Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van M3RC3D3S

NK Dinamo Zagreb - Paris Saint - Germain 2
FC Porto - Dynamo Kiev 1
Ajax Amsterdam - Manchester City 2
@ 3,95
Zenit St. Petersburg:Anderlecht over 2.5
Dortmund:Real Madrid over 2.5
Arsenal Schalke over 1.5
Malaga CF:AC Milan over 2.5
@ 5,16
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar m3rc3d3s
Country flagm3rc3d3s in 24-10-2012 05:39 Leden topics
in 24-10-2012 05:39 Leden topics
1262 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
m3rc3d3s:
riks:
Jaja mercedes... En of jij beter bent dan Khermid zoals je zelf zei
Als je in een combo alle 3 weet te falen ben je een hele goede!

heb het ook een keer mis
wat een haterzz hier zeg lach me kapot
en stiekum speelt die mijn tips mee
tja verloren en nu zo reageren whahahahaahahahha

Lijkt me sterk dat ik stiekem met je meespeel. Kijk nu voor het eerst sinds een paar week, puur uit nieuwsgierigheid of je je grote mond waar kan maken. En zoals ik al dacht, dat kan je niet.
Heb overigens wel complimenten vooor je dat je dit keer naar kritiek niet gaat huilen, maar gaat lachen. Je wordt al een grote jongen :)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
m3rc3d3s:
m3rc3d3s:
Gaan we weer voor zometeen
Spartak St.Petersburg - Unics Kazan Totaal OVER > 137.5
Talk N Text Tropang Texters - Rain or Shine Elasto Painters Talk N Text Tropang Texters handicap (+3.5)
Blancos de Rueda Valladolid - CAI Zaragoza CAI Zaragoza handicap (-2.0)
odd 5.95

Zoals altijd 1 fout
Zaragoza ging de 3Q een siesta houden en maakte maar 10 punten
daarom OT en keihard genaaid zuur
volgend keer beter
was op papier de makkelijkste wedstrijd
Men Haterzz mogen nu juichen !!

Noo van het juichen ben ik al afgestapt.. Het werd te makkelijk :d
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
riks:
m3rc3d3s:
m3rc3d3s:
Gaan we weer voor zometeen
Spartak St.Petersburg - Unics Kazan Totaal OVER > 137.5
Talk N Text Tropang Texters - Rain or Shine Elasto Painters Talk N Text Tropang Texters handicap (+3.5)
Blancos de Rueda Valladolid - CAI Zaragoza CAI Zaragoza handicap (-2.0)
odd 5.95

Zoals altijd 1 fout
Zaragoza ging de 3Q een siesta houden en maakte maar 10 punten
daarom OT en keihard genaaid zuur
volgend keer beter
was op papier de makkelijkste wedstrijd
Men Haterzz mogen nu juichen !!

Noo van het juichen ben ik al afgestapt.. Het werd te makkelijk :d

tuurlijk ga ik lachen waarom zou ik huilen als ik mijn bankrol alleen maar zie stijgen en elke week wel wat leuks kan kopen
pas geleden een mooie ipad gekocht ouwe !! ik doe het met me eigen tips en heb daar geen kermit de kikker of jou bij nodig
en zou het fijne vinden als je mijn topic niet meer vervuild met je onzin praat
als je het zo graag wil op nemen voor kermit de kikker doe dat dan op die Amerikaanse forum waar die verot gecholden word !
en wens jou veel suc6 met de bets en een fijne zondag !
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
kermit de kikker maakt drie keer zoveel winst dan jij:d misschien handig om alleen nog NBA te spelen?
0 Vind ik leuk's
schelpjee:
kermit de kikker maakt drie keer zoveel winst dan jij:d misschien handig om alleen nog NBA te spelen?

kan wel wezen ik kijk naar me zelf ik maak winst daar gaat het om
en snap uberhaupt niet waarom ook jij het opneemt voor iemand uit Cambodja waarvan niet eens zeker is of die dollars of cambodiaans geld inzet !! (op Amerikaas forum hebben ze zovaak om screens gevraagd die die niet heeft )
en mag ik wat vragen wat schiet jij op met winst van kermit ??
als iedereen nou eens naar zich zelf kijken dan heb je dit gezeik niet en blijft men topic schoon zondat als dat gedoe !!
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
schelpjee:
kermit de kikker maakt drie keer zoveel winst dan jij:d misschien handig om alleen nog NBA te spelen?

