Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: lolxdlolxd1993

ik tip af en toe maar houd het nooit bij of mijn tips ook goed zijn. Daarom wil ik vanaf nu het proberen bij te houden met een topic hier. Tips voor vanavond

Jong Ajax to score O1.5: 1.67
AC Milan to score O0,05: 1.56
Eibar to score O1,5: 1.62

Jong Ajax scoort veel en op maandag zit meestal de helft van het eerste bij het team en daar ga ik vanavond ook vanuit. Tevens las ik dat er griep heerst in het zuiden dus zullen ze niet 100% fit zijn daarom zie ik dit ajax zeker wel 2x scoren

Milan speelt vanavond uit tegen Lazio. Bij verlies staan ze 6 punten van europa af en bij winst maar 2. Tevens heeft Lazio in de laatste 4 van de 5 wedstrijden minimaal een goal geincasseerd en zelfde als je kijkt naar hun laatste 5 thuiswedstrijden op zichzelf. voor Milan geldt dat ze in hun laatste 5 uitwedstrijden 4x minimaal 1 doelpunt gemaakt hebben.

Eibar speelt tegen de nummer laatst. Granada slikten in hun uitwedstrijden veel doelpunten. Tevens haalde ze maar 3 punten in hun uitwedstrijden. Daarom verwacht ik wel 2 doelpunten van Eibar

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglolxdlolxd1993 in 13-02-2017 12:46 Leden topics
in 13-02-2017 12:46 Leden topics
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.