Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Melvinkef

Ik ga geheel vrijblijvend (en op eigen risico) tips delen.
Mijn eerste tip is:
Sunderland - Manchester City
Sunderland heeft van die 10 wedstrijden in de Premier League nog maar 1 wedstrijd gewonnen, thuis van Newcastle United (2-1).
De goals moet komen van Altidore en Fletcher, bij Sunderland. En het gekke is, dat ze elke thuiswedstrijd scoren, maar ook altijd goals tegen krijgen.
City moet het nu hebben van Negredo en in grotere mate van Aguero, die namelijk erg op dreef is de laatste tijd. City zit momenteel in een flow, mede door de vroege plaatsing voor de volgende ronde in de CL.
Uit heeft City niet bijster veel punten gehaald in de Premier League. Maar desondanks wint City wel.
Ik geef jullie de keus uit 4 bets
Sunderland - Manchester City
(Manchester City wins) @1.44
Sunderland-Manchester City
(both score) @1.73
(correct score 1-3) @11
(over 3.5) @2.50
Fenerbahçe - Galatasaray
De derby van Istanbul, de wedstrijd tussen Kuyt en Sneijder.
Ik zal het vrij kort houden. Fenerbahçe gaat winnen, omdat ze al 14 jaar thuis ongeslagen zijn tegen Galatasaray.
Ze spelen voor eigen publiek (de hel van Istanbul) en Kuyt, Webo, Sow en Emenike zijn in scorings vorm.
Galatasaray moet zelfs Sneijder missen (dacht ik te menen, vergeef me als het niet zo is). Daarbij maakt Galatasaray een vrij povere indruk de laatste tijd.
Fenerbahçe - Galatasaray
(Fenerbahçe wins) @2.10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmelvinkef in 10-11-2013 04:19 Leden topics
in 10-11-2013 04:19 Leden topics
535 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[Rood]Duke Blue Devils @ Florida State Seminoles (Duke Blue Devils  -11.5 @ 1.91) 95.45

NCAA wedstrijdje. Duke is titel favoriet en doet het de laatste periode zeer goed. De laatste wedstrijd in en tegen Florida (2 maanden terug) wonnen ze met 32 punten verschil.[/rood]

[Groen]Oklahoma City Thunder @ Denver Nuggets (Oklahoma City Thunder -5.5 @ 1.91) 95.45

Gister gaf OCT een gala voorstelling en ik vrees dat Nuggets zullen bezwijken, al gaan ze wel tot de 3e Quarter mee qua score.[/groen]

Atlanta Hawks @ Minnesota Timberwolves (Atlanta Hawks -6.5 @ 1.95) 97.61

Gister verloor Hawks de topper tegen Memphis (goed voorspeld), dit gaan ze tegen Timberwolves rechtzetten.

Utah Jazz @ New Orleans Pelicans (New Orleans Pelicans -3.5 @ 1.91) 95.45

Pelicans is een vreemde ploeg, de ene keer zit ik likkebaardend te kijken, en andere keer laten ze zich makkelijk in de luren leggen. Pelicans maar, want Jazz is defensief gezien matig.

Golden State Warriors @ Philadelphia 76ers (Golden State Warriors -16 @ 1.91) 95.45

Ijzersterke, talentvolle, defensief en aanvallend top, tegen een matig draaiend Sixers. Ik ga vol voor GSW.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Duke Blue Devils @ Florida State Seminoles (Florida State Seminoles +11.5 @ 1.91) 95.45

NCAA wedstrijdje. Duke is titel favoriet en doet het de laatste periode zeer goed. De laatste wedstrijd in en tegen Florida (2 maanden terug) wonnen ze met 32 punten verschil.

Erg eigenaardig dit.. Zag gisteravond volgensmij echt Duke -11,5 staan, aan de toelichting te zien klopt dat ook. En nu heeft Florida opeens +11,5 gekregen, dat strookt niet echt met je uitleg.

Of heb ik gisteravond gewoon verkeerd gekeken en klopt je uitleg niet?

Verder erg goed bezig. (y)
0 Vind ik leuk's
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met + en -, ben nog niet bekend met basketbal
0 Vind ik leuk's
saviola9:
melvinkef:
Duke Blue Devils @ Florida State Seminoles (Florida State Seminoles +11.5 @ 1.91) 95.45

NCAA wedstrijdje. Duke is titel favoriet en doet het de laatste periode zeer goed. De laatste wedstrijd in en tegen Florida (2 maanden terug) wonnen ze met 32 punten verschil.

Erg eigenaardig dit.. Zag gisteravond volgensmij echt Duke -11,5 staan, aan de toelichting te zien klopt dat ook. En nu heeft Florida opeens +11,5 gekregen, dat strookt niet echt met je uitleg.

