Tips van: Melvinkef
Ik ga geheel vrijblijvend (en op eigen risico) tips delen.
Mijn eerste tip is:
Sunderland - Manchester City
Sunderland heeft van die 10 wedstrijden in de Premier League nog maar 1 wedstrijd gewonnen, thuis van Newcastle United (2-1).
De goals moet komen van Altidore en Fletcher, bij Sunderland. En het gekke is, dat ze elke thuiswedstrijd scoren, maar ook altijd goals tegen krijgen.
City moet het nu hebben van Negredo en in grotere mate van Aguero, die namelijk erg op dreef is de laatste tijd. City zit momenteel in een flow, mede door de vroege plaatsing voor de volgende ronde in de CL.
Uit heeft City niet bijster veel punten gehaald in de Premier League. Maar desondanks wint City wel.
Ik geef jullie de keus uit 4 bets
(Manchester City wins) @1.44
Sunderland-Manchester City
(both score) @1.73
(correct score 1-3) @11
(over 3.5) @2.50
Fenerbahçe - Galatasaray
De derby van Istanbul, de wedstrijd tussen Kuyt en Sneijder.
Ik zal het vrij kort houden. Fenerbahçe gaat winnen, omdat ze al 14 jaar thuis ongeslagen zijn tegen Galatasaray.
Ze spelen voor eigen publiek (de hel van Istanbul) en Kuyt, Webo, Sow en Emenike zijn in scorings vorm.
Galatasaray moet zelfs Sneijder missen (dacht ik te menen, vergeef me als het niet zo is). Daarbij maakt Galatasaray een vrij povere indruk de laatste tijd.
Fenerbahçe - Galatasaray
(Fenerbahçe wins) @2.10
Mijn eerste tip is:
Sunderland heeft van die 10 wedstrijden in de Premier League nog maar 1 wedstrijd gewonnen, thuis van Newcastle United (2-1).
De goals moet komen van Altidore en Fletcher, bij Sunderland. En het gekke is, dat ze elke thuiswedstrijd scoren, maar ook altijd goals tegen krijgen.
City moet het nu hebben van Negredo en in grotere mate van Aguero, die namelijk erg op dreef is de laatste tijd. City zit momenteel in een flow, mede door de vroege plaatsing voor de volgende ronde in de CL.
Uit heeft City niet bijster veel punten gehaald in de Premier League. Maar desondanks wint City wel.
Ik geef jullie de keus uit 4 bets
(Manchester City wins) @1.44
(both score) @1.73
(correct score 1-3) @11
(over 3.5) @2.50
Fenerbahçe - Galatasaray
De derby van Istanbul, de wedstrijd tussen Kuyt en Sneijder.
Ik zal het vrij kort houden. Fenerbahçe gaat winnen, omdat ze al 14 jaar thuis ongeslagen zijn tegen Galatasaray.
Ze spelen voor eigen publiek (de hel van Istanbul) en Kuyt, Webo, Sow en Emenike zijn in scorings vorm.
Galatasaray moet zelfs Sneijder missen (dacht ik te menen, vergeef me als het niet zo is). Daarbij maakt Galatasaray een vrij povere indruk de laatste tijd.
Fenerbahçe - Galatasaray
(Fenerbahçe wins) @2.10
in 10-11-2013 04:19 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
melvinkef:
26/47
Helaas eentje void, de cavs match was precies 209.
Straks weer 4 mooie potjes, hopelijk gaan we de lijn doorzetten.
26/47
Helaas eentje void, de cavs match was precies 209.
Straks weer 4 mooie potjes, hopelijk gaan we de lijn doorzetten.
Cavs match werd in totaal 216 punten, neem aan dat je de Warriors - Spurs game bedoeld?
wu-tang-clan:
Ja, foutje. Bedoelde idd GSW. Moet er echt weer inkomen na week break.
melvinkef:
26/47
Cavs match werd in totaal 216 punten, neem aan dat je de Warriors - Spurs game bedoeld?
26/47
Ja, foutje. Bedoelde idd GSW. Moet er echt weer inkomen na week break.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Oklahoma City Thunder @ Charlotte Hornets (Oklahoma City Thunder -5 @ 1.91)
OKC heeft zich versterkt de afgelopen dagen en zitten in een flow. Hornets daarentegen gaan wat minder. Verloren voor de All Stars nog tweemaal thuis van de mindere goden van Pistons en Pacers.
Toronto Raptors @ Houston Rockets (over 212 @ 1.91)
Gister de verrassing van Raptors goed voorspeld. Denk dat ze het tegen Rockets lastiger gaan krijgen. Rockets staan bekend om hun snelle en effectieve aanval. Maar defensief zijn ze ultra zwak. Ik verwacht veel punten. Houston we have a problem.
Phoenix Suns @ Chicago Bulls (Chicago Bulls -8.5 @ 1.91)
Zowel Suns als Bulls verloren gister hun uit wedstrijd, nu speelt Bulls thuis tegen Suns en ik verwacht dat Bulls gaan winnen, wat ze meestal na een verlies partij ook doen.