kan wel wezen ik kijk naar me zelf ik maak winst daar gaat het om
en snap uberhaupt niet waarom ook jij het opneemt voor iemand uit Cambodja waarvan niet eens zeker is of die dollars of cambodiaans geld inzet !! (op Amerikaas forum hebben ze zovaak om screens gevraagd die die niet heeft )
en mag ik wat vragen wat schiet jij op met winst van kermit ??
als iedereen nou eens naar zich zelf kijken dan heb je dit gezeik niet en blijft men topic schoon zondat als dat gedoe !!

Zolang je alles precies met hem meespeelt is dat zeker wel interessant hoeveel winst khmerkid maakt, sinds die winst dan gelijk is aan je eigen winst. Of hij in cambodiaans, amerikaans, turks of timboektaans geld wed is niet interessant, voor degene die hem al wat langer volgen ook niet of hij wel of niet screenshots kan tonen. Wat wel interessant is is return on invest (ROI) en dat zit bij khermkid wel goed (ik volg hem al een aardig tijdje, hij post van te voren zn plays, odds en stakes). Verder heb je gelijk, laat iedereen gewoon z'n ding doen, ga niet lopen bitchen en ga gewoon de bookmakers armer maken.
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
molliebollie:
m3rc3d3s:
schelpjee:
kermit de kikker maakt drie keer zoveel winst dan jij:d misschien handig om alleen nog NBA te spelen?

kan wel wezen ik kijk naar me zelf ik maak winst daar gaat het om
en snap uberhaupt niet waarom ook jij het opneemt voor iemand uit Cambodja waarvan niet eens zeker is of die dollars of cambodiaans geld inzet !! (op Amerikaas forum hebben ze zovaak om screens gevraagd die die niet heeft )
en mag ik wat vragen wat schiet jij op met winst van kermit ??
als iedereen nou eens naar zich zelf kijken dan heb je dit gezeik niet en blijft men topic schoon zondat als dat gedoe !!

Zolang je alles precies met hem meespeelt is dat zeker wel interessant hoeveel winst khmerkid maakt, sinds die winst dan gelijk is aan je eigen winst. Of hij in cambodiaans, amerikaans, turks of timboektaans geld wed is niet interessant, voor degene die hem al wat langer volgen ook niet of hij wel of niet screenshots kan tonen. Wat wel interessant is is return on invest (ROI) en dat zit bij khermkid wel goed (ik volg hem al een aardig tijdje, hij post van te voren zn plays, odds en stakes). Verder heb je gelijk, laat iedereen gewoon z'n ding doen, ga niet lopen bitchen en ga gewoon de bookmakers armer maken.

Daarom helemaal mee eens met je :)
Mensen zitten hier om elkaar zwart temaken kermit is niet aanwezig hier snap soweizo niet dat iedereen over hem begint en tuurlijk maakt die Kermit winst dat gun ik hem ook gun het iedereen
jou ook en die al die andere mercedes haterzz ook Molliebollie suc6 met je bets he fook the book
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
ik loop niet te haten hoor mercedes. Combineer vaak de tips van khmer met die van jou maar je moet hem niet onderschatten. Hij zit er soms ook goed naast, maar andere keren pakt hij een halve ton op een dag.
- Als ik jou was zou ik stoppen met die "b-wedstrijden". Uiteindelijk heb je daar geen controle over.
- ten tweede is het misschien handig om hetzelfde systeem te spelen als khmer alleen dan met je eigen picks?
Ik zelf speel denk 2 weken met die khmer mee en sta 350 in de winst. Speel niet met grote bedragen en neem zijn tips niet klakkeloos over.
Wat ik wil zeggen: khmer is een baas
0 Vind ik leuk's
Mercedes, heb je nu wel in de gaten dat je in je vorige posts jezelf keer op keer tegenspreekt?
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Hey riks. Wat ben jij een eng mannetje zeg. Laat mercedes gewoon zijn tips hier plaatsen en als zijn tips je niet bevallen dan maak je zelf een forum aan met je eigen "super" tips.
Keep up the good work mercedes
0 Vind ik leuk's
Toppie Joppie

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.