Je hebt gelijk. Gisteravond stond er -11,5. Ik heb hem namelijk ook overgenomen..
0 Vind ik leuk's
pagutry:
saviola9:
melvinkef:

Je hebt gelijk. Gisteravond stond er -11,5. Ik heb hem namelijk ook overgenomen..

Heb idd ook de tip -11.5 zien staan, en heb zelfs wat research gedaan omdat ik zelf de Ncaa niet echt volg, uiteindelijk toch laten lopen maar jammer dat je je resultaten achteraf veranderd als ze niet goed uitpakken.
0 Vind ik leuk's
hahahah melvinkef is gewoon erg milieubewust en vind het al prima zolang het groen is.
dat hiermee andere gebruikers worden benadeeld telt niet
0 Vind ik leuk's
Er is iets misgegaan. Ik zal het meteen aanpassen. Ik had Duke -11.5.

Mijn welgemeende excuses. Niet met opzet, maar door een vergissing in de tegenbet.

Ik wil wel het volgde kwijt. Het was absoluut een vergissing, want aan vals spelen doe ik niet. Ik kreeg namelijk door dat Duke in de eerste helft op 9 punten voor stond en de tweede helft bleef schommelen tussen 10 en 5. Ik heb toen Duke op 8 stond een tegenbet geplaatst (die overigens achteraf door William Hill niet is geaccepteerd) dat Florida op +11 stond. 

Maar ik was zo enorm gefocust op NBA, die wedstrijden waren zo spannend en bizar aan het worden. Dat ik bijna de NCAA vergat. Toen zag ik tot mijn verbazing dat Duke met 6 punten dacht ik had gewonnen, en had de tip helemaal door elkaar gegooid. Dus de tip was goed, maar de uitslag was fout.

Ging absoluut niet expres, want ik was er in de loop van de middag toch wel achtergekomen als ik dan nieuwe tips ga plaatsen. Maar zag nu al veel verontwaardigde reacties staan. Sommige mild, sommige beschuldigen mij van valsspelen.

Ik vind dat erg jammer, dat ik door een administratief foutje beschuldigd word van valsspelen. Ik geef nu mijn fout toe, dat het omwille van een tegen bet is verkeerd gegaan, en zeker niet bewust. Want een partij verlies meer of minder deert mij niet, dat maken we vanavond wel goed. 

Maar de betichting van valsspelen maakt mij kapot. Want als je mijn tips door spit, ben ik niet verlegen om een foute bet toe te geven. Fair play voorop.
0 Vind ik leuk's
18 goed
10 fout
1 void

336.36

Afgelopen nacht, 2 uit 5. Snel vergeten en op naar de komende nacht.

Denver Nuggets @ Los Angeles Lakers (under 198.5 @ 1.91) 95.45

Het is hier lastig te voorspellen wie wint, al moet je meestal ervan uitgaan dat de thuisploeg een lichte voordeel heeft. Daarom een under, ik zie ze niet boven de 200 punten uitkomen.

Brooklyn Nets @ Memphis Grizzlies (Memphis Grizzlies -11.5 @ 1.91) 95.45 (let op, odd daalt in de loop van de dag)

Net zo'n lastige wedstrijd als die van Nuggets tegen Lakers. Grizzlies zijn thuis ijzersterk, en in mijn ogen één van de meest talentvolle teams. Gister verloor Nets nog bij Bucks en eergister won Grizzlies thuis in de topper tegen Hawks. Grizzlies hebben een dag meer rust en hoeven niet te reizen.

Houston Rockets @ Phoenix Suns (Phoenix Suns -1.5 @ 1.91) 95.45

Twee teams die aan elkaar gewaagd zijn, en toch laat ik die mooie pick niet lopen. Ik geef Suns het thuisvoordeel en zie ze dan ook winnen van Rockets. Makkelijk word het niet, maar lekker weer wel. En als je uit bij Pistons dik verliest, dan geef ik Suns ook een kans tegen je.

Tampa Bay Lightning @ Nashville Predators (total over 5.5 @ 2) 100

De laatste 4 van de 5 thuiswedstrijden voor Nashville eindigde in meer dan 5 goals. De laatste 4 van de 5 uitwedstrijden voor Tampa Bay eindigde ook in meer dan 5 goals.

Veel geluk, en blijf singles spelen.
0 Vind ik leuk's
Heb je misschien een screenshot ervan?
0 Vind ik leuk's
http://i61.tinypic.com/t98xhf.png">

Hopelijk klopt het een beetje, is mijn eerste keer dat ik dit soort berekeningen maak voor mijn picks.
Ik zal het wekelijks updaten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.