Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor morgen speel ik:
Roma - Genoa DNB Roma
Atalanta - Catania 1X
Torino - Fiorentina +2 Torino
Academica - Pacos Ferreira DNB Academica
Lille - Reims DNB Lille
Odd: 2,84
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor morgen speel ik:
Roma - Genoa DNB Roma
Atalanta - Catania 1X
Torino - Fiorentina +2 Torino
Academica - Pacos Ferreira DNB Academica
Lille - Reims DNB Lille
Odd: 2,84

Dat scheelde niks!
0 Vind ik leuk's
NEC - ADO Den Haag
Vandaag staat er een heuse degradatiekraker op het programma, NEC en ADO kruisen de degens vandaag. Beiden clubs hebben niks aan een gelijkspel en zullen dus vol voor de winst gaan spelen, ik verwacht daarom ook een open wedstrijd met veel doelpunten. NEC is ook de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen ene keer de nul wist te houden. De verdediging van NEC is al niet te best en die van ADO ook niet.
Mijn wedtip: BTS Yes @ 1,52 // Over 3.5 goals @ 2,50
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cambuur - Go Ahead Eagles
Vandaag spelen de twee promovendi tegen elkaar in Leeuwarden, Cambuur komt maar moeilijk tot scoren dit seizoen en GAE is in uitwedstrijden niet best, zo verloor het onder andere van Ajax met 6-0 en krijgt het de meest doelpunten in uitwedstrijden tegen samen met NAC. Cambuur zal na twee verliespartijen tegen Ajax (in de laatste minuut) en NAC (waar het gewoon redelijk goed speelde) gebrand zijn op een overwinning. En daar is GAE de ideale tegenstander voor. Ik verwacht een gemotiveerd Cambuur die wel eens makkelijk kan gaan winnen van GAE. Cambuur heeft het de grote ploegen moeilijk gemaakt dit seizoen en liet gewoon een goede indruk achter, probleem is echter dat ze de kansen niet altijd af konden maken.
Mijn wedtip: Cambuur winst @ 1,88
0 Vind ik leuk's
klijn4:
NEC - ADO Den Haag
Mijn wedtip: BTS Yes @ 1,52 // Over 3.5 goals @ 2,50
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cambuur - Go Ahead Eagles
Mijn wedtip: Cambuur winst @ 1,88
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond speel ik een combo:
Milan - Hellas Verona Hellas Verona +3
Atletico Madrid - Sevilla Atletico Madrid to win
PSG - Nantes PSG to win
Odd: 2,00
0 Vind ik leuk's
Vanavond 20:00
Heracles Almelo - RKC Waalwijk
Heracles en RKC kruisen vanavond de degens tegen elkaar, RKC speelde vorige week verdienstelijk gelijk tegen FC Groningen en Heracles ging kansloos onderuit tegen FC Twente. Heracles heeft dus wat goed te maken, want kansloos zijn tegen je aartsrivaal, dat doet natuurlijk pijn in Almelo en dan komt dus het RKC van Erwin Koeman op bezoek die in een aardige flow zitten. Desondanks acht ik Heracles als favoriet vanavond, ze spelen namelijk op het eigen kunstgras wat RKC totaal niet ligt, RKC heeft ook altijd moeite om hier punten te pakken, de laatste overwinning dateert alweer van 17-09-2005 toen RKC hier met 0-2 wist te winnen, daarna heeft het maar twee keer gelijk gespeeld en vier keer verloren van Heracles uit. Vorig seizoen was het al helemaal kansloos, met een 4-0 nederlaag keerde RKC toen huiswaarts. Verder is ook de trainer van Heracles zeer gemotiveerd om deze pot te winnen, hij heeft aangekondigd dat ie RKC zwaar onder druk wilt zetten en dat zijn spelers met ''het mes tussen de tanden moeten spelen'' aldus Jan de Jonge (coach van Heracles).
Mijn wedtip: Heracles to win @ 1,70
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Vanavond 20:00
Heracles Almelo - RKC Waalwijk
Mijn wedtip: Heracles to win @ 1,70
0 Vind ik leuk's
Vanavond 18:45 uur
ADO Den Haag - Feyenoord
