Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van MarlonW

Nadat ik een behoorlijke periode het forum hier in de gaten heb gehouden en vaker aanwezig ben in de chat heb ik vandaag besloten om mijn combi met jullie te delen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
CFR Cluj - SC Braga (Braga DNB @1,62)
Cluj presteert heel matig en Braga heeft nog steeds zicht op kwalificatie.
Juventus - Chelsea (+2,5 @1,62)
Beide teams moeten winnen en zullen dan ook proberen te winnen vanavond.
Galatasaray - ManU (+2,5 @1,62)
Gala zal gaan voor de winst, ManU neemt de wedstrijd totaal niet serieus want ze zijn toch al door. Toch denk ik dat Chicarito voor een goal gaat en Gala vol op de aanval zal inzetten.
FC Nordsjælland - Shakhtar Donetsk (+2,5 @1,53)
Shakhtar speelt echt top in de CL en hebben helaas bij uitwedstrijden punten laten liggen. FCN mag dan best een pittig team zijn om thuis te verslaan, toch denk ik dat het een doelpuntrijke wedstrijd zal zijn. Shakhtar mist waarschijnlijk Hubschman, wat mogelijkerwijs een gemis zal zijn.
CF Valencia - FC Bayern Munich (+2,5 @1,67)
Ik heb altijd vertrouwen in Bayern en ik denk dan ook dat ze vanavond gaan knallen. Een overwinning is voor beide belangrijk, maar Bayern heeft veel meer kwaliteit imo. Robben doet helaas niet mee, maar hebben genoeg spelers om het gemis op te vangen. Gomez zal bij zijn invalbeurt ook wel voor een goaltje willen gaan. Deze wedstrijd zal een hoop doelpunten gaan opleveren.
Benfica - Celtic (+10,5 Corners @1,80)
Benfica zal continue aanvallen en kijkende naar de voorgaande wedstrijden van Celtic krijgen ze veel corners tegen.
€10 x 19.55 = €195.54. Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marlonw
Country flagmarlonw in 20-11-2012 17:38 Leden topics
in 20-11-2012 17:38 Leden topics
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.