Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Lachen34

Ik speel al een tijdje op teams die 0-0 bij rust staan maar die volgens de stats wel bijna altijd scoren thuis of uit. Het leek mij nu leuk om een challenge te starten met dit soort weddenschappen. Het gaat iedere keer wel om odds van rond de 1.30 maar het is het proberen waard.

Het zijn wel livebets dus je moet het topic goed in de gaten houden wil je hem volledig mee kunnen doen. Ik speel zelf op UB dus dan kan je hem zeker meespelen.

eerste is Henan Construction
0-0 (-) Shijiazhuang Yongchang
Henan over 0.5

Successs
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lachen34
Country flaglachen34 in 16-05-2015 12:07 Leden topics
in 16-05-2015 12:07 Leden topics
83 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
arubart:
*link verwijderd*

deze groep lachen ?


Idd arubart!! ik mag hem zelf niet meer posten van vw, dus zal dit ook niet meer doen!
0 Vind ik leuk's
Oke, mocht ik iets fout hebben gedaan moeten ze het maar zeggen.
0 Vind ik leuk's
wil je anders een houtenwekker kopen ?
dat is die link die de moderator thijs toch 300x post per dag?

VW meet weer met 2maten..
1 van die maten is Thijs... stel huichelaars
0 Vind ik leuk's
Lijkt me vrij logisch dat VW niet wil dat je links post waardoor mensen mogelijk bij VW wegblijven..
0 Vind ik leuk's
Klopt moistert! het is alleen jammer dat ze met twee maten meten!!

Thijs (één van de mods) poste een week of drie geleden nog houtenwekkers.nl toen hij gedag kwam zeggen in de chat!! als we dan echt naar de huisregels gaan kijken zou hij dus een ban verdienen! hier wordt voor weggekeken en het wordt ontkend!

Knight (één van de mods) post regelmatig blogabet links in de vw chat (wat ik trouwens de normaalste zaak van de wereld vind want dit werd altijd gedaan) maar dat komt op hetzelfde neer als arubart deed aangezien arubart zelf niks met de fb pagina te maken heeft!! Dus als je arubart een waarschuwing of ban zou geven zou je dat bij knight ook moeten doen (niks tegen knight want het is een goede gozer/mod die andere probeert te helpen.

Datel (één van de mods) komt regelmatig met het begrip FREE MONEY, als ik de huisregels goed interpreteer zou dit ook een ban op moeten leveren maar ook daar wordt niks mee gedaan!!

Kortom: er wordt met 2 maten gemeten en er wordt alleen wat gedaan met de huisregels als het in het voordeel is van vw. Vervolgens proberen ze ermee vanaf te komen door te zeggen dat thuis en datel dit waarschijnlijk als grap bedoelen dus dat het dan wel binnen de huisregels past... Vind ik persoonlijk een hele kromme vergelijking. zo kun je alles wat krom is recht lullen!! Kortom: van regels hebben ze geen verstand en corruptie is een veel voorkomend probleem binnen vw

Daarnaast hoef je niet bang te zijn voor concurrentie als je site gewoon op en top goed is!! je kunt beter kijken naar de zwaktes van je eigen site en deze verbeteren zodat je iedereen voorblijft en dat mensen toch wel naar je site komen, dan je focussen op mogelijke concurrentie..
het is mijn bedoeling ook nooit geweest om te gaan concurreren met een site als vw. Wij geven tips, maar zijn geen platform waar je met elkaar kunt chatten. Dat doet fb wel ;)
0 Vind ik leuk's
moistert:
Lijkt me vrij logisch dat VW niet wil dat je links post waardoor mensen mogelijk bij VW wegblijven..


Iedereen heeft zijn eigen chat-/Facebookgroep, dat is logisch en prima. Alleen het continu delen hiervan in de chat (nogmaals pm is prima) is gewoon hinderlijk voor de andere leden in de chat. Vergeet niet dat we honderden leden hebben.. stel iedereen dat doet..

Het gaat ons er trouwens niet om dat leden al dan niet een Facebook groep joinen, dat hebben we ook nooit beweerd. Wat we wél steeds zeggen; met een FB groep sluit je een deel van de leden van VW - al dan niet onbewust - uit.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
lachen34:
Klopt moistert! het is alleen jammer dat ze met twee maten meten!!