Sacramento Kings @ Los Angeles Clippers (Los Angeles Clippers -9.5 @ 1.91)
Het schokeffect van de nieuwe coach bij Kings heeft gewerkt, maar ik betwijfel het of ze hetzelfde kunnen opbrengen tegen een getalenteerde ploeg als Clippers. Want Kings wonnen gister thuis maar met 8 punten verschil van Boston, ook geen hoogvlieger. Jordan bij Clippers is in vloedvorm en hij neemt de ploeg op sleeptouw. Gister wonnen ze ook van Spurs, die ook in goede vorm zijn.
OKC heeft zich versterkt de afgelopen dagen en zitten in een flow. Hornets daarentegen gaan wat minder. Verloren voor de All Stars nog tweemaal thuis van de mindere goden van Pistons en Pacers.
Toronto Raptors @ Houston Rockets (over 212 @ 1.91)
Gister de verrassing van Raptors goed voorspeld. Denk dat ze het tegen Rockets lastiger gaan krijgen. Rockets staan bekend om hun snelle en effectieve aanval. Maar defensief zijn ze ultra zwak. Ik verwacht veel punten. Houston we have a problem.
Phoenix Suns @ Chicago Bulls (Chicago Bulls -8.5 @ 1.91)
Zowel Suns als Bulls verloren gister hun uit wedstrijd, nu speelt Bulls thuis tegen Suns en ik verwacht dat Bulls gaan winnen, wat ze meestal na een verlies partij ook doen.
Sacramento Kings @ Los Angeles Clippers (Los Angeles Clippers -9.5 @ 1.91)
Het schokeffect van de nieuwe coach bij Kings heeft gewerkt, maar ik betwijfel het of ze hetzelfde kunnen opbrengen tegen een getalenteerde ploeg als Clippers. Want Kings wonnen gister thuis maar met 8 punten verschil van Boston, ook geen hoogvlieger. Jordan bij Clippers is in vloedvorm en hij neemt de ploeg op sleeptouw. Gister wonnen ze ook van Spurs, die ook in goede vorm zijn.
28/49
Vanavond weer tips.
Enige wat mij gister vies tegenviel was Raptors.
Vanavond weer tips.
Enige wat mij gister vies tegenviel was Raptors.
Atlanta Hawks @ Milwaukee Bucks (Milwaukee Bucks +5 @ 1.91)
Hawks zitten in een vormdipje, en ik denk dat een bezoek aan de Bucks (die overigens wel de vorm hebben) hen niet goed gaat doen.
Golden State Warriors @ Indiana Pacers (Golden State Warriors -6.5 @ 1.91)
GSW is zo'n beetje het beste team in de NBA op dit moment, het zal dus lastig worden in Indiana, maar ik zie GSW wel in de 4th quarter afstand nemen. Vergelijkbaar met OKC tegen Hornets gister.
Philadelphia 76ers @ Orlando Magic (Orlando Magic -8.5 @ 1.91)
Magic doen het beter, Oladipo is de man daar. Thuis zijn ze wat wisselvallig, maar Sixers doen het nog slechter. Appeltje eitje voor Magic.
Memphis Grizzlies @ Portland Trail Blazers (over 192.5 @ 1.91)
Kan hier geen cake van bakken, beide doen het goed. Misschien Grizzlies wel favoriet, omdat ze echt veel talent hebben. Maar Blazers thuis is onvoorspelbaar. Overtje dus.
Succes. Singels. Spelen.
Hawks zitten in een vormdipje, en ik denk dat een bezoek aan de Bucks (die overigens wel de vorm hebben) hen niet goed gaat doen.
Golden State Warriors @ Indiana Pacers (Golden State Warriors -6.5 @ 1.91)
GSW is zo'n beetje het beste team in de NBA op dit moment, het zal dus lastig worden in Indiana, maar ik zie GSW wel in de 4th quarter afstand nemen. Vergelijkbaar met OKC tegen Hornets gister.
Philadelphia 76ers @ Orlando Magic (Orlando Magic -8.5 @ 1.91)
Magic doen het beter, Oladipo is de man daar. Thuis zijn ze wat wisselvallig, maar Sixers doen het nog slechter. Appeltje eitje voor Magic.
Memphis Grizzlies @ Portland Trail Blazers (over 192.5 @ 1.91)
Kan hier geen cake van bakken, beide doen het goed. Misschien Grizzlies wel favoriet, omdat ze echt veel talent hebben. Maar Blazers thuis is onvoorspelbaar. Overtje dus.
Succes. Singels. Spelen.
ik ga je basketbal tips volgen man
geen woorden maar daden
28/53
Memphis Grizzlies @ Los Angeles Clippers - Over (201.5) @ 1.91
San Antonio Spurs @ Utah Jazz - Over (186.5) @ 1.91
Toronto Raptors @ New Orleans Pelicans - Over (196.0) @ 1.91
Philadelphia 76ers @ Miami Heat - Over (192.5) @ 1.91
Memphis Grizzlies @ Los Angeles Clippers - Over (201.5) @ 1.91
San Antonio Spurs @ Utah Jazz - Over (186.5) @ 1.91
Toronto Raptors @ New Orleans Pelicans - Over (196.0) @ 1.91