Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Na een lange tijd wil ik voor vandaag weer twee tips plaatsen:

Zondag 15-02-2015 14:30

Sparta Rotterdam - Jong PSV

Ik heb zelf een seizoenskaart bij Sparta dus ik zie deze ploeg om de twee weken een hele wedstrijd spelen, sinds Alex Pastoor de nieuwe hoofdtrainer is, speelt Sparta erg goed, er worden veel kansen gecreeërd en veel gescoord. De vorige trainer Gert Kruys speelde vaak countervoetbal met drie spitsen, Pastoor doet het anders, hij speelt een 4-4-2 formatie met een ruit op het middenveld en Thomas Verhaar vaak als de nummer 10 speler. De voorgaande weken stond Mahmudov in de spits samen met Paul Gladon. Mahmudov was de beste speler de laatste twee wedstrijden met 5 goals. Helaas zit Mahumudov vandaag niet bij de selectie door een blessure, echter is Voskamp een prima vervanger en verwacht ik geen problemen voor het goedspelende Sparta vandaag, ook kunnen ze een stapje dichterbij de periodetitel komen, aangezien ze bovenaan staan in het periodeklassement.

Mijn wedtip: Sparta Rotterdam Handicap -1 @ 2.00

Zondag 15-02-2015 16:45

Ajax - FC Twente

Bij Ajax keren vandaag de sterkhouders Veltman en Serero terug in de basis. Serero is erg belangrijk voor het spel van Ajax en werd nodig gemist de afgelopen weken. Dat was ook wel te zien aan het spel van Ajax want dit was niet aan te gluren. Echter heb ik voor vandaag wel vertrouwen in Ajax, aangezien Ajax erg slecht is tegen ploegen die volop druk zetten en Twente nou net zo'n ploeg is die geen pressie voetbal kan spelen. Ik verwacht dan ook dat Twente in een 5-3-2 formatie zal gaan aantreden en dat kan wel eens een voordeel gaan worden voor Ajax. Twente is ook slecht in vorm en verloor vorige week kansloos thuis van Excelsior.

Mijn wedtip: Ajax to win @ 2.00
0 Vind ik leuk's
Ik speel de Sparta -1 tip ook samen met de over 3.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Na een lange tijd wil ik voor vandaag weer twee tips plaatsen:

Zondag 15-02-2015 14:30

Sparta Rotterdam - Jong PSV

Ik heb zelf een seizoenskaart bij Sparta dus ik zie deze ploeg om de twee weken een hele wedstrijd spelen, sinds Alex Pastoor de nieuwe hoofdtrainer is, speelt Sparta erg goed, er worden veel kansen gecreeërd en veel gescoord. De vorige trainer Gert Kruys speelde vaak countervoetbal met drie spitsen, Pastoor doet het anders, hij speelt een 4-4-2 formatie met een ruit op het middenveld en Thomas Verhaar vaak als de nummer 10 speler. De voorgaande weken stond Mahmudov in de spits samen met Paul Gladon. Mahmudov was de beste speler de laatste twee wedstrijden met 5 goals. Helaas zit Mahumudov vandaag niet bij de selectie door een blessure, echter is Voskamp een prima vervanger en verwacht ik geen problemen voor het goedspelende Sparta vandaag, ook kunnen ze een stapje dichterbij de periodetitel komen, aangezien ze bovenaan staan in het periodeklassement.

Mijn wedtip: Sparta Rotterdam Handicap -1 @ 2.00

Zondag 15-02-2015 16:45

Ajax - FC Twente

Bij Ajax keren vandaag de sterkhouders Veltman en Serero terug in de basis. Serero is erg belangrijk voor het spel van Ajax en werd nodig gemist de afgelopen weken. Dat was ook wel te zien aan het spel van Ajax want dit was niet aan te gluren. Echter heb ik voor vandaag wel vertrouwen in Ajax, aangezien Ajax erg slecht is tegen ploegen die volop druk zetten en Twente nou net zo'n ploeg is die geen pressie voetbal kan spelen. Ik verwacht dan ook dat Twente in een 5-3-2 formatie zal gaan aantreden en dat kan wel eens een voordeel gaan worden voor Ajax. Twente is ook slecht in vorm en verloor vorige week kansloos thuis van Excelsior.

Mijn wedtip: Ajax to win @ 2.00

Wauw, ongeloofelijk dat Sparta de bal er maar niet inkreeg en wat floot die scheids slecht zeg. Gaf na 5 minuten al een onterechte rode kaart aan Sparta en verpestte daarmee de hele wedstrijd. Sparta speelde met 10 man echter heel sterk, maja je moet wel scoren. Ben er van overtuigd dat Sparta makkelijk had gewonnnen als ze met 11 man hadden blijven staan.
0 Vind ik leuk's
NAC Breda - SC Cambuur

Voor vandaag weer een tip!

NAC verloor vorige week wat ongelukkig van ADO. Het kon bij rust al 0-3 voor NAC staan, echter sprong NAC slordig met de kansen om en bleef de schade beperkt voor ADO. In de tweede helft gaf NAC het helemaal weg, mede door een blunder van Ten Rouwelaar verloor het de wedstrijd tegen ADO.

