Tips van: kevin0202
Welkom allemaal
Dit zullen mijn eerste tips zijn. De meeste tips zullen uit het voetbal komen, ik heb geen echt specifiek land waar ik op wed.
Ik speel soms ook wel eens basketbal en tennis. Ijshockey (NHL) ben ik vanaf gestapt want heb daar zware verliezen mee geleid.
Dit zijn mijn eerste tips voor vandaag:
T. Moscow - Spartak Nalchik 2
Volgar-Astrakhan - SKA Energiya 2
Bayern - Juventus under 2.5
Psg - Barcelona 2
Kosice - Slovan Bratislava 2
Ik speel ze allemaal single
Veel succes allemaal (y)
Dit zullen mijn eerste tips zijn. De meeste tips zullen uit het voetbal komen, ik heb geen echt specifiek land waar ik op wed.
Ik speel soms ook wel eens basketbal en tennis. Ijshockey (NHL) ben ik vanaf gestapt want heb daar zware verliezen mee geleid.
Dit zijn mijn eerste tips voor vandaag:
T. Moscow - Spartak Nalchik 2
Volgar-Astrakhan - SKA Energiya 2
Bayern - Juventus under 2.5
Psg - Barcelona 2
Kosice - Slovan Bratislava 2
Ik speel ze allemaal single
Veel succes allemaal (y)
in 2-04-2013 11:49 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Thanks jij ook succes hé (y)
kevin0202:
Slechte dag gehad vandaag. Toch 1 combi juist een odd van 4.20 dus heb ik eigenlijk nog kleine winst gemaakt.
Voor morgen mijn combi
Crystal palace - Tottenham 2
Monaco - Montpeiller 1
odd 2.55
Succes als je mee speelt (y)
kevin0202:
Voor vandaag speel ik 4 combi's
Eerste combi
Kv mechelen - club brugge x
Charleroi - Kvkortrijk x
Cercle brugge - oostende x
lokeren - genk x
Sunderland - Fulham x
Systeem 3/5 inzet 10eur
Tweede combi
QPR - Ipswich town 1
Hamburg - Hoffenheim 1
Psv - GAE h1 0:1
Odd 5.50
Derde combi
Frankfurt - Bayern 2 -1.5 handicap
Cambuur - Groningen Thuisploeg scoort niet
Odd 5.63
Vierde combi
Rkc - AZ 2
Stuttgart - Bayer leverkusen 2
odd 4.20
Voor vandaag speel ik 4 combi's
Eerste combi
Kv mechelen - club brugge x
Charleroi - Kvkortrijk x
Cercle brugge - oostende x
lokeren - genk x
Sunderland - Fulham x
Systeem 3/5 inzet 10eur
Tweede combi
QPR - Ipswich town 1
Hamburg - Hoffenheim 1
Psv - GAE h1 0:1
Odd 5.50
Derde combi
Frankfurt - Bayern 2 -1.5 handicap
Cambuur - Groningen Thuisploeg scoort niet
Odd 5.63
Vierde combi
Rkc - AZ 2
Stuttgart - Bayer leverkusen 2
odd 4.20
Slechte dag gehad vandaag. Toch 1 combi juist een odd van 4.20 dus heb ik eigenlijk nog kleine winst gemaakt.
Voor morgen mijn combi
Crystal palace - Tottenham 2
Monaco - Montpeiller 1
odd 2.55
Voor vandaag heb ik voorlopig maar 1 bet
Bemelmans vs Mochanov. Vorig jaar won Bemelmans in 2 sets ook op harcourt van Mochanov. Bemelmans speelt iets grotere tornooien vind ik dan zijn tegenstander..
Bemelmans odd 1.34 wel laag maar vindt het een zekerheidje.
Bemelmans vs Mochanov. Vorig jaar won Bemelmans in 2 sets ook op harcourt van Mochanov. Bemelmans speelt iets grotere tornooien vind ik dan zijn tegenstander..
kevin0202:
Hockeymatch
België - Ierland speel ik België
Odd 1.35
Als je ze in combi neemt heb je een odd van 1.80
Succes (y)
kevin0202:
Als ik zo zou kijken naar de wedstrijden van vandaag & ik zie Bemelmans staan zou ik er ook op betten.
Maar als ik wat meer ga verdiepen is deze odd waardeloos, het zijn spelers aan elkaar gewaagd & let zeker op met die Mochanov. Het zijn beide sterke serveerders, maar Mochanov is een typische sterke serveerder zoals Isner maar in mindere mate natuurlijk. Ik ga deze wedstrijd gewoon laten gaan want de value zit op Mochanov, maar of dat die een kans maakt in deze vorm is ook weer de vraag. Mja, het is wel dè US OPEN.. Ik hoop voor je dat Bemelmans hem kan pakken, maar verwacht het zeker niet gemakkelijk.
Oke bedankt princi voor uw mening :) heb jij nog tennisbets open staan?
Zoals verwacht dus geen makkelijke overwinning.. Verlies zelfs, niet enkel op naam speculeren kevin. Maar goed onderzoek doen kan tonen waar de odds soms te laag of te hoog liggen. In dit geval dus te laag voor Bemelmans > te hoog voor Mochanov => value op Mochanov.
Ik hoop dat je Dev Varman in 2 sets, odd 1.36 hebt gespeeld die ik je had getipt?
& Marchenko (1.40), Bogomolov (1.68) & Berankis (1.72)?
Toevallig degene die ik aan jou getipt had, doen het wel waar.
Had zelf ook nog Blake gespeeld (net verloren) & Vesnina (gewonnen :D).
Ik hoop dat je Dev Varman in 2 sets, odd 1.36 hebt gespeeld die ik je had getipt?
& Marchenko (1.40), Bogomolov (1.68) & Berankis (1.72)?
Toevallig degene die ik aan jou getipt had, doen het wel waar.
Had zelf ook nog Blake gespeeld (net verloren) & Vesnina (gewonnen :D).
Inderdaad klopt. Ik zal er mij komende dagen zeker op verdiepen. Neen unibet gaf die niet jammer genoeg maar won inderdaad vrij makkelijk. Marchenko heb ik high stake meespeeld en inderdaad juist :).
Vandaag heb ik een mooie single kun je ook zien als een funbetje
Benteke to score tegen Chelsea odd 4.20. Benteke vindt heel makkelijk het net, oke ja vorig duel 2x op penalty maar wist vorig jaar ook veel te scoren.
Benteke to score tegen Chelsea odd 4.20. Benteke vindt heel makkelijk het net, oke ja vorig duel 2x op penalty maar wist vorig jaar ook veel te scoren.
kevin0202:
Hoppa een odd van 4.20 juist :)