Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mokum001

Ola, Na lang twijfelen toch maar een topic gemaakt, vooral ook omdat ik nu single's ga spelen ipv de welbekende niet winstgevende combo's. Ik speel eigenlijk alles wat ik tegen kom zolang ik er maar een goed gevoel bij heb en wat argumenten. In de tip competitie vul ik dingen in die ik niet vaak speel, alles wat ik hier post speel ik altijd.
Mocht je meespelen, laat het weten!
Vandaag:
Single
Oss -Sparta @1,85 (5/10)
Sparta is 1 van de titelkandidaten en wil zsm terug naar de eredivisie. Ondanks dat de laatste 2 uitwedstrijden verloren gingen en hun vorm wat minder is, moeten ze toch van het kwalitatief mindere Oss kunnen winnen.
Zwolle- Heerenveen DNB @2,35 (2/10)
Zwolle thuis erg sterk en Heerenveen is aan het kwakkelen. Ook Finbogasson is niet in beste doen maar als je naar de kwaliteit kijkt vind ik dat Heerenveen niet hoeft te verliezen. Omdat ik niet zeker ben van winst doe ik ze DNB.

Combo
De combo van vandaag is met low stake omdat ik in Werder niet veel vertrouwen heb maar een punt pakken moet te doen zijn.
Vannes - Bourg-Peronnas X2 & Hertha - Werder X2 @3,55 (1/10)
Frankrijk league national; nummer 3 uit bij de nummer 17. Ken de ploegen niet, maar het lijkt me een aardige ploeg en hun vorm is goed. Werder uit bij het sterke Hertha is een pure gok .
Morgen:
Single
Hearts - Inverness @1,87 (7/10)
Niet mijn tip maar zag hem voorbij komen. Hearts zit in moeilijkheden en komt maar met 12 profspelers, Inverness heeft een aardige vorm dus een te hoge quote hier lijkt mij.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mokum001
Country flagmokum001 in 13-12-2013 17:27 Leden topics
in 13-12-2013 17:27 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mokum001:

Kwam er net achter dat ik gisteren nog 1 pick had voor vandaag. Hou niet van 'aftertimen' maar zet hem er toch nog op ook al is het rust in Leeuwarden.
Cambuur - Ajax @1,45 (9/10)
Soms heb je geluk nodig....

Heracles - Az DNB @1,85 (5/10)
2-0 had meer ingezeten toen het 1-0 stond maar ze kregen te weinig.
Tottenham - Liverpool over 2,5 @1,8 (3/10)
Tottenham - Liverpool both teams to score in both halves
Deze staat niet bij mijn bookmaker. Toch zie ik hier een mogelijkheid in, net als gister bij City - Arsenal kan ook hier zomaar een doelpuntenfestijn komen. Tegen een quote van vaak 11 is dit een klein gokje waard
0 Vind ik leuk's
FC Brasov - Pandurii Tg. Jiu DNB @1,7 (5/10)
Brasov dit jaar een laagvlieger in de Roemeense competitie, Pandurii staat op een mooie 4e plek. Ze zijn in goede vorm en spelen vanavond uit bij het team dat totaal niet draait. Ook al hebben ze donderdag voor de europa league gespeeld tegen Ferreira denk ik dat ze hier met 3 punten weg zullen gaan. DNB heb ik gewoon gedaan voor wat meer zekerheid.
0 Vind ik leuk's
Eerst in de vorige post gezet maar toch een aparte...
Ronnie Baxter - Ricky Evans @1,55 (3/10)
Dit was echt een zielige vertoning, een gemiddelde van 74 in set 1. Raakte geen pepernoot.
AC Milan - AS Roma DNB @1,95 (2/10)
Een wedstrijd die alle kanten op kan gaan vandaar de 2/10. 2 ploegen die allebei niet erg goed meer spelen de laatste tijd. Totti doet weer mee bij Roma als ik het goed gelezen had, alleen kon geen hele wedstrijd spelen. Toch denk ik dat met Totti Roma iets beter gaat voetballen.
0 Vind ik leuk's
mokum001:
FC Brasov - Pandurii Tg. Jiu DNB @1,7 (5/10)

mokum001:
Eerst in de vorige post gezet maar toch een aparte...
Ronnie Baxter - Ricky Evans @1,55 (3/10)
Dit was echt een zielige vertoning, een gemiddelde van 74 in set 1. Raakte geen pepernoot.
AC Milan - AS Roma DNB @1,95 (2/10)
2-2, had wat meer ingezeten maar laatste kwartier gaven ze veel weg. Denk dat dit wel terecht was

