Tips van: Klijn
Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
klijn4:
Hee Verybad waar ben je nu? Ooh wacht je kan nu niks zeiken, want deze bet is is correct, hahahaha.
klijn4:
NK Maribor - Wigan
Mijn wedtip: DNB Maribor @ 2,15
NK Maribor - Wigan
Hee Verybad waar ben je nu? Ooh wacht je kan nu niks zeiken, want deze bet is is correct, hahahaha.
lol dat is geen zeiken dat is iets constateren maar je heb wel vaker van dit soort dingen ;-)
p.s maar ook gewoon niet verbeteren he :-)
verybad65:
lol dat is geen zeiken dat is iets constateren maar je heb wel vaker van dit soort dingen ;-)
klijn4:
klijn4:
NK Maribor - Wigan
Maribor en Wigan spelen vanavond een alles beslissende wedstrijd voor de volgende ronde van de Europa League. Echter vind Wigan de wedstrijd aanstaande zondag tegen Bolton, velen malen belangrijker dan deze wedstrijd en de volgende ronde van de europa league. Het reist daarom ook af met een veredeld B-team naar Maribor. De coach van de Maribor heeft geen problemen, zijn gehele selectie is fit gebleken en bij hun is de motivatie er juist wel, voor het eerst in de clubhistorie kunnen ze zich plaatsen voor de volgende ronde en hij wilt dat zijn team er echt alles aan gaat doen ookal is de kans klein, want dan zal Zulte Waregem moeten verliezen vanavond en Maribor moeten winnen.
NK Maribor - Wigan
Maribor en Wigan spelen vanavond een alles beslissende wedstrijd voor de volgende ronde van de Europa League. Echter vind Wigan de wedstrijd aanstaande zondag tegen Bolton, velen malen belangrijker dan deze wedstrijd en de volgende ronde van de europa league. Het reist daarom ook af met een veredeld B-team naar Maribor. De coach van de Maribor heeft geen problemen, zijn gehele selectie is fit gebleken en bij hun is de motivatie er juist wel, voor het eerst in de clubhistorie kunnen ze zich plaatsen voor de volgende ronde en hij wilt dat zijn team er echt alles aan gaat doen ookal is de kans klein, want dan zal Zulte Waregem moeten verliezen vanavond en Maribor moeten winnen.
weet niet waarom ik die quote maar dit is idd geen zeiken als jij je bets niet normaal bij kan houden wordt daar gewoon terecht wat van gezegd
Ach man, was maar een grapje joh. De Verybad kan gelukkig niks meer in mijn topic zetten, word gek van die gozer.
Hij heeft wel gewoon een punt imo..
Pec zwolle dnb is gewoon groen terwijl het een void is.
die wedstrijd uit turkije staat ook nog steeds groen terwijl je weet dat die fout is.
Eigenlijk loop je het gewoon te naaien
Pec zwolle dnb is gewoon groen terwijl het een void is.
die wedstrijd uit turkije staat ook nog steeds groen terwijl je weet dat die fout is.
Eigenlijk loop je het gewoon te naaien
Okee ik zal het vanaf nu goed gaan doen, je lijkt wel een politieagent, maak je niet zo druk joh, haha :p
Voor vanavond:
Frejus - Dunkerque DNB Frejus
Kaiserslautern - Paderborn DNB Kaiserslautern
Red Star 93 - Gazélec Ajaccio DNB Gazélec Ajaccio
Odd: 2,80
Speel je nog via die tacktiek? Zo ja, werkt het nog een beetje
Ja hij gaat nog wel goed ja! Nu hopen dat deze combo ook goed gaat, heb er wel veel vertrouwen in.
klijn4:
Voor vanavond:
Voor vanavond:
Wow wat een drama, voortaan alleen nog maar op de hogere divisies spelen met deze tactiek.