ADO Den Haag en Feyenoord spelen vanavond een belangrijk duel, ADO heeft de punten hard nodig in de strijd om degradatie en Feyenoord heeft de punten hard nodig om mee te blijven doen voor de punten. Laten we beginnen met ADO, ADO verloor vorige week van NEC, het was niet geheel onverdiend te noemen aangezien NEC bijna de hele wedstrijd de betere ploeg was. Doordat ADO vorige week verloor en Cambuur zijn wedstrijd tegen Go Ahead Eagles won, staan de hagenezen nu onderaan de Eredivisie. Echter speelt ADO niet altijd slecht, het wisselt hele slechte wedstrijden af dit seizoen (0-4 verlies tegen Roda thuis) met hele goede wedstrijden dit seizoen (Twente thuis 3-2 winst, Vitesse thuis 2-1 winst). Feyenoord komt uit een week met een overwinning tegen FC Utrecht waar Feyenoord heel goed speelde en als een echte kampioenskadidaat. Tegen Ajax in de beker deze week werd dit niveau niet meer gehaald als tegen Utrecht en Feyenoord werd kansloos naar huis gestuurd door de Amsterdammers met 3-1.
ADO en Feyenoord hebben beiden de punten hard nodig, ADO zal boven zichzelf uit moeten stijgen en tegen een Feyenoord zal dat toch moeten lukken. Tegen Twente en Vitesse werd dit seizoen ookal gewonnen geheel tegen de verwachtingen in, daar komt ook nog eens bij dat ADO op kunstgras speelt wat Feyenoord totaal niet ligt. Ik geloof vanavond in een stunt voor ADO Den Haag.
Mijn wedtip: ADO 1X @ 2,50 // ADO DNB @ 4,80
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanavond 19:45
NAC - Zwolle
Vanavond is het weer eens een avondje NAC. Met een aanvallend ingesteld PEC Zwolle op bezoek beloofd dit een leuke wedstrijd te worden. NAC verloor vorige week kansloos van AZ met 3-0 en wilt dus wat recht zetten voor hiun eigen supporters, PEC Zwolle verloor vorige week in de laatste minuut tegen de verhouding in van het als tweede geplaatste Vitesse. Het speelde eigenlijk een goede wedstrijd, tot in de laatste minuut van Aanholt Zwolle in rouw dompelde. We hebben vanavond dus twee ploegen tegen elkaar die gretig zijn om punten te pakken en ik verwacht een aanvallend ingestelde wedstrijd, Bij NAC is de verdediging ook niet erg sterk dit seizoen en ook in de thuiswedstrijden krijgen ze wel eens een doelpuntje tegen.
Mijn wedtip: BTS : Yes @ 1,60
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roda JC - FC Utrecht
Roda neemt het vanavond in het Parkstad Limburg stadion op tegen het geplaagde Utrecht. Roda speelde vorige week verdienstelijk gelijk bij Heerenveen, terwijl Utrecht in eigen huis weggespeeld werd in Utrecht. Daar komt ook nog eens de bekeruitshakeling bij tegen NEC waar het min of meer kansloos ten onder ging, al doet de einduitslag anders vermoedden (1-0 verlies tegen NEC). FC Utrecht heeft dus wat goed te maken voor hun fans en Roda mist hun spits Nemeth door een domme rode kaart deze week in de beker. FC Utrecht is de laatste jaren sterk in het Parkstad Limburg stadion en het verloor de laatste vijf wedstrijden niet meer in Kerkrade.
Mijn wedtip: X2 Utrecht @ 1,90
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanavond 20:45 uur
PSV - AZ
PSV heeft wat goed te maken na het verlies tegen Ajax vorige week met 1-0. Daarin kregen de PSV'ers een aantal opgelegde kansen maar ontbrak het aan het afmaken daarvan. AZ speelt altijd wel leuk voetbal in Eindhoven maar verliest bijna altijd in het Phillips stadion. PSV heeft de punten keihard nodig en met een speler als Ruiz moet het toch mogelijk zijn om AZ opzij te kunnen zetten. Ik denk dat PSV een makkelijke avond krijgt vanavond, maar voor de zekerheid pak ik geen handicap.
Mijn wedtip: PSV to win @ 1,70
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Vanavond 18:45 uur
ADO Den Haag - Feyenoord
Mijn wedtip: ADO 1X @ 2,50 // ADO DNB @ 4,80

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanavond 19:45
NAC - Zwolle
Mijn wedtip: BTS : Yes @ 1,60
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roda JC - FC Utrecht
Mijn wedtip: X2 Utrecht @ 1,90
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanavond 20:45 uur
PSV - AZ
Mijn wedtip: PSV to win @ 1,70

Dat ging toch wel aardig gister
0 Vind ik leuk's
klijn4:

Dat ging toch wel aardig gister

(y) :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.