Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van M3RC3D3S

NK Dinamo Zagreb - Paris Saint - Germain 2
FC Porto - Dynamo Kiev 1
Ajax Amsterdam - Manchester City 2
@ 3,95
Zenit St. Petersburg:Anderlecht over 2.5
Dortmund:Real Madrid over 2.5
Arsenal Schalke over 1.5
Malaga CF:AC Milan over 2.5
@ 5,16
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar m3rc3d3s
Country flagm3rc3d3s in 24-10-2012 05:39 Leden topics
in 24-10-2012 05:39 Leden topics
1262 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jammer, waardeerde je kennis van NBA zeer, speelde vaak blind met je mee, soms gewonnen soms verloren. Dankzij jou interesse gekregen in de NBA, en zou zonde zijn als we jou bets niet meer kunnen aanschouwen met die van Timbarret..
aan de andere kant begrijpelijk als mensen andere mensen schuld geven voor eigen keuze,
maar het is aan jou wat je ermee doet !
0 Vind ik leuk's
lctp:
jammer, waardeerde je kennis van NBA zeer, speelde vaak blind met je mee, soms gewonnen soms verloren. Dankzij jou interesse gekregen in de NBA, en zou zonde zijn als we jou bets niet meer kunnen aanschouwen met die van Timbarret..
aan de andere kant begrijpelijk als mensen andere mensen schuld geven voor eigen keuze,
maar het is aan jou wat je ermee doet !
precies dit! Hoop dat je je bedenkt
0 Vind ik leuk's
Blijf gewoon je tips posten, je bent geen messias die alles goed weet te voorspellen... dat er mensen zijn die dat wel denken is hun probleem.
Lees altijd je NBA tips en speel mee als ik me er ook in kan vinden, op die manier mooie winsten gemaakt maar laat je niet tegenhouden door lui die alleen maar lopen te zeiken.
0 Vind ik leuk's
Nog even volhouden boys!!
Wat een enorm zielige mensen die jou de schuld geven van een verlies. Het zijn vast ook mensen die zelf helemaal niets kunnen uitvogelen.
Ik speel elke avond met jou en Tim mee, maar ik denk zelf ook na. Zelf statistieken bekijken en wedstrijden volgen (wanneer mogelijk). Als ik dus twijfels heb bij een bet doe ik hem niet en speel ik een kleinere combi. Of ik gebruik julllie combi's om ze single te spelen, dus meer kans.
Maar om nou af te geven omdat je een foute tip gaf, belachelijk en zielig. Als ik zo zou spelen zou ik het niet eens leuk vinden. Dan kan ik net zo goed 50 euro naar je overmaken en zeggen dat je die maar ff voor me mag inzetten, ik hoor over een week wel wat ik over heb. :p
Maar ik respecteer je keuze en vind het erg jammer. Heb dankzij jou en Tim lekkere winsten gehaald bij de NBA, terwijl ik daar eerst nooit op in durfde te zetten. En ik speel met een gedisciplineerd systeem, laten we zeggen elke dag de zelfde inzet en niet ineens veel meer omdat ik een keer winst heb. Omdat jullie odds vaak boven de 3.00 liggen mag ik dus 2/3 fout hebben om nog (een kleine) winst te maken. Na een goede dag mag ik twee dagen verliezen bij wijze van spreken.
In ieder geval succes verder! (y)
0 Vind ik leuk's
YO G, gewoon skitta aan die skeere tatta's hebben. Of ze lopen te stoken (en het is een soort jaloezie) of ze denken niet na. Vat het niet persoonlijk op en ga verder.
0 Vind ik leuk's
Heel erg jammer hopelijk kom je na vele reacties van mensen die wel respect voor je hebben terug op deze beslissing toch bedankt dat ik van jou tips heb kunnen genieten.
0 Vind ik leuk's
Wel jammer M3rc3des ik kon je NBA tips altijd wel waarderen (y)
0 Vind ik leuk's
Jammer, je tips waren erg goed.
Vind het erg sneu als mensen je via een bericht negatief benaderen.
Aan de andere kant vind ik je jezelf ook niet goed in de schoenen staan als jij je daar wat van aantrekt en daardoor dit besluit neemt.
Maar als ik de reacties hier lees zal dat wel aan mij liggen..
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Heel jammer dit, hopelijk bedenk je je.
0 Vind ik leuk's
m3rc3d3s:
Ben er klaar mee ik plaats geen tips meer hier en topic mag wat mijn betreft op slot !!
sorry voor de mensen die wel normaal deden
en stuur aub geen pm berichten van waarom bla bla bla zal ze niet lezen

Pff wat een mensen...:S
Je kan toch niet altijd alles winnen je hebt betere/mindere periodes.., Dat heeft iedereen!!
En jij hebt HELE maar dan ook HELE goeie periodes gehad.. En dan loopt het een half weekje ofzo minder en dan gaan ze zeiken!! (n)
Je bent goede tipper, Jammer dat je stopt maar snap je keuze met zulke mensen. (y)
Succes verder. ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.