Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
frankiet10:
Hij doelt erop dat DNB in principe niet goed is , omdat hij void is:). Al vind ik wel dat hij iets minder op je huid moet zitten en zich iets beter op zijn eigen tips kan concentreren ipv andere mensen irriteren (y)

lol das niet irriteren dat is iets duidelijk maken en maak je niet druk om mijn frank maak je druk om je zelf want vind het best wel raar dat je hier op reageert of....... kenne jullie elkaar ;-)
0 Vind ik leuk's
verybad65:
frankiet10:
Hij doelt erop dat DNB in principe niet goed is , omdat hij void is:). Al vind ik wel dat hij iets minder op je huid moet zitten en zich iets beter op zijn eigen tips kan concentreren ipv andere mensen irriteren (y)

lol das niet irriteren dat is iets duidelijk maken en maak je niet druk om mijn frank maak je druk om je zelf want vind het best wel raar dat je hier op reageert of....... kenne jullie elkaar ;-)

Wat een azijnzeiker zeg. Hij maakt ze goed fout duidelijk met rood en groen en aangezien hij niet fout is markeert hij het met groen. Iedereen die voetbal een beetje volgt weet de uitslagen ook. Succes Klijn ik blijf kijken naar je topic
0 Vind ik leuk's
mokum001:
verybad65:
frankiet10:

Wat een azijnzeiker zeg. Hij maakt ze goed fout duidelijk met rood en groen en aangezien hij niet fout is markeert hij het met groen. Iedereen die voetbal een beetje volgt weet de uitslagen ook. Succes Klijn ik blijf kijken naar je topic

lol (y)
0 Vind ik leuk's
frankiet10:

+1
0 Vind ik leuk's
noman:
frankiet10:

+1

zoww zielig dat zoeken naar steun :(
0 Vind ik leuk's
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2011/05/MichealJacksonPopcorn.gif">
0 Vind ik leuk's
verybad65:
noman:
frankiet10:

+1

zoww zielig dat zoeken naar steun :(

Of hem een tientje geven in plaats van steun, vind'ie ook leuk. :p
0 Vind ik leuk's
Snap niet waar jullie het over hebben? Hij had toch X2 en als je dat niet aandurft DNB gezet.
X2 klopt gewoon dus daarom is hij groen?
0 Vind ik leuk's
Weer eens een tip van mijn kant voor vanavond.
Anderlecht - Benfica
Cruciaal duel in deze Champions League poule. Anderlecht is alleen gebaat bij een overwinning om de Europese hoop levend te houden, het gaat slecht bij de club uit Brussel, er werd verloren van Charleroi vorig weekend en mede daarom neemt de druk alleen maar toe op John van den Brom. Benfica denkt dit klusje wel 'even' te gaan klaren en veel wedders ook. Benfica vandaag op winst word als velen gezien als "gratis geld" maar daar zal ik niet zo zeker van zijn. Benfica is de topfavoriet en Anderlecht is zonder Suarez en met een slechte vorm erg kwetsbaar, Anderlecht moet winnen vanavond en dat kan in hun voordeel werken, Anderlecht zal op en top gemotiveerd aan de aftrap verschijnen om toch nog een overwinning dit Champions League jaar te kunnen pakken. Bovendien zal er onderschatting in de ploeg van Benfica kunnen sluipen wat ook weer een voordeel is voor Anderlecht. We hebben gister gezien dat Ajax het ook kan zonder de twee echte spitsen en die winnen gewoon met 2-1 van Barcelona. En ook Ajax speelt niet altijd even geweldig net zoals Anderlecht.
Mijn wedtip: Anderlecht DNB @ 2,90
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Weer eens een tip van mijn kant voor vanavond.
Anderlecht - Benfica
Mijn wedtip: Anderlecht DNB @ 2,90

Helaas! De laatste minuut nekte mij.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.