Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Mortie


Hierbij mijn eerste topics.
Ik zal alleen maar voetbalwedstrijden kiezen..
Eerste combi:
Galatasaray - Ankaragücü = thuisploeg scoort in beide helften (1:Ja) @ 1.50
Galatasaray speelt tegen de hekkensluiter, heeft thuis al 24x gescoord waarbij Ankar uit al 26x doelpunten tegen heeft gehad. Topscoorder Milan Baroš wordt wel gemist vanwege blessure.
==================================================================================
AS Eupen - Tubeke = thuiswinst Eupen (1) @ 1.40
Eupen staat bovenaan en speelt tegen de nummer 16. Tubeke heeft uit maar 6 punten gepakt in 9 wedstrijden. Daarnaast maar liefst 18 goals tegen gehad.
==================================================================================
Panathinaikos - Levadiakos = Uitploeg scoort (Nee) @ 1.60
Panathinaikos staat momenteel nummer 1 en heeft in 17 wedstrijden maar 15 goals tegen gehad. Levadiakos staat 15de momenteel en heeft uit maar 6x gescoord.
======================
Totale notering = 3,36
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mortaza
Country flagmortaza in 24-01-2012 22:46 Leden topics
in 24-01-2012 22:46 Leden topics
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn eerste tip meteen goed :d
0 Vind ik leuk's

2de combi tip:
AC Milan - Lazio = Beide teams scoren (1:Ja) @ 1,83
==================================================================================
Ivoorkust - Burkina Faso = Uitploeg scoort (2:Nee) @ 1,67
==================================================================================

Levante - Valencia = Beide teams scoren (1:Ja) @ 1,65
0 Vind ik leuk's
mortaza:

2de combi tip:
AC Milan - Lazio = Beide teams scoren (1:Ja) @ 1,83
==================================================================================
Ivoorkust - Burkina Faso = Uitploeg scoort (2:Nee) @ 1,67
==================================================================================

Levante - Valencia = Beide teams scoren (1:Ja) @ 1,65

Mooie combo! Speel deze 4/10 mee. (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
En ik heb je even door de twitter gehaald.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Levante viel helaas tegen...
0 Vind ik leuk's
Gold Coast United - Central Coast Mariners = 2 @ 1.80
==================================================================================
FC Dordrecht - FC Zwolle = 2 @ 2.00
==================================================================================
Pescara - Modena = Thuisploeg scoort in beide helften (1:Ja) @ 2.15
==================================================================================
=========
Totaal = @ 7,74
0 Vind ik leuk's
Bet ziet er goed, mortaza... Gold Coast staat onderaan en Central Coast bovenaan, lekker quotering daarbij:) FC Zwolle presteert goed de laatste weken, Dordrecht is volgens mij thuis nog ongeslagen, dus daar ben ik niet zeker van, misschien een X2
En bij Pescara-Modena, waar baseer je deze op? Is dat om de hoge notering van Pescara of iets anders?
Hoor het graag van je, speel deze dan wrs met je mee, alleen zwolle op X2... en Pescara misschien gewoon op 1
0 Vind ik leuk's

Pescara heeft laatste 4 wedstrijd gewonnen met maar liefst 14 doelpunten... Ze staan momenteel 3de en hebben thuis 26 goals gemaakt in 11 wedstrijden. De tegenstander Modena staat 17de en heeft uit al 17 goals gehad in 12 wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Als je deze stats zo bekijkt, zit er best een kern van waarheid, ik speel hem wel mee denk ik, maar alleen op pescara;)
Bedankt voor deze info, mortaza!!
Zal kijken of ik andere tips van je ook meespeel (y)
0 Vind ik leuk's
Gold Coast United - Central Coast Mariners = 2 @ 1.80 (AFGELAST)
==================================================================================
FC Dordrecht - FC Zwolle = 2 @ 2.00 (y)
==================================================================================
Pescara - Modena = Thuisploeg scoort in beide helften (1:Ja) @ 2.15 (y)
==================================================================================
Helaas is GCU - CCM afgelast waardoor de combi niet volledig is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.