Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van MarcosRodriquez

Ik volg al jarenlang zoveel mogelijk het voetbal in binnen en buitenland en ben sinds 3 jaar actief bezig met wedden en probeer hiermee een leuk centje te verdienen, heb inmiddels al een tijdje rondgekeken op deze site en jullie tips gevolgd en vind het nu ook wel leuk om mijn kennis en tips met jullie te delen en hoop hiermee dat jullie ook winst kunnen behalen doormiddel van mijn tips.
voor morgen wil ik alvast een combi erop zetten die ik speel
Atlético-PR - Guarani-SP (1) @ 1.50
Ik kies hierbij voor atletico omdat de ploeg in een goede vorm verkeerd en Guarani totaal uit vorm is.
Atletico haalde uit de laatste 10 duels 24 punten. Guarani haalde uit de laatste 10 duels 9 punten.
Hierbij komt dat Atletico thuis heel sterk is en verwacht een dus niet al te moeilijke overwinning
North Ferriby United - FC United of Manchester DNB 1 @ 1.66
Ik speel hier North Ferriby omdat ze dit seizoen goed draaien en 1e staan in de de competitie, de ploeg haalde 29 punten uit de 13 wedstrijden en is thuis nog ongeslagen.

Totaal @ 2.49
Hoop morgen met nog meer te komen voor de europese competities.
Mvg Marcòs
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marcos-rodriquez
Country flagmarcos-rodriquez in 22-10-2012 22:48 Leden topics
in 22-10-2012 22:48 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.