Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes

(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voetbal tip
Mexico - Ecuador
Ecuador -0,5 corners op 2.18

Ecuador speelt tegen een B-team van Mexico en zou deze makkelijk moeten pakken omdat zij continue op de aanval zullen spelen

http://i.gyazo.com/11d2d45c1120ab428865dd283920c4c9.png">
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/20/2015
Uruguay - Paraguay /soccer, Copa America/
Germany U21 - Denmark U21 /soccer, U21 European Championship/

Fix: Seattle Sounders - San Jose Earthquakes /soccer, USA, MLS

MLB: Colorado Rockies - Milwaukee Brewers

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*
*promotional price
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/20/2015
Uruguay - Paraguay /soccer, Copa America/
Germany U21 - Denmark U21 /soccer, U21 European Championship/

Fix: Seattle Sounders - San Jose Earthquakes /soccer, USA, MLS

MLB: Colorado Rockies - Milwaukee Brewers

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*
*promotional price
0 Vind ik leuk's
Tennis combo

Naso begint 10:35 en de rest om 12:35

http://i.gyazo.com/2ce809818a04c30235cca2c36ad1043b.png">
0 Vind ik leuk's
NBA

Helaas mag ik geen voorbereidingen schrijven van Voetbalwedden, dan doe ik het dit jaar wel weer zo, overigens wil ik iedereen nog bedanken die mij toen steunde. Bedankt.

Ja Ja! Eindelijk is het dan zover de NBA season openers gaan vannacht van start. Met 3 mooie wedstrijden wordt het gegarandeerd een mooie avond.

In de eerste wedstrijd, die om 01:05 begint, nemen de Bulls het op tegen de verliezend finalist van '14/'15 Cleveland Cavaliers. De Bulls spelen op hun homecourt en moeten het doen met o.a. een licht geblesseerde Rose die maximaal 20-25 spelminuten krijgt. Aan de andere kant hebben we ook een lciht geblesseerde LeBron James met rugklachten.

Dit wordt in mijn ogen een gelijk opgaande game maar Cleveland kende zullen ze het de Bulls erg moeilijk gaan in het eerste kwart.
Vandaar dat ik ook voor de bet ga, Cleveland to win quarter 1 2.30

De tweede wedstrijd die vanavond spelen om 01:05 zijn de Atlanta Hawks tegen de Detroit Pistons. Atlanta is na de transfer deadline berooft van haar beste verdediger DeMarre Carrol en voor de speler hebben ze geen goede vervanger. De line voor Detroit staat op +6,5 waar ik zeker value in zie aangezien Detroit sterk is verbeterd ten opzichte van vorige seizoen. Verwacht in deze match dat Reggie Jackson en Andre Drummond het verschil gaan maken. Pistons +6,5 1.94

De laatste wedstrijd voor vannacht, om 03:05, zijn de NBA's regerende kampioenen, de Golden State Warrios nemen het thuis op tegen de New Orleans Pelicans. Pelicans speelt met toptalent Davis en ik verwacht veel van hem vandaag. De line van de Pelicans is +9,5 wat in mijn ogen erg hoog is aangezien de Pelicans deze line de afgelopen 6x tegen de Warriors hebben gecoverd.
Ik kies daarom voor de +11,5 line op odd 1.74

0 Vind ik leuk's
NBA

Verdubbelaar (zou normaal easy binnen moeten zijn)

NBA Combo

Puur op gevoel

0 Vind ik leuk's
De dikke combi wel goed toch? Netjes.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Milanos, ik zou graag je tips volgen maar ik lig al op 1 oor als jij ze plaatst.
Is er een mogelijkheid om ze een uurtje eerder te plaatsen of is dit lastig ivm informatie die kort voor tijd nog bekend word ?

Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Milanos, goed dat je weer tips post.

Ik ga ze meespelen man (y)
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Welkom back Milanos! ik ga je tips weer volgen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.