Cambuur won vorige week de wedstrijd van het jaar tegen Heerenveen, bij deze wedstrijd kwamen zoveel extra krachten los dat ik me niet kan voorstellen dat Cambuur het ook weer tegen NAC op kan brengen.

NAC zal wat goed willen maken voor eigen publiek en kan de eerste helft tegen ADO van vorige week goed gebruiken als vertrouwenspuntje.
Ook zal Demy de Zeeuw weer een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld.

Mijn wedtip: NAC winst @ 3.00
0 Vind ik leuk's
klijn4:
NAC Breda - SC Cambuur

Voor vandaag weer een tip!

NAC verloor vorige week wat ongelukkig van ADO. Het kon bij rust al 0-3 voor NAC staan, echter sprong NAC slordig met de kansen om en bleef de schade beperkt voor ADO. In de tweede helft gaf NAC het helemaal weg, mede door een blunder van Ten Rouwelaar verloor het de wedstrijd tegen ADO.

Cambuur won vorige week de wedstrijd van het jaar tegen Heerenveen, bij deze wedstrijd kwamen zoveel extra krachten los dat ik me niet kan voorstellen dat Cambuur het ook weer tegen NAC op kan brengen.

NAC zal wat goed willen maken voor eigen publiek en kan de eerste helft tegen ADO van vorige week goed gebruiken als vertrouwenspuntje.
Ook zal Demy de Zeeuw weer een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld.

Mijn wedtip: NAC winst @ 3.00
]

BAMMMMM
0 Vind ik leuk's
Top man!! Ik zat er zelf ook aan te denken om deze te spelen, uiteindelijk toch gespeeld (ook dankzij jou)! Samen in een combi geplaatst met Aubameyang to score en dortmund to win. Heerlijk dus!
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag weer een tip van mijn kant.

Go Ahead Eagles - AZ Alkmaar

Go Ahead Eagles won vorige week met 0-1 bij de grote rivaal PEC Zwolle. Go Ahead Eagles speelde met veel passie wat je alleen in een derby op kan brengen.

AZ verloor thuis met 2-4 van koploper PSV. Na 7 minuten stond AZ al met 0-2 achter, maar wist het zich nog knap terug te knokken in de wedstrijd. Echter ging PSV alsnog met de overwinning aan de haal.

Go Ahead Eagles won de wedstrijd vorige week omdat er extra krachten loskwamen die je alleen tegen de rivalen zal hebben. AZ heeft op papier gewoon de betere spelers en ik verwacht dan ook dat AZ deze wedstrijd gaat winnen.

Mijn wedtip: AZ Alkmaar to win @ 2.20
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vandaag weer een tip van mijn kant.

Go Ahead Eagles - AZ Alkmaar

Go Ahead Eagles won vorige week met 0-1 bij de grote rivaal PEC Zwolle. Go Ahead Eagles speelde met veel passie wat je alleen in een derby op kan brengen.

AZ verloor thuis met 2-4 van koploper PSV. Na 7 minuten stond AZ al met 0-2 achter, maar wist het zich nog knap terug te knokken in de wedstrijd. Echter ging PSV alsnog met de overwinning aan de haal.

Go Ahead Eagles won de wedstrijd vorige week omdat er extra krachten loskwamen die je alleen tegen de rivalen zal hebben. AZ heeft op papier gewoon de betere spelers en ik verwacht dan ook dat AZ deze wedstrijd gaat winnen.

Mijn wedtip: AZ Alkmaar to win @ 2.20
0 Vind ik leuk's
Feyenoord - AS Roma

Okee AS Roma heeft de betere spelers. En zal op papier deze wedstrijd moeten winnen, maar dit ligt naar mijn mening iets anders. Feyenoord in Europa en in een thuiswedstrijd is extra sterk. Deze wedstrijd was al uitverkocht in 10 minuten! Sevilla moest er eerder dit seizoen al aan geloven in de Kuip en dat kwam mede door het fantastische publiek wat Feyenoord goed kan opzwepen en kan motiveren. AS Roma heeft daarentegen aankomende maandag de topper tegen Juventus en ik denk dat de Romeinen de competitie meer serieus nemen dan de europa league.

Mijn wedtip: Feyenoord DNB @ 2.00
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Feyenoord - AS Roma

Okee AS Roma heeft de betere spelers. En zal op papier deze wedstrijd moeten winnen, maar dit ligt naar mijn mening iets anders. Feyenoord in Europa en in een thuiswedstrijd is extra sterk. Deze wedstrijd was al uitverkocht in 10 minuten! Sevilla moest er eerder dit seizoen al aan geloven in de Kuip en dat kwam mede door het fantastische publiek wat Feyenoord goed kan opzwepen en kan motiveren. AS Roma heeft daarentegen aankomende maandag de topper tegen Juventus en ik denk dat de Romeinen de competitie meer serieus nemen dan de Europa League.

Mijn wedtip: Feyenoord DNB @ 2.00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.