Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips Van NaMkA

vandaag speel ik op.
Combi 1 :
partizan - WINNEN
fenerbahce - WINNEN
Dinamo Zagreb - WINNEN
Hjk Helsinki - Celtic - BEIDE TEAMS SCOREN
combi 2 :
fenerbahce HCX - Fenerbahce speelt wel zonder nieuwe transfer KRASIC EN YOBO maar ik zie fenerbahce wel winnen met 1 doelpunt verschil.
Partizan HCX - Partizan zie ik wel winnen met 1 doelpunt vershil en ik verwacht een verlening.
Dinamo zagreb HC1 - Dinamo zagreb is thuis een sterk spelende ploeg. sheriff zal veel moeten aanvallen en dit zal veel gaten in de verdediging van Sheriff brengen. en met snel aanvallende spelers van Zagreb zie ik hier wel 2 doelpunten verschil van zagreb.
succes allemaal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar namka
Country flagnamka in 8-08-2012 11:21 Leden topics
in 8-08-2012 11:21 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke bets, in ieder geval proef ik hieruit dat je wel wat goals verwacht en die wedstrijden heb ik dan ook over 2,5 goals en bij Vaslui en Fener BTS :)
0 Vind ik leuk's
hey comeyer.
ik heb dinamo zagreb zien spelen thuis toen ze wonnen met dat goal in het 96 ste minuut.
ze waren echt heel sterk. en nu sherrif moet anvallen om te scoren. zal dinamo die gaatjes vullen met goals.
fenerbahce is een grote club. ik zelf ben ook fan van hun.
vorige jaar is trabzonspor onterecht in plaats van fenerbahce de Champions League ingestuurd.
fenerbahce is onschuldig bevonden na het onderzoek met het omkoopschandaal.
met spelers zoals , Alex de souza , dirk kuyt , moussa sow (LILLE).. Stoch(TWENTE).. zie ik fenerbahce deze keer wel winnen.
maar wel met 1 doelpunt verschil.
partizan ken ik niet. maar weet wel dat ze een grote club zijn in het balkaanse gebied.
grootste club in servie. en ael limassol is wel kampioen van vorige seizoen in cyprus.
maar als we het voetbal in servie en cyprus vergelijken is servie wel sterker.
ael limassol heeft het thuisvoordeel goed gebruikt.
dit zal partizan ook wel doen thuis met het toeschouwers achter de rug.zie ik ze wel winnen met 1 goal verschil en ik verwacht een verlening.
voor vanacht :
internacional
botafogo
corinthians
deze 3 kunnen ook gespeeld worden op WINST
0 Vind ik leuk's
namka:
hey comeyer.
ik heb dinamo zagreb zien spelen thuis toen ze wonnen met dat goal in het 96 ste minuut.
ze waren echt heel sterk. en nu sherrif moet anvallen om te scoren. zal dinamo die gaatjes vullen met goals.
fenerbahce is een grote club. ik zelf ben ook fan van hun.
vorige jaar is trabzonspor onterecht in plaats van fenerbahce de champions league ingestuurd.
fenerbahce is onschuldig bevonden na het onderzoek met het omkoopschandaal.
met spelers zoals , Alex de souza , dirk kuyt , moussa sow (LILLE).. Stoch(TWENTE).. zie ik fenerbahce deze keer wel winnen.
maar wel met 1 doelpunt verschil.
partizan ken ik niet. maar weet wel dat ze een grote club zijn in het balkaanse gebied.
grootste club in servie. en ael limassol is wel kampioen van vorige seizoen in cyprus.
maar als we het voetbal in servie en cyprus vergelijken is servie wel sterker.
ael limassol heeft het thuisvoordeel goed gebruikt.
dit zal partizan ook wel doen thuis met het toeschouwers achter de rug.zie ik ze wel winnen met 1 goal verschil en ik verwacht een verlening.
voor vanacht :
internacional
botafogo
corinthians
deze 3 kunnen ook gespeeld worden op WINST

hallo Namka.
dat zagreb scoort thuis vaak wel een goaltje of 2 en ik zie de tegenstander ook nog wel scoren vandaar dat ik denk over 2,5
Fenerbahce zie ik liever in CL dan Vaslui dus ik hoop dat fener het red, past mooi in de Cl want in Turkije win je als grote ploeg nooit makkelijk, Gala netzo :)
Die braziliaanse thuiswinsten moet ik nog maar zien hoor, die competitie is me ook best onvoorspelbaar en dat Boto met die druiloor van een keeper zie ik nog wel punten verspelen tegen palmeiras, bts wellicht een goede optie :p
0 Vind ik leuk's
inderdaag ik vindt internacional en corinthians wel een goede tip om te spelen
maar botafogo is wel een risico maar wel 70% kans op winst thuis.
vasco da gama kan winnen maar om zeker te zijn kan je die dubbele kans spelen X2 Vasco
0 Vind ik leuk's
vandaag speel ik..
combi 1
Aktobe - Genk , Totaal goals over 2.5
Elfsborg - horsens , totaal goals over 1.5
legia - ried , totaal goals over 2.5
m.boleslav - twente , totaal goals over 1.5
rosenborg - servette , totaal goals over 1.5
marseille - eskisehirspor , totaal goals over 1.5
aalesund - apoel , totaal goals over 2.5
combi 2 :
Genk , WINT
elfsborg , WINT
Rosenborg , WINT
legia warschau , WINT
Olympique Marseille , WINT
succes allemaal..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.