Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van M3RC3D3S

NK Dinamo Zagreb - Paris Saint - Germain 2
FC Porto - Dynamo Kiev 1
Ajax Amsterdam - Manchester City 2
@ 3,95
Zenit St. Petersburg:Anderlecht over 2.5
Dortmund:Real Madrid over 2.5
Arsenal Schalke over 1.5
Malaga CF:AC Milan over 2.5
@ 5,16
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar m3rc3d3s
Country flagm3rc3d3s in 24-10-2012 05:39 Leden topics
in 24-10-2012 05:39 Leden topics
1262 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
verstandig! vin ik een goed teken als je dat kan
iig bedankt voor je tips van gister, speelde denver en chicago, en oklahoma en sacra in combo :d
0 Vind ik leuk's
mickeyb:
Inderdaad erg lastig speel alleen over under..
Brooklyn Nets - Toronto Raptors Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Over 188.5 1,91
Charlotte Bobcats - Indiana Pacers Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Over 185.5 1,91
Denver Nuggets - Portland Trail Blazers Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 203.5
Houston Rockets - Los Angeles Clippers Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 206.0
Los Angeles Lakers - Milwaukee Bucks Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Under 212.5
Philadelphia 76ers - New Orleans Hornets Over/OnderTotaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Over 184.0

Heb hetzelfde, behalve Nuggets. Heb ik over ;)
GL!
0 Vind ik leuk's
Vannacht weer een mooie NBA nacht hoop ik (voor iedereen)
COMBO1
Toronto Raptors - Chicago Bulls Chicago Bulls ( Bulls uit sterker dan thuis en in het verleden meestal gewonnen van Raptors)
Dallas Mavericks - Houston Rockets Dallas Mavericks ( Dallas wint thuis bijna altijd van Housten+ Housten is niet meer wat het was)
San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies San Antonio Spurs ( Grizzlies moe van gisteren en down van de nederlaag tegen Clippers.. Spurs is uit gerust
Totale odds: 3.31 Hoog inzet systeem 2/3
_______________________________________________________________________________________________
Mischien zometeen meer !
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
Vannacht weer een mooie NBA nacht hoop ik (voor iedereen)
COMBO1
Toronto Raptors - Chicago Bulls Chicago Bulls ( Bulls uit sterker dan thuis en in het verleden meestal gewonnen van Raptors)
Dallas Mavericks - Houston Rockets Dallas Mavericks ( Dallas wint thuis bijna altijd van Housten+ Housten is niet meer wat het was)
San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies San Antonio Spurs ( Grizzlies moe van gisteren en down van de nederlaag tegen Clippers.. spurs is uit gerust
Totale odds: 3.31 Hoog inzet systeem 2/3
_______________________________________________________________________________________________
Mischien zometeen meer !

Gisteren waren er niet echt verassingen :P En toen speelde je niet.
Dus oweeeej als er vandaag weer verassingen en dus onverwachtse dingen komen!
Dan komt het door jou XD
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
m3rc3d3s:
Vannacht weer een mooie NBA nacht hoop ik (voor iedereen)
COMBO1
Toronto Raptors - Chicago Bulls Chicago Bulls ( Bulls uit sterker dan thuis en in het verleden meestal gewonnen van Raptors)
Dallas Mavericks - Houston Rockets Dallas Mavericks ( Dallas wint thuis bijna altijd van Housten+ Housten is niet meer wat het was)
San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies San Antonio Spurs ( Grizzlies moe van gisteren en down van de nederlaag tegen Clippers.. spurs is uit gerust
Totale odds: 3.31 Hoog inzet systeem 2/3
_______________________________________________________________________________________________
Mischien zometeen meer !

Gisteren waren er niet echt verassingen :P En toen speelde je niet.
Dus oweeeej als er vandaag weer verassingen en dus onverwachtse dingen komen!
Dan komt het door jou XD

Die handicaps enzo waren te hoog tim vandaar en ik spel geen odd van 1.20 enzo vind ik de moeite niet waard ......
beter ook dat ik niett\ heb gespeeld heb het goed gemaakt met een singel Talk N Text Tropang Texters gepakt @ 2.40 net als zondag hebben ze weer makkelijk gewonnen :p
vannacht verwacht ik geen suprise bij nba
Bulls Dallas en Spurs moet goed komen :D
of denk jij er anders over ?
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
raptors-bulls misschien in een andere combo de over nemen?
0 Vind ik leuk's
schelpjee:
raptors-bulls misschien in een andere combo de over nemen?

Bulls word meestal under
als je zo graag over wil kan je beter voor spurs gaan :)
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
Vannacht weer een mooie NBA nacht hoop ik (voor iedereen)
COMBO1
Toronto Raptors - Chicago Bulls Chicago Bulls ( Bulls uit sterker dan thuis en in het verleden meestal gewonnen van Raptors)
Dallas Mavericks - Houston Rockets Dallas Mavericks ( Dallas wint thuis bijna altijd van Housten+ Housten is niet meer wat het was)
San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies San Antonio Spurs ( Grizzlies moe van gisteren en down van de nederlaag tegen Clippers.. spurs is uit gerust
Totale odds: 3.31 Hoog inzet systeem 2/3
_______________________________________________________________________________________________
Mischien zometeen meer !

COMBO 2
Orlando Magic - Indiana Pacers Indiana Pacers handicap (-1.5)
Atlanta Hawks - Brooklyn Nets Brooklyn Nets handicap (+5.5)
Portland Trail Blazers - Cleveland Cavaliers Portland Trail Blazers handicap (-4.5)
Totale odds: 5.17
systeem 2/3
dit was het suc6 allemaal
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
Ik heb de Pacers zelfs zonder handicap, maar wat ze nu laten zien... :-|
40-23 achter in het tweede kwart. :-(
0 Vind ik leuk's
Lekker Mercedes Combi ! !! Wou dat ik hem had meegespeeld.. :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.