Al met al een erg kleine winst, op naar morgen.
0 Vind ik leuk's
SBV Excelsior - PEC Zwolle DNB @1,55 (6/10)
De nummer 10 van de eredivisie tegen de nummer 7 van de jupiler league. Op papier moet Zwolle dit makkelijk kunnen winnen maar het blijft bekervoetbal, vandaar DNB. Zwolle begon dit seizoen ijzersterk en draaide een tijdje mee boven in echter zitten ze nu in een mindere periode. Excelsior doet het dit jaar nog niet best en verwacht ook niet veel van hun. Zwolle zal misschien met een minder team aan treden omdat het toch de beker is. Ik doe wel 6/10 omdat ik denk dat Zwolle dit zou moeten winnen maar DNB voor de zekerheid omdat bekervoetbal onvoorspelbaar blijft vaak.
Mijn tip is dan ook zet niet te veel in op bekerwedstrijden..
0 Vind ik leuk's
mokum001:
SBV Excelsior - PEC Zwolle DNB @1,55 (6/10)

Positief dagje! Later op de dag picks voor vanavond.
0 Vind ik leuk's
Kleine combo vandaag, blijft toch beker voetbal ..
Groningen - NEC Nijmegen & Maritimo Funchal - SC Braga DNB @2,38 (3/10)
0 Vind ik leuk's
Ijshockey tip:
Canada (U20) - Slovakia (U20) +2,5 @2,4 (3/10)
Snap de odd van Slowakije niet echt, geen slecht ijshockey land al is Canada wel de favoriet. Ik denk ook niet dat het verschil tussen deze ploegen super groot zal zijn en denk dat de +2,5 wel moet lukken.
Een tip voor nieuwjaarsdag:
West Bromwich - Newcastle United DNB @2 (7/10)
Newcastle in goede doen en zie ze hier niet verliezen, West Brom draait totaal niet en ik denk niet dat ze het nu beter gaan doen. Voor zover ik weet zijn er niet veel blessures bij Newcastle, dus mochten ze geen zware oud en nieuw hebben denk ik dat ze hier met de 3 punten van door gaan.

0 Vind ik leuk's
mokum001:
Ijshockey tip:
Canada (U20) - Slovakia (U20) +2,5 @2,4 (3/10)
Werd de laatste 5 minuten nog spannend toen Canada 3x scoorde maar gelukkig stond het alsnog 5-3 en was de +2,5 een winning bet!
Een tip voor nieuwjaarsdag:
West Bromwich - Newcastle United DNB @2 (7/10)
Newcastle in goede doen en zie ze hier niet verliezen, West Brom draait totaal niet en ik denk niet dat ze het nu beter gaan doen. Voor zover ik weet zijn er niet veel blessures bij Newcastle, dus mochten ze geen zware oud en nieuw hebben denk ik dat ze hier met de 3 punten van door gaan.

0 Vind ik leuk's
Vorige post had Newcastle verloren alsnog. Pakte een hele domme rode kaart en kregen daarna een penalty tegen als ik het me goed herinner.
Wil nu wel weer af en toe een pick plaatsen.
Fixtures 29 January / Linense SP v Bragantino SP @2,6 2/10
Wederom geen eigen pick dus ook een weer een lage inzet.
Linense heeft 13 spelers zien afvoeren door voedsel vergiftiging.
Fixtures 30 January / Santos v Corinthians / Over 2.5 Goals @2,5 3/10
Op blogabet staat hij over 3,5 getipt @4,5 maar ik vertrouw het niet helemaal. Niet veel vertrouwen in maar een over 2,5 moet toch lukken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.