Tips van: Milanos
Hee mensen,
Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.
Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95
Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.
Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84
Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.
Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74
Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.
Player special ben ik nog aan het uitzoeken.
Succes
(y)
Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.
Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95
Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.
Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84
Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.
Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74
Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.
Player special ben ik nog aan het uitzoeken.
Succes
(y)
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bedankt man! Had alleen de prematch gepakt
Helaas had ik ze alle 3 ook in combi. Had me goud kunnen opleveren. Gelukkig ook alles single geoakt. Inzet terug + klein winstje.
Vanavond ben ik er weer
Helaas had ik ze alle 3 ook in combi. Had me goud kunnen opleveren. Gelukkig ook alles single geoakt. Inzet terug + klein winstje.
Vanavond ben ik er weer
milanos:
nog net getipt in de chat
17-01-2015 03:57 milanos Pak Bosh dan over gaat eerder dan cousins
17-01-2015 04:31 milanos Pak snel Irving nog over
Bosh over 23,0
Irving over 20,5
nog net getipt in de chat
17-01-2015 03:57 milanos Pak Bosh dan over gaat eerder dan cousins
17-01-2015 04:31 milanos Pak snel Irving nog over
Bosh over 23,0
Irving over 20,5
ondanks de foute combo, heb ik aardige winst gedraaid, had los ook nog Griffin en LeBron James die easy overgingen.
NBA tips voor vannacht
Player specials
Blake Griffin over 23,5 @1.85
Lillard over 21,5 @1.85
Klay Thompson over 21 @1.85
Games
Chicago Bulls - Atlanta Hawks, Hawks -2,5 @1.87
Player specials
Blake Griffin over 23,5 @1.85
Lillard over 21,5 @1.85
Klay Thompson over 21 @1.85
Games