Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van massie

Competitie, Costa Rica: Orion - Saprissa 2 @1.50
Orion pakte uit de laatste 7 wedstrijden slechts één punt, Saprissa presteert wisselvallig. Ondanks een wat minder seizoen van Saprissa, samen met Alajuelense dé grote club van Costa Rica, verwacht ik dat ze bij hekkensluiter Orion eenvoudig winnen.
Edit: FT 1-5 :)
Beker, Japan:Shimizu S-Pulse - Yokohama F. Marinos 1 @2.25
Shimizu draait goed en won in de competitie en won alle thuiswedstrijden. Yokohama won, hoewel de competitie pas zes wedstrijden onderweg is, nog geen enkele wedstrijd. De onderlinge resultaten in de afgelopen jaren eindigen vaak in een gelijkspel maar vanwege de goede vorm van Shimizu én de goede reeks in thuiswedstrijden zet ik mijn geld op de thuisploeg.
Competitie, Itali:Vigor Lamezia - Campobasso 1 @1.50
Lamezia strijdt om directe promotie en is al 18 thuiswedstrijden op rij ongeslagen, waarvan de laatste tien allemaal gewonnen werden. Campobasso wacht al 7 wedstrijden op een overwinning.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar massie1980
Country flagmassie1980 in 17-04-2012 20:11 Leden topics
in 17-04-2012 20:11 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvwillegen:
massie1980:

Die klote gelijke spelen weer, waarbij ploegen een deel van de tweede helft weigeren te voetballen.. Ik bet niet meer op het EK!

Haha, goed gelukt zie ik al hierboven! (y) Succes!

Voetbalwedden.net is gewoon een andere naam voor gokverslaafden.nl ;)
0 Vind ik leuk's
Voor morgen:
Vegalta Sendai - Consadole Sapporo
Handicap 0:1
Pick: Vegalta Sendai
1.65

Greece - Russia
3Way - result
Pick: Russia
1.65

Turku PS - FF Jaro
3Way - result
Pick: Turku PS
1.45

Combi @3.95
0 Vind ik leuk's
Fun maar mogelijk:
Orebro SK (U21) - BK Hacken (U21) (Which team will win the 2nd half?) BK Hacken (U21) (39e minuut, 1-2 stand)
Uitslag 2e helft: 0-4 (y)
Skeid Fotb.2 - Hasle-Loren (3Way - result) Hasle-Loren (20e minuut, 0-0 stand)
Eindstand 2-3(y)
FC Väsby United - Vasalunds IF (3Way - result) Vasalunds IF
Croatia - Spain (Handicap 1:0) Spain
Italy - Republic of Ireland (Handicap 0:1) Italy
5.00 @38.75
0 Vind ik leuk's
oeeeeeeeeeei die is zuur,1 doelpuntje Spanje te kort volgens mij of niet?
Ik had die ook nodig maar jij zal wel goed panisch geworden zijn van die kansen op het eind. Alles nog heel hehe?
Dood zonde deze!
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
oeeeeeeeeeei die is zuur,1 doelpuntje Spanje te kort volgens mij of niet?
Ik had die ook nodig maar jij zal wel goed panisch geworden zijn van die kansen op het eind. Alles nog heel hehe?
Dood zonde deze!

Inderdaad, die uitbraak in de laatste minuut over links, hij had drie man vrij voor de keeper kunnen zetten maar schiet zelf. Echt zonde, een combi van 38.75 heb ik nog nooit gewonnen :)
Vanavond vol op England. Rooneyyyyy
0 Vind ik leuk's
Erg jammer massie !
Ik gun het je van harte :d !
0 Vind ik leuk's
Vanavond England winst, single @1.95
en
live combi England winst + Frankrijk-Zweden under 1.5 (20e minuut, allebei 0-0) @6.36.
0 Vind ik leuk's
Live combi:
Deltras Sidoarjo - Gresik United (How many goals will be scored in the 1st half?) Under 2,5 (12e minuut, 1-0 stand)
Seongnam ( B) - Incheon ( B) (How many goals will be scored?) Under 3,5 (82e minuut, 0-3 stand)
Czech Republic - Portugal (3Way - result) Portugal (vanavond)
@3.74
0 Vind ik leuk's
Massie waar zet je livebets in een combi met nog te beginnen wedstrijden? Bwin?
0 Vind ik leuk's
ginneshow:
Massie waar zet je livebets in een combi met nog te beginnen wedstrijden? Bwin?

Ja, bwin zet de avond-EK-wedstrijden 's ochtends al bij Livewedden neer. Die kun je dus de hele dag meenemen in je live-weddenschapjes.
Ook deze livecombi nog even gedaan:
Stallions - Philippine Army (How many goals will be scored in the 1st half?)Under 3,5 (32e minuut, 3-0 stand)
Ruststand 3-0(y)
Deltras Sidoarjo - Gresik United (How many goals will be scored?) Under 3,5 (bij rust, 1-1 stand)
@3.51
En deze is tot nu toe prima gegaan, maakt Portugal - Tsjechie vanavond een stuk leuker:)
massie1980:
Live combi:
Deltras Sidoarjo - Gresik United (How many goals will be scored in the 1st half?) Under 2,5 (12e minuut, 1-0 stand)
Ruststand 1-1(y)
Seongnam ( B) - Incheon ( B) (How many goals will be scored?) Under 3,5 (82e minuut, 0-3 stand)
Eindstand 0-3(y)
Czech Republic - Portugal (3Way - result) Portugal (vanavond)
@3.74
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.