Tips van: Klijn
Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Alstu!
http://i40.tinypic.com/ztu0xd.png">
klijn4:
Zoals jullie kunnen zien speel ik de laatste tijd op underdogs en tegen de public bets in. Dit gaat mij voorlopig goed af. Gister had ik wat minder geluk met de europa league, maar in de latere avond met een bet op Ponte Preta DNB @ 5,40 al mijn verlies van die avond dik teruggewonnen, zelfs winst gemaakt. (Als je niet gelooft dan moet je even vragen om een screen, die zet ik dan even neer in dit topic.)
Voor vanavond weer een paar underdog betjes:
Hannover 96 - Eintracht Braunschweig DNB Braundschweig @ 4,00
Kuwait - Malaysia DNB Malaysia @ 6,75
En een een vrij normale bet:
FC Den Bosch - Helmond Sport DNB Helmond Sport @ 2,10
Zoals jullie kunnen zien speel ik de laatste tijd op underdogs en tegen de public bets in. Dit gaat mij voorlopig goed af. Gister had ik wat minder geluk met de europa league, maar in de latere avond met een bet op Ponte Preta DNB @ 5,40 al mijn verlies van die avond dik teruggewonnen, zelfs winst gemaakt. (Als je niet gelooft dan moet je even vragen om een screen, die zet ik dan even neer in dit topic.)
Voor vanavond weer een paar underdog betjes:
Hannover 96 - Eintracht Braunschweig DNB Braundschweig @ 4,00
Kuwait - Malaysia DNB Malaysia @ 6,75
En een een vrij normale bet:
FC Den Bosch - Helmond Sport DNB Helmond Sport @ 2,10
Speel ze mee. Waarvan bovenste twee low stake
Edit: Kuwait is al gespeeld
klijn4:
Alstu!
Alstu!
we hebben het over ado kom je met dit hahahahaha (y)
Voor vanmiddag een paar bets op basis van vooral opmerkelijke odd drops:
Bayer Leverkusen - Hamburger SV X2 Hamburger SV @ 2,10
FK Decic - Sutjeska FK 1X Decic @ 2,05
FK Decic - Sutjeska FK DNB Decic @ 3,60
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FC Mälmo (Vrouwen) - Wolfsburg (Vrouwen) Wolfsburg to win
Tammeka Tartu - Nomme Kalju Kalju to win
Odd: 2,19
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Liverpool - Fulham Suarez to score
Bayer Leverkusen - Hamburger SV HSV + 2
Odd: 2,26
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VFL Wolfsburg - Borussia Dortmund DNB Wolfsburg
Odd: 3,90
Bayer Leverkusen - Hamburger SV X2 Hamburger SV @ 2,10
FK Decic - Sutjeska FK 1X Decic @ 2,05
FK Decic - Sutjeska FK DNB Decic @ 3,60
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FC Mälmo (Vrouwen) - Wolfsburg (Vrouwen) Wolfsburg to win
Tammeka Tartu - Nomme Kalju Kalju to win
Odd: 2,19
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Liverpool - Fulham Suarez to score
Bayer Leverkusen - Hamburger SV HSV + 2
Odd: 2,26
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VFL Wolfsburg - Borussia Dortmund DNB Wolfsburg
Odd: 3,90
Voor vandaag een combo:
Jong Ajax - De Graafschap De Graafschap to win
Jong PSV - MVV MVV +2
Odd: 1,97
Toelichting:
Jong Ajax mist vanavond veel spelers door interlandverplichtingen en dus zullen er 11 andere spelers spelen ten opzichte van vorige week. De Graafschap doet bovenin mee in de Jupiler League en heeft de punten hard nodig. Jong PSV in een goede vorm en MVV verloor vorige week verassend van de nummer laatst FC Oss, ietwat ongelukkig met 2-1. Dit jaar heeft MVV nog geen één wedstrijd verloren met twee doelpunten verschil en ik denk dat het tegen dit jeugdige PSV te goede odds zijn om de +2 te spelen. MVV zal bovendien ook wat goed moeten maken na de beschamende 1-2 nederlaag tegen FC Oss
Jong PSV - MVV MVV +2
Toelichting:
Jong Ajax mist vanavond veel spelers door interlandverplichtingen en dus zullen er 11 andere spelers spelen ten opzichte van vorige week. De Graafschap doet bovenin mee in de Jupiler League en heeft de punten hard nodig. Jong PSV in een goede vorm en MVV verloor vorige week verassend van de nummer laatst FC Oss, ietwat ongelukkig met 2-1. Dit jaar heeft MVV nog geen één wedstrijd verloren met twee doelpunten verschil en ik denk dat het tegen dit jeugdige PSV te goede odds zijn om de +2 te spelen. MVV zal bovendien ook wat goed moeten maken na de beschamende 1-2 nederlaag tegen FC Oss
klijn4:
Voor vandaag een combo:
Jong PSV - MVV MVV +2
Voor vandaag een combo:
Jong PSV - MVV MVV +2
Binnen!
Voor vandaag speel ik de volgende bet:
Chaves - Benfica B DNB Chaves @ 2,02
Important match for both teams considering their 3 winless games streak in the League. Benfica is much less offensive when playing away and I believe this afternoon will be no different. After the promotion of important forward Ivan Cavaleiro to the A-team the performances and results suffered a lot. More importantly for this match there are no A-team players in the list. Valid additions in previous matches such as Gomes, Mori, Steven and Jardel are out. Playmaker Bernardo Silva is capped with the under21 Portuguese team and Cardoso and Lolo are also unavailable. It’s a much depleted Benfica B for this game…
Chaves played and lost last Saturday against Arouca for the Cup. Coach Machado did some rotations already thinking ahead for this match. Chaves is not in a great moment either and they also have two missings: Tengarrinha and Organista. However I still think there is enough quality in the team to prevent Benfica B of walking away with the 3 points here.
As soon as news of missing players for Benfica B were confirmed odds dropped but I still think there is value in this line.
Important match for both teams considering their 3 winless games streak in the League. Benfica is much less offensive when playing away and I believe this afternoon will be no different. After the promotion of important forward Ivan Cavaleiro to the A-team the performances and results suffered a lot. More importantly for this match there are no A-team players in the list. Valid additions in previous matches such as Gomes, Mori, Steven and Jardel are out. Playmaker Bernardo Silva is capped with the under21 Portuguese team and Cardoso and Lolo are also unavailable. It’s a much depleted Benfica B for this game…
Chaves played and lost last Saturday against Arouca for the Cup. Coach Machado did some rotations already thinking ahead for this match. Chaves is not in a great moment either and they also have two missings: Tengarrinha and Organista. However I still think there is enough quality in the team to prevent Benfica B of walking away with the 3 points here.
As soon as news of missing players for Benfica B were confirmed odds dropped but I still think there is value in this line.
klijn4:
Mooie tip, maar waarom kopieer je weer een toelichting zonder bronvermelding???
Zal max niet leuk vinden...
http://betpro21.blogabet.com/4776439/Chaves-Benfica-II
Goed tip. Maar zoals Michael al aangeeft, das wel jammer ja.
Daar heb ik het nog geneens van, ik heb het van betrush.com
http://www.betrush.com/pick,Chaves___Benfica_B,67524.html
Maar je hebt gelijk, ik moest de bron erbij vermelden.
http://www.betrush.com/pick,Chaves___Benfica_B,67524.html
Maar je hebt gelijk, ik moest de bron erbij vermelden.