Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
welke inzetten speel je per combi?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Allemaal een tientje, behalve de combo Apollon to score en Rijeka +3 daar speel ik 20 euro inzet.
0 Vind ik leuk's
leuke tips Klijn ,
ik speel hem mee , maar met 5jes :) mijn bankroll is nog niet zo hoog :-$
0 Vind ik leuk's
Zien eruit als goede keuzes
0 Vind ik leuk's
klijn4:
De europa league tipjes voor vandaag:
18:00 uur
Anzhi - Tromso 0-2 Handicap for Tromso
Shakter Karagandy - AZ Alkmaar DNB AZ Alkmaar
Odd: 1,85
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
19:00 uur
Apollon - Lazio Roma Over 0.5 goals for home team
Lyon - Rijeka +3 for Rijeka
Odd: 1,90
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21:00 uur
Dinamo Zagreb - PSV Over 0.5 goals for away team
Pacos Ferreira - Dnjeprpetrovsk DNB Dnjepr
Zulte Waregem - NK Maribor +2 Maribor
Odd: 1,95
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21:00 uur
RB Salzburg - Standard Luik Over 0.5 goals for away team
Trabzonspor - Legia Warshaw DNB Trabzonspor

Odd: 1,95

Twee doelpuntjes tekort om al mijn bets te winnen, erg zuur dit. En vooral van PSV had ik deze wanprestatie niet verwacht, als je nou 10 keer op goal schiet en de keeper is het een ander verhaal dan als je het geneens proveert of kunt om bij de goal te komen. Drama dus.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:
NEC - Heerenveen Heerenveen to win @ 2,20
Prima odd voor het toch wel goed draaiende Heerenveen, verloor weliswaar vorige week, maar dat was geheel tegen de verhouding in. NEC is erg zwak en krijgt veel doelpunten tegen en vooral in eigen huis.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NEC - Heerenveen Finnbogason to score @ 2,20
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vaslui - Universitatae Cluj Dnb Cluj @ 6,25 // X2 Cluj @ 2,80 // +2 for Cluj @ 1,53
Deze pick heb ik opgepikt van een Romeense tipper, deze tip is dus niet van mij, maar wil hem toch met jullie delen. Ik heb ook gelijk even zijn onderbouwing gekopieerd en geplakt hier, dit lijkt me het proberen waard. Ik speel de dubbele kans, DNB en +2 Cluj met small stakes.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vandaag:
NEC - Heerenveen Heerenveen to win @ 2,20

NEC - Heerenveen Finnbogason to score @ 2,20
Vaslui - Universitatae Cluj Dnb Cluj @ 6,25 // X2 Cluj @ 2,80 // +2 for Cluj @ 1,53

Dramadag vandaag!
0 Vind ik leuk's
Voor morgen:
PEC Zwolle - AZ Alkmaar DNB PEC Zwolle
Feyenoord - Heracles Almelo Pelle to score (Feyenoord)
Odd: 2,50
PEC Zwolle in een aardige vorm wat AZ op bezoek krijgt. AZ speelde afgelopen donderdag wat fortuinlijk gelijk bij Shakhter Karagandy, in totaal was het een reis van 4000km heen en 4000km terug. AZ na Europese duels vaak verliezend in het daar op volgende weekend, moet nu op bezoek bij PEC wat gewoon goed draait. Na het gelijke spel van Ajax en het verlies van Twente kan Feyenoord zondag de koppositie gaan pakken. En dan is Heracles thuis natuurlijk de ideale tegenstander voor dit Feyenoord. Heracles wat met maar weinig mensen een duel in de lucht aan kan gaan met Pelle, zie ik kansloos vertrekken uit de Kuip zonder punten. En Pelle scoort altijd in thuiswedstrijden en ik denk dat ie in deze wedstrijd ook gewoon zijn doelpuntje mee gaat pikken.
Roda JC - PSV DNB Roda JC
Odd: 3,45
Roda is een angstgegner voor PSV, PSV heeft hier altijd moeite en dat zal zondag ook weer het geval zijn. PSV won slechts één keer dit seizoen buitenshuis en dat was tegen ADO. PSV speelde donderdag ook nog eens Europa League, dus het zal wel vermoeid zijn van die wedstrijd in Zagreb, waar het bovendien erg slecht speelde. Ik zie Roda hier winnen van PSV.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SC Freiburg - HSV DNB HSV
Odd: 1,88
SC Freiburg speelde afgelopen donderdag weer in de Europa League, het speelde niet al te best en daardoor werd het ook 1-1 tegen het Portugese Estoril. Freiburg zal vermoeid zijn na die wedstrijd. HSV speelt dit jaar niet Europees en kan zich dus volledig richten op de Bundesliga. Dit is een belangrijk duel onderin. Freiburg staat één punt onder HSV. HSV heeft de betere papieren voor deze wedstrijd, Bert van Marwijk, de nieuwe trainer van HSV. Heeft zijn ploeg aan het voetballen gekregen en verloor nog geen wedstrijd. Hij won zijn eerste duel ook uit bij een degradatiekandidaat met maarliefst 0-5, dat was tegen FC Nürnberg. Ik zie hier wederom goede kansen voor HSV om te winnen. Het hoort simpelweg niet onderin de Bundesliga.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Borussia Mönchengladbach - Eintracht Frankfurt Borussia Mönchengladbach winst
Odd: 2,10
Frankfurt heeft dit seizoen na alle Europese wedstrijde punten laten liggen in de competitie. En nu moeten ze ook nog op bezoek bij het goede Mönchengladbach. Monchengladbach is aan een sterke thuisreeks bezig, zo won het de laatste 4 thuisduels, waaronder het duel met Borussia Dortmund en dat kunnen niet veel clubs zeggen dat ze de CL finalist van vorig jaar verslagen hebben.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor morgen:
PEC Zwolle - AZ Alkmaar DNB PEC Zwolle
Feyenoord - Heracles Almelo Pelle to score (Feyenoord)
Odd: 2,50
Roda JC - PSV DNB Roda JC
Odd: 3,45
SC Freiburg - HSV DNB HSV
Odd: 1,88
Borussia Mönchengladbach - Eintracht Frankfurt Borussia Mönchengladbach winst
Odd: 2,10

Lekker dagje vandaag!
0 Vind ik leuk's
Super dat je je Roda bet goed had Klijn..!:) (Rest natuurlijk ook, maar had het paar dagen geleden al over roda ^^)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.