Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes

(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Laatste reguliere NBA wedstrijdronde.
Wil m dan toch nog afsluiten met 1 betje.

Brooklyn moet vanavond winnen om nog kans te maken op de play offs maar dan moeten de Pacers verliezen. Om geen "scorebord kijk wedstrijden" te krijgen spelen de Pacers nu om 03:00. Nets zullen dus gefocused zijn om vol te winnen en dan tegen een Orlando dat uit speelt en niks meer kan winnen moet -2,5 in het eerst kwart te doen zijn.

Toronto Raptors - moet winnen winnen om voor de Chicago Bulls te blijven in de playoffs en zullen dit zeker gaan doen tegen een Hornets vol met blessures die ook nergens meer voor spelen.

Milwaukee en Boston spelen nergens meer voor hebben allebei al een vaste plek in de playoffs die niet meer kan veranderen. Daarom zullen ze deze wedstrijd weinig risico nemen en dus ook minder goed verdedigen en minder minuten voor starters wat betekend dat ze veel meer kunnen scoren. Vorige week eindigde Bucks - Boston in 111-102 dus dan moet die over 200,5 zeker lukken als de Starters vaker op de bank zitten omdat je dan in principe vrij kan schieten.
0 Vind ik leuk's
Pff drama eerste kwart van de Nets.. zonde
0 Vind ik leuk's
sebt1:
Pff drama eerste kwart van de Nets.. zonde

Ja had ze beter 2e helft moeten pakken stumperds...
0 Vind ik leuk's
heerlijke darttip had je vandaag
0 Vind ik leuk's
ramseseuros:
heerlijke darttip had je vandaag
haha was even lekker he!
0 Vind ik leuk's
NBA PLAYOFF BET
Winner takes it all!

Motivatie volgt.
LET OP!
Eerste game begint om 21:00

20:30 Cleveland Cavaliers - LeBron James vorige playoffs met een gemiddelde van 27,6. De playoffs de plek waar mythes en legendes samen komen waar de All Stars zich onderscheiden van de rest.
LeBron James gaat alles geven in de eerste match van de playoffs want dit is meteen de belangrijkste. Hij zal veel ballen aangevoerd krijgen van Irving en Love en zal denk ik ruim 30 punten pakken.

Atlanta Hawks - Jeff Teague is de point guard en zal dus aardig wat assits geven in het reguliere seizoen gaf hij tegen Brooklyn al 12-8-10 Assits in de 3 onderlinge ontmoetingen waar Teague minstens 25 minuten speelde. 7 is wat mij betreft aan de lage kant.

Los Angeles Clippers - Draw no bet Q1. De nummer 1 in de eerste Quarter tegen nummer 2. Dit seizoen ging de eerste quarter 3x naar de Clippers en 1x uit tegen Spurs werd het 35-33.
Omdat het een playoff match is en je een groot thuis voordeel hebt met een overvol stadion en iedereen in de kleuren van de Clippers, massaal zingend en juichend voor de thuis ploeg. Denk ik dat Clippers Quarter 1 gaan pakken zoals ze dit al 3x eerder deden in het seizoen 2014-2015.
0 Vind ik leuk's
Aangezien LeBron meer als pointguard fungeerde dan een SF heeft maar 20 punten gemaakt en Irving 30.
Ik pak Clipper Q1 nog een x in combo maar dan met Korver over 12,5 en Alldridge over 22,5 erbij

(y)

BOEM deze wel ruim binnen

Q1 30-18 Clippers
Korver 21
Alldrigde 34
0 Vind ik leuk's
NBA BETS
Mijn combo voor vandaag

Butler over 19,5 en Curry over 26,5 @3.61

Lose picks

Milwuakee Bucks @ Chicago Bulls
Michael Carter Williams under 13,5 @1.85
Milwuakee Bucks @ Chicago Bulls under 186,5 @1.93
Milwaukee Bucks @ Chicago Bulls, Bulls -7,5 @1.90

New Orleans Pelicans @ Golden state Warriors
Davis, Anthony over 26,5 @1.85
New Orleans @ Golden state Warriors over 205,5 @1.90
Goldenstate Warriors Q1 -4,5 @1.93
0 Vind ik leuk's
milanos:
NBA BETS
Mijn combo voor vandaag

Butler over 19,5 en Curry over 26,5 @3.61
Butler 30 en Cury helaas 22
Lose picks

Milwuakee Bucks @ Chicago Bulls
Michael Carter Williams under 13,5 @1.85
Milwuakee Bucks @ Chicago Bulls under 186,5 @1.93
Milwaukee Bucks @ Chicago Bulls, Bulls -7,5 @1.90

New Orleans Pelicans @ Golden state Warriors
Davis, Anthony over 26,5 @1.85 (Davis had 26 -_-')
New Orleans @ Golden state Warriors over 205,5 @1.90
Goldenstate Warriors Q1 -4,5 @1.93
0 Vind ik leuk's
Goldenstate Warriors nakte iedereen gisteren. Ik had over 200,5.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.