Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb de tips van Rizespor en VVV-Venlo bijgevoegd in de post!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vandaag speel ik de volgende bets.
Celta de Vigo - Levante Tip LEVANTE DNB @ 2,70 of X2 @ 1,80
AIK Stockholm - Norrkoping. @ 1,75
Besiktas - Rizespor X2 @ 2,45
VVV Venlo - Jong Ajax @ 1,55

Heerlijke avond! Alles goed!
0 Vind ik leuk's
Helemaal mooi, had 'm ook meegespeeld! (y)
0 Vind ik leuk's
Zeer mooi Klijn
Ik had ze ook (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag hopelijk weer een dag als gister!
Celtic - Ajax Ajax DNB @ 2,02
Ik snap deze odds echt niet, voor mijn gevoel is dit te hoog, gister in de chat een hele discussie gehad over deze wedstrijd en ben volgens mij de enige die Ajax speelt, maar wil toch mijn onderbouwing met jullie delen. Ajax speelt in een geweldige ambiance, Bijna niemand wint hier dat klopt. Ajax speelt ook niet best, dat klopt ook. Maar de competitie en Champions League staat bij deze wedstrijd los van elkaar. Ik zie hier een geweldig value in Ajax. Iedereen vergeet dat Ajax elk jaar ook in een geweldige sfeer speelt tegen Feyenoord en daar verliest het bijna nooit. Dus het sfeer verhaal is in mijn ogen flauwekul. Ajax heeft de mazzel dat Celtic de punten moet pakken, er gaat veel ruimte komen voor de Amsterdammers en tegen een tegenstander die veel ruimte weggeeft kan Ajax wel degelijk voetballen! Celtic is niks bijzonders, ze hebben een enorme inzet. Maar dat is niet genoeg tegen Ajax die met goed verzorgd voetbal dat Celtic goed achter die bal kan laten aanrennen. Het gaat lastig worden dat ben ik met iedereen eens. Maar zie Ajax hier echt niet verliezen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Schalke 04 - Chelsea Chelsea to win @ 2,30
Schalke zonder Huntelaar en met een wat matig elftal in mijn ogen, Chelsea moet deze wedstrijd winnen en hebben gewoon meer kwaliteit dan dit Schalke. Schalke had afgelopen weekend moeite met Braunschweig (2-3 winst) wat in de onderste regionen van de Bundesliga bevind. Chelsea heeft na een wat moeizame start de vorm weer te pakken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arsenal - Borussia Dortmund Arsenal to win @ 2,30
Arsenal in een gewedlige vorm. Sinds Özil werd overgenomen van Real Madrid loopt het als een trein bij Arsenal. Norwich City werd afgedroogd afgelopen week en het won tot nu toe alles in de Champions League. Dortmund in een wat mindere vorm, Klopp is geschorst en zit op de tribune en
Dortmund heeft dit seizoen wat meer moeite met hun tegenstanders. Zo werd er buitenshuis verloren van Mönchengladbach, gelijk gespeeld tegen Nürnberg en verloren van Napoli. Arsenal heeft op dit moment iets meer kwaliteit dan Dortmund.
Austria Wien - Atletico Madrid Diego Costa to score @ 2,00
Ik vond de winst voor Atletico spelen iets te lage odd (1,33) Dus daarom heb ik deze bet gepakt, Diego Costa in geweldige vorm en scoorde al in de CL tegen Porto en is topscorer in Spanje boven Ronaldo en Messi. Dat zegt wel wat en ik denk dat ie tegen deze tegenstander van een veel minder kaliber dan Atletico een doelpuntje kan prikken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marseille - Napoli DNB Napoli @ 1,70
Napoli moet eigenlijk winnen, met het oog op die andere wedstrijd in deze poule, Marseille stelt de laatste tijd niet veel meer voor en het verloor al twee keer in de CL. Ik denk dat Napoli genoeg kwaliteiten heeft om deze wedstrijd te winnen. Voor de zekerheid pak ijk de DNB, lijkt me prima value.
0 Vind ik leuk's
Hehe, eindelijk iemand waarmee ik kan praten. Ik ben het helemaal eens dat de waarde op Ajax veel ste hoog is en dat hier echt veel winst op te behalen valt! Ik speel Ajax op winst, geen dnb.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:
Hehe, eindelijk iemand waarmee ik kan praten. Ik ben het helemaal eens dat de waarde op Ajax veel ste hoog is en dat hier echt veel winst op te behalen valt! Ik speel Ajax op winst, geen dnb.

Sorry dat ik mischien je topic onder spam, maar met je funbet heb je ajax voor 2,12 gepakt? ik heb hem voor 3 bij betclic
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:
jeffreythespartaan:

Sorry dat ik mischien je topic onder spam, maar met je funbet heb je ajax voor 2,12 gepakt? ik heb hem voor 3 bij betclic

DnB volgens mij ;)
0 Vind ik leuk's
Atia.Blogabet.com
Ja in mijn funbet is het ook DNB, single pak ik ze ook DNB.
0 Vind ik leuk's
toppie man bedankt voor je tip heb Diego Costa to score @ 1.90 meegepakt nu al binnen dus na 20 min (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.