Tips van: mvm88
Ook mijn bets maar even bijhouden in een apart topic. Ik zal later in dit topic nog even mijn manier van staking die ik hanteer hier plaatsen.
Oostenrijk - Hongarije
Oostenrijk over 5.5 corners @1.7
Oostenrijk - Hongarije
Oostenrijk over 5.5 corners @1.7
in 14-06-2016 13:53 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
-2 units
Helaas geen goed begin. Op naar de volgende bet.
Belgie - Ierland
3/10 Over 10.5 corners @1.81
Verwacht geen gemakkelijke wedstrijd voor de Belgen. Denk niet dat er veel goals vallen, zoals al bijna heel het EK, waardoor het lang spannend zal blijven en Belgie op een gegeven moment risico's moet gaan nemen. Met de manier van spelen van Ierland zal er veel ruimte komen voor Belgie op de vleugels. Ik denk dat dit gaat resulteren in een aantal corners. Ook aan de kant van Ierland verwacht ik een aantal corners aangezien dit land het aanvallend toch moet hebben van de standaardsituaties.
Helaas geen goed begin. Op naar de volgende bet.
Belgie - Ierland
3/10 Over 10.5 corners @1.81
Verwacht geen gemakkelijke wedstrijd voor de Belgen. Denk niet dat er veel goals vallen, zoals al bijna heel het EK, waardoor het lang spannend zal blijven en Belgie op een gegeven moment risico's moet gaan nemen. Met de manier van spelen van Ierland zal er veel ruimte komen voor Belgie op de vleugels. Ik denk dat dit gaat resulteren in een aantal corners. Ook aan de kant van Ierland verwacht ik een aantal corners aangezien dit land het aanvallend toch moet hebben van de standaardsituaties.