Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Onzemichael

Ik zag dat ik zelf nog geen topic had, dus zal hier voortaan mijn tips maar even neer gooien.
Na een korte rust periode, zal ik deze maand weer vaker online zijn om te wedden.
Mijn tips komen van verschillende sites en samen proberen we zo de bookmakers te verslaan :d
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 1-09-2012 11:50 Leden topics
in 1-09-2012 11:50 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi om je picks te zien Michael (y) ! Waar haal je je info vandaan ? Zoals dat van U. Espanola ? :-)
Doe zo voort , zal je aandachtig volgen :-) Good Luck !
0 Vind ik leuk's
santiiago:
Mooi om je picks te zien Michael (y) ! Waar haal je je info vandaan ? Zoals dat van U. Espanola ? :-)
Doe zo voort , zal je aandachtig volgen :-) Good Luck !

bedankt Santiiago.
Tekst komt van Kawabunga blogabet. Gast is niet meer zo goed als in het begin, maar deze tip stond op meerdere forums :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
santiiago:
Mooi om je picks te zien Michael (y) ! Waar haal je je info vandaan ? Zoals dat van U. Espanola ? :-)
Doe zo voort , zal je aandachtig volgen :-) Good Luck !

bedankt Santiiago.
Tekst komt van Kawabunga blogabet. Gast is niet meer zo goed als in het begin, maar deze tip stond op meerdere forums :)

Ben benieuwd wat je nog allemaal voor ons in petto hebt :-) (y) Keep up the good work :d
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
47. Excelsior - Sparta
Sparta @ 1,75
Sparta won 6 van zijn laatste 7 duels en heeft bij een punt voldoende om de 2e periode titel binnen te halen. In de competitie staat Sparta 1 punt voor op nummer 2 MVV en hoopt vrijdagavond verder uit te lopen.
Excelsior staat onderaan de competitie en verloor zijn laatste 5 duels. Bij Almere City werd nipt verloren maar wist het moeizaam te scoren, net als de rest van het seizoen. Ik verwacht daarom een overwinning voor Sparta.

Nice! Dacht inderdaad hetzelfde als hoe jij het beschrijft. Ik speel deze in combinatie met helmond sport.
Dat was alleen al voordat helmond afgelast was helaas :(
Bij ComeOn krijg je dan je hele inzet terug van de combo, ook al zou de rest van de combo wel goed zijn.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

Bij ComeOn krijg je dan je hele inzet terug van de combo, ook al zou de rest van de combo wel goed zijn.

Wedstrijd krijgt dan gewoon een odd van 1.0
Zelfde verhaal als een DNB weddenschap. Als Sparta wint heb je alsnog een gedeelte goed toch?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
timbarrett:

Bij ComeOn krijg je dan je hele inzet terug van de combo, ook al zou de rest van de combo wel goed zijn.

Wedstrijd krijgt dan gewoon een odd van 1.0
Zelfde verhaal als een DNB weddenschap. Als Sparta wint heb je alsnog een gedeelte goed toch?

Wacht ik keek verkeerd inderdaad... dacht dat ik gisteren mijn inzet terugkreeg bij ComeOn toen lisabon werd afgelast.
Maar inderdaad mijn winst gekregen.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
onzemichael:
timbarrett:

Bij ComeOn krijg je dan je hele inzet terug van de combo, ook al zou de rest van de combo wel goed zijn.

Wedstrijd krijgt dan gewoon een odd van 1.0
Zelfde verhaal als een DNB weddenschap. Als Sparta wint heb je alsnog een gedeelte goed toch?

Wacht ik keek verkeerd inderdaad... dacht dat ik gisteren mijn inzet terugkreeg bij ComeOn toen lisabon werd afgelast.
Maar inderdaad mijn winst gekregen.

Ook niet meer dan logisch natuurlijk, daardoor kan je een gigantisch bedrag mislopen!
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
48. Reims - Bordeaux
Bordeaux -0,25 @ 1,82
49. VVV - Vitesse
Vitesse -0,75 @ 1,81
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
48. Reims - Bordeaux
Bordeaux -0,25 @ 1,82
49. VVV - Vitesse
Vitesse -0,75 @ 1,81

wat hou dat Aziatisch eigenlijk in ik kom het vaker tegen maar begrijp er niks van
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
onzemichael:
48. Reims - Bordeaux
Bordeaux -0,25 @ 1,82
49. VVV - Vitesse
Vitesse -0,75 @ 1,81

wat hou dat Aziatisch eigenlijk in ik kom het vaker tegen maar begrijp er niks van

https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/
gewoon een must als je het wedden een beetje serieus wilt nemen ;)
Je verlies minder snel en bouwt je winst langzaam aan op.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.