Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag ga ik het weer proberen.
Almere City - FC Den Bosch Over 1.5 goals
Lima Alianza - Sport Huancayo DNB Lima
De Graafschap - Achilles 29 Under 1.5 goals for away team
Excelsior - VVV-Venlo Over 1.5 goals
Odd: 1,93
Succes!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vandaag ga ik het weer proberen.
Almere City - FC Den Bosch Over 1.5 goals
Lima Alianza - Sport Huancayo DNB Lima
De Graafschap - Achilles 29 Under 1.5 goals for away team
Excelsior - VVV-Venlo Over 1.5 goals
Odd: 1,93
Succes!

Ik heb je gevolgd ,maar ik zou het interessant vinden mocht je er bijzetten van welk land die vreemde comp is. ;-)
Lima Alianza =Peru
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Wat een drama dit, Almere, Excelsior allebei nog 0-0 bij rust en Achilles al 1 doelpunt gemaakt, alles gaat fout de laatste tijd.
@boempatat: ja sorry, ik was het even vergeten erbij te zetten.
0 Vind ik leuk's
Voor morgen:
Frankrijk - Oekraïne
Frankrijk moet in het Stade de France een 2-0 achterstand om gaan buigen tegen het stugge Oekraïne. Frankrijk zal dus vanaf minuut één vol op de aanval moeten gaan spelen, waardoor er ongetwijfeld ruimte gaat komen voor de Oekraïners. Oekraine is een echte counterploeg en ik verwacht zeker dat ze een doelpuntje kunnen meepikken tegen dit Frankrijk wat niet in al te beste vorm is en dan ook nog eens ruimte moet gaan laten achterin. Aangezien de Fransen ook over genoeg kwaliteiten beschikken om een doelpunt te maken zeg ik bij deze wedstrijd: BTS Yes
Mijn wedtip: BTS:YES @ 2,40
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederland - Colombia
Nederland treedt morgen aan zonder onder andere Robben,van Persie en Sneijder. In principe zijn dit de beste spelers van Oranje en deze steken ver boven de rest uit. Verder staan er maar matige spelers in het veld morgen. Colombia won afgelopen week met 0-2 van België. En heeft ook nog eens twee extra rustdagen gehad. Met spelers als Falcao en Jackson Martinez is Colombia in mijn ogen zeker een outsider voor de wereldtitel. Ik heb ook het idee dat de bookmakers Colombia wat onderschatten in deze situatie, het is soms niet om aan te zien dat ben ik met velen eens, maar ze winnen wel hun wedstrijden en dat telt nou eenmaal in het voetbal.
Mijn wedtip: X2 Colombia @ 1,78 // DNB Colombia @ 2,65
0 Vind ik leuk's
Speel ze met je mee !!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor morgen:
Frankrijk - Oekraïne
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederland - Colombia
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:
Voor morgen:
Frankrijk - Oekraïne
Nederland - Colombia

naar mijn weten is het gewoon 0-0 geworden ;-)
0 Vind ik leuk's
Ja dus? de dubbele kans is goed toch? Dus wat zeik je nou?
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Ja dus? de dubbele kans is goed toch? Dus wat zeik je nou?

heerlijk dit
p.s als je nou lieg moet je wel onthouden wat je gelogen heb anders gaat het fout hoor ;-)
0 Vind ik leuk's
Hij doelt erop dat DNB in principe niet goed is , omdat hij void is:). Al vind ik wel dat hij iets minder op je huid moet zitten en zich iets beter op zijn eigen tips kan concentreren ipv andere mensen irriteren (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.