Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag:

Cibalia - Lok Zagreb Cibalia to win @ 1.70
FAC Wien - Kapfenberg SV FAC Wien to win @ 1.85
0 Vind ik leuk's

Russia – Saudi Arabia

Under 0,5 yellow cardsfirst half @ 2,20 (Bwin)

De allereerste helft van het WK voetbal verwacht ik een rustig begin.

Ik zie één van de twee ploegen in de eerste helft daarom geengele kaart pakken. Succes voor de gene die deze meespelen!

Bericht gewijzigd door klijn4 op ma 18 jun. 2018, 09:48
1 Vind ik leuk's
Op do. 14 jun. 2018, 13:49 schreef klijn4:

Russia – Saudi Arabia

Under 0,5 yellow cardsfirst half @ 2,20 (Unibet)

Ik zie één van de twee ploegen in de eerste helft daarom geengele kaart pakken. Succes voor de gene die deze meespelen!

Onder welk kopje vind je die?

0 Vind ik leuk's
Op do. 14 jun. 2018, 14:36 schreef momo123:
Op do. 14 jun. 2018, 13:49 schreef klijn4:

Russia – Saudi Arabia

Under 0,5 yellow cardsfirst half @ 2,20 (Unibet)

Onder welk kopje vind je die?

Bij cards/players deze is trouwens te spelen bij Bwin. Wellicht ook bij Unibet, maar verder zou ik het niet weten.

0 Vind ik leuk's

Sweden - South Korea

South Korea to have more ball possesion @ 3,30 (Unibet)

Zweden heeft een zeer defensieve coach en laat de bal meestal aan de tegenstander.

In de kwalificatie en de play offs voor dit WK heeft dit uitstekend uitgepakt en daarom denk ik dat de Zweedse spelers zich vast blijven houden aan deze speelstijl voor deze wedstrijd.

Bericht gewijzigd door klijn4 op ma 25 jun. 2018, 06:22
1 Vind ik leuk's

Saudi Arabia - Egypt

Ball posession away team under 49.5% yes @ 2.00 (10/10)

De Saudi's hebben dan wel twee keer achter elkaar verloren, maar qua balbezit deden ze het wel goed de afgelopen twee wedstrijden. Tegen respectievelijk Rusland en Uruguay hadden ze meer balbezit. Coach Pizza van de Saudi's heeft in een interview aangegeven zich aan deze filosofie vast te houden, dus ook tegen Egypte. Egypte zelf zou waarschijnlijk gaan inzakken en wachten op de counter met Salah voorin

.----------------------------------------------------------------------------------------

Portugal - Iran

Iran to have most ball posession @ 8.00 (2/10)

Portugal staat erom bekend dat ze enorm op de counter spelen, ook tegen Iran zou dit niet anders zijn. Ik verwacht ook dat Portugal snel voor gaat komen in de wedstrijd, daarna zal Iran het spel moeten gaan maken en zal Portugal de bal aan Iran laten. In mijn ogen staat deze odd echt veels te hoog. Speel hem wel low stake is mijn advies.

Bericht gewijzigd door klijn4 op wo 27 jun. 2018, 06:34
2 Vind ik leuk's

Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik weer terug van weggeweest. ik heb afgelopen EK ongelofelijk veel geld verdiend met balbezit betjes die (helaas) alleen te spelen zijn op Unibet. Ik zal dit voornamelijk ook hier komen posten, ik vind dat de quotes erg hoog liggen voor deze weddenschappen dus vandaar.

Voor aankomende zondag heb ik gelijk een leuke te spelen

Marseille - Bordeaux

Total Ball Possession over 51.5% for Marseille @ 1.80 unibet (10/10)

Marseille heeft in Sampaoli een coach die ervan houdt om de bal te hebben en op balbezit te spelen met aanvallende intenties.

Bordeaux heeft sinds kort een nieuwe trainer namelijk Petkovic.

Petkovic kwam over van Zwitserland waarmee hij het afgelopen EK nog actief mee was.

Petkovic staat er om bekend om in een defensieve stijl te opereren met een goede organisatie.

Sampaoli is zijn absolute tegenpool en zal aankomende zondag het iniatief in handen willen nemen.

ik vind deze quote erg hoog liggen en zou in mijn ogen slecht 1.10 moeten zijn, dus pak je kans!

Bericht gewijzigd door klijn4 op wo 15 sep. 2021, 08:33
2 Vind ik leuk's

Mooie bets & uitleg! Ik volg je 👍

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

@klijn4 Heb je voor komende tijd nog leuke bets op het oog?

0 Vind ik leuk's

@erno12 afgelopen weekend viel het tegen qua balbezit betjes. Bij de meeste wedstrijden werd het helaas ook niet meer aangeboden. het is wachten tot het aankomend weekend, dan verwacht ik wel weer een leuk betje. Ik hou jullie op de hoogte

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.