Thijs (één van de mods) poste een week of drie geleden nog houtenwekkers.nl toen hij gedag kwam zeggen in de chat!! als we dan echt naar de huisregels gaan kijken zou hij dus een ban verdienen! hier wordt voor weggekeken en het wordt ontkend!

Knight (één van de mods) post regelmatig blogabet links in de vw chat (wat ik trouwens de normaalste zaak van de wereld vind want dit werd altijd gedaan) maar dat komt op hetzelfde neer als arubart deed aangezien arubart zelf niks met de fb pagina te maken heeft!! Dus als je arubart een waarschuwing of ban zou geven zou je dat bij knight ook moeten doen (niks tegen knight want het is een goede gozer/mod die andere probeert te helpen.

Datel (één van de mods) komt regelmatig met het begrip FREE MONEY, als ik de huisregels goed interpreteer zou dit ook een ban op moeten leveren maar ook daar wordt niks mee gedaan!!

Kortom: er wordt met 2 maten gemeten en er wordt alleen wat gedaan met de huisregels als het in het voordeel is van vw. Vervolgens proberen ze ermee vanaf te komen door te zeggen dat thuis en datel dit waarschijnlijk als grap bedoelen dus dat het dan wel binnen de huisregels past... Vind ik persoonlijk een hele kromme vergelijking. zo kun je alles wat krom is recht lullen!! Kortom: van regels hebben ze geen verstand en corruptie is een veel voorkomend probleem binnen vw

Daarnaast hoef je niet bang te zijn voor concurrentie als je site gewoon op en top goed is!! je kunt beter kijken naar de zwaktes van je eigen site en deze verbeteren zodat je iedereen voorblijft en dat mensen toch wel naar je site komen, dan je focussen op mogelijke concurrentie..
het is mijn bedoeling ook nooit geweest om te gaan concurreren met een site als vw. Wij geven tips, maar zijn geen platform waar je met elkaar kunt chatten. Dat doet fb wel ;)


Met dit soort broodje-aap verhalen kunnen we weinig.. Als je niet tevreden bent op onze website, blijf dan gewoon weg? Ga dan niet keer op keer de mensen die hard werken aan dit project belachelijk maken en afvallen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
whoopiee:
wil je anders een houtenwekker kopen ?
dat is die link die de moderator thijs toch 300x post per dag?

VW meet weer met 2maten..
1 van die maten is Thijs... stel huichelaars


Wederom; Als je niet tevreden bent op onze website, blijf dan gewoon weg? Ga dan niet keer op keer de mensen die hard werken aan dit project belachelijk maken en afvallen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Iedereen heeft zijn eigen chat-/Facebookgroep, dat is logisch en prima. Alleen het continu delen hiervan in de chat (nogmaals pm is prima) is gewoon hinderlijk voor de andere leden in de chat. Vergeet niet dat we honderden leden hebben.. stel iedereen dat doet..

Het gaat ons er trouwens niet om dat leden al dan niet een facebook groep joinen, dat hebben we ook nooit beweerd. Wat we wél steeds zeggen; met een FB groep sluit je een deel van de leden van VW - al dan niet onbewust - uit.

sorry hoor maar,
wie sluit nu wie uit?
0 Vind ik leuk's
jamaicaschuur:
Iedereen heeft zijn eigen chat-/Facebookgroep, dat is logisch en prima. Alleen het continu delen hiervan in de chat (nogmaals pm is prima) is gewoon hinderlijk voor de andere leden in de chat. Vergeet niet dat we honderden leden hebben.. stel iedereen dat doet..

Het gaat ons er trouwens niet om dat leden al dan niet een facebook groep joinen, dat hebben we ook nooit beweerd. Wat we wél steeds zeggen; met een FB groep sluit je een deel van de leden van VW - al dan niet onbewust - uit.

sorry hoor maar,
wie sluit nu wie uit?


Alle informatie op VW is vrij toegankelijk of zie jij dat anders? Alle leden topics, alle voorbeschouwingen, alle topics..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.