Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
klijn4:
klijn4:
Voor vanmiddag:
Varese - Trapani Over 0.5 goals away team (Serie B, Italië)
Hodd - Kristiansund Over 0.5 goals away team (Adecco competitie, Noorwegen)
Odd: 1,97

1 doelpuntje maar -.-

M'n combo vernaaid doordat Trapani niet kon scoren :(, jammer man..!
0 Vind ik leuk's
Helaas was gister niet zo'n beste dag.
Vandaag speel ik:
Jong Ajax - Fortuna Sittard
DNB Jong Ajax
Odd: 1,88
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Vandaag speel ik:
DNB Jong Ajax

Dramatisch dit
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:
Vandaag speel ik:
DNB Jong Ajax

Dramatisch dit

Zat er nochtans aan te komen: http://www.ajaxlife.nl/updates/competitievervalsing-jong-ajax-is-kwestie-van-uitersten
0 Vind ik leuk's
Weer een combo voor vannacht:
Santos - Internacional Home team to score
Ponte preta - Coritiba Home team to score
Atletico PR - Atletico MG Home team to score
Odd: 1,86
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Weer een combo voor vannacht:
Santos - Internacional Home team to score
Ponte preta - Coritiba Home team to score
Atletico PR - Atletico MG Home team to score
Odd: 1,86

Enigste team wat thuis niet weet te scoren heb ik weer in mijn bet staan, wat een pech dit. :s
0 Vind ik leuk's
Gaat niet lekker klijn :( Heb zelf voor gisteren/vannacht combo gespeeld met odd 8.5, wel binnen. Had de jouwe keer niet mee gespeeld..
0 Vind ik leuk's
Iedereen heeft wel eens zijn ups en downs.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik de volgende bets.
Celta de Vigo - Levante Tip LEVANTE DNB @ 2,70 of X2 @ 1,80
Celta won nog geen thuis wedstrijd en won ook nog nooit thuis van Levante. Daarbij mist Celta ook nog Bellvís, Llorca, Bermejo, Blanco & Fernández
Levante daarentegen pakt juist z'n punten uit, en mist alleen Pallardo.
Zeer mooie qouteringen voor een DNB of een X2.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AIK Stockholm - Norrkoping. @ 1,75
AIK MOET winnen om een Europees ticket veilig te stellen, stadion totaal uitverkocht en een enorme motivatie voor de thuisspelende ploeg. Daar komt ook nog eens bij dat AIK heel sterk is in eigen huis. Norrkoping speelt verder nergens meer voor, voor AIK krijg je nog 1,75! Lijkt me een leuke!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Besiktas - Rizespor X2 @ 2,45
Besiktas zonder hoofdcoach Slaven Bilic op de bank deze is geschorst, Besiktas ook nog eens zonder thuispubliek, omdat dit verboden is door wangedrag van de Besiktas fans in een eerdere thuiswedstrijd. Rizespor een solide uitploeg die het de grote ploegen heel lastig maakt. Speelde eerder al gelijk bij Galatasaray en won uit bij Istanbulspor met 0-1. Kortom een angstgegner voor alle ploegen uit Istanbul. Zonder het thuispubliek kan dit een zeer interresante wedstrijd worde.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VVV Venlo - Jong Ajax @ 1,55
Jong Ajax heeft amper spelers beschikbaar voor deze wedstrijd, het eerste elftal is naar Glasgow voor de wedstrijd in de Champions League tegen Celtic morgenavond en de A1 is ook naar Glasgow voor een wedstrijd tegen Jong Celtic. Alfons Groenedijk heeft dus een uitgedunde selectie beschikbaar en zal met veel spelers uit de B1 moeten aantreden, VVV moet na twee keer niet thuis gewonnen te hebben winnen om aan te kunnen haken bij de top. Tegen dit Jong Ajax zal dat toch makkelijk mogelijk moeten zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik speel AIK mee. (y)
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.