletten. Ik heb nog niks gewed omdat ik geen stress wou ik de vakantie...
Ik begin met 50€ op goldenpalace. Na een maand of 2 hoop ik toch dat ik hoge inzetten kan doen :d
Let's Make Money!!
Wolfie terug onder de mensen (y)
Radio1 heeft er zelfs een reportage van gemaakt.Wolven zijn eerder bang van mensen dan dat ze zouden aanvallen.En ze komen meer en meer leven rond de steden.maar het zullen nooit huisdieren worden volgens Dirk Draulans(belgisch bioloog).
http://www.radio1.be/programmas/koppiekoppie/waarom-zijn-we-bang-van-de-wolf-en-de-vos
Je speelt graag de over 1.5 en daar hou ik wel van ;-)
Radio1 heeft er zelfs een reportage van gemaakt.Wolven zijn eerder bang van mensen dan dat ze zouden aanvallen.En ze komen meer en meer leven rond de steden.maar het zullen nooit huisdieren worden volgens Dirk Draulans(belgisch bioloog).
http://www.radio1.be/programmas/koppiekoppie/waarom-zijn-we-bang-van-de-wolf-en-de-vos
Je speelt graag de over 1.5 en daar hou ik wel van ;-)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Hahah boem, leuk om jou ook terug te zien :d
Die artikel: "Nu zien sommige mensen de dieren zelfs weer opduiken in de grootstad."
Succes met wedden (y)
Die artikel: "Nu zien sommige mensen de dieren zelfs weer opduiken in de grootstad."
Succes met wedden (y)