Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Joren

Aangezien ik een vrij actief gokker ben, zal ik zoals de meesten hier ook maar een eigen topic starten ;-)
Verwacht geen gekke tips of extreme winsten van mij hoor!
Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes. Gisteren heb ik voor de 2e week op rij beide combi's kunnen binnen halen en vorig seizoen is het ook een aantal keer gelukt. Deze tip is zeker een winsituatie imo!
Grtz!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjoren in 24-08-2013 08:48 Leden topics
in 24-08-2013 08:48 Leden topics
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit weekend ook weer een combi gemaakt van over 1.5 en over 2.5 goals in de Oostenrijkse 2e klasse. Voorlopig al 3/5! ;-)
0 Vind ik leuk's
OHL +2 is void, over in Mechelen juist, Kortrijk winst en under juist. Enkel Genk fout, maar zoals voorspeld werd het een nipte zege..
0 Vind ik leuk's
Kleine vooruitblik naar de Jupiler Pro League
Charleroi - AA Gent 1x --> odd 1.66
Charleroi trainer Felice Mazzu was razend na de nederlaag tegen Lierse. De Zebra's gaven in het slot nog een punt weg tegen 10 man van Lierse. 3 dagen eerder had Charleroi ook al een 2-0 voorsprong uit handen gegeven tegen KV Mechelen. Play off 1 lijkt nu wel heel ver weg voor Charleroi, maar ook voor de bezoekers is dit het geval. Maar zoals jullie wellicht al weten: Charleroi blijft een goede ploeg!
Mircea Rednic blijkt nog niet de goede formule gevonden te hebben bij de buffalo's. Dit weekend verloor Gent opnieuw in eigen stadion met 0-1 van Standard Luik. De kans dat Rednic zaterdag zijn eerste zege pakt met Gent is ook vrij klein, aangezien Gent in 7 uitwedstrijden nog niet kon winnen. Gent kan geen beroep doen op Pirez. Neto en Dejaegere zijn twijfelachtig, al lijkt deze laatste toch wel speelklaar te geraken.
0 Vind ik leuk's
Cercle Brugge - KV Kortrijk under 2.5 goals --> odd 1.75
2 typische under ploegen, me dunkt. In alle thuiswedstrijden van Cercle dit seizoen, uitgenomen die tegen Standard en Anderlecht, werd minder dan 3 keer gescoord. Ook in de uitwedstrijden van Kortrijk was dit het geval, behalve op Charleroi waar met 1-2 werd gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Lokeren - KV Mechelen under 3.5 --> odd 1.44
Grote reden voor deze bet is voor mij de afwezigheid van topschutter Hamdi Harbaoui, die geelgeschorst is. Lokeren kon thuis dit seizoen al 14 keer scoren, maar bijna de helft van die goals kwamen van de voet van Harboui, die in supervorm vertoeft. Voor de rest lijkt mij dit een vrij onvoorspelbare wedstrijd, aangezien Mechelen het de laatste weken niet onaardig doet en Lokeren het toch wat moeilijker heeft dan in het begin van het seizoen. Maar 1.44 voor een under 3.5 lijkt mij een mooie notering!
0 Vind ik leuk's
Ok, wat was dit zeg :s
0 Vind ik leuk's
ja kan gebeuren hé. Cercle begint beter en beter te worden en AA Gent kon natuurlijk ook niet blijven verliezen.
0 Vind ik leuk's
Lang geleden dat ik nog gepost heb :p

Tijd om deze topic nog eens van onder het stof te halen, aangezien de Jupiler Pro League opnieuw in gang is geschoten.

Laten we alvast beginnen met de wedstrijd van 18u: Waasland -Beveren dat het opneemt tegen mijn favoriete ploeg: Club Brugge.

De Wase fusieclub moest in het tussenseizoen afscheid nemen van hun coach Bob Peeters, die nu aan de slag is bij Charlton. In zijn plaats kwam Ronny Van Geneugden, die vorig seizoen ontslagen werd bij OH Leuven. Beveren zag ook enkele sterkhouders vertrekken zoals Trickovski, Gershon, Sibum, Belhocine en Demjan. Het verlies van deze spelers werd in mijn ogen goed opgevangen door het aantrekken van Ibou, Robson, Corstjens en Hubert. Ook van spits Oumarou, die een vrij goede voorbereiding achter de rug heeft, verwacht ik wel wat. Veel 'kenners' zien Beveren dit seizoen in moeilijkheden komen, maar ik verwacht een stabiel seizoen van de Waaslanders..

Club Brugge probeerde zijn ruime kern in het tussenseizoen af te slanken. Trickovski, Tchité, Gudjohnsen, Hogli, Stenman, Adu en Fourlanos verlieten de club en enkele jonge spelers werden uitgeleend. Davy de Fauw, Valerijs Sabala en Fernando kwamen als versterkingen.
Als 'Club Brugge-watcher' denk ik dat dit toch niet voldoende is. Voor mij mogen heel wat spelers de club verlaten (Refaelov, Vadis, Lestienne, Vazquez, Castillo,...). Als supporter krijg ik het echt niet warm van deze huidige kern.
Ik verwacht een zeer moeilijke partij voor Club en bij deze ga ik dan ook voor:

Waasland-Beven - Club Brugge 1DNB
0 Vind ik leuk's
Jammer van Beveren dit weekend. Club speelde een erg zwakke eerste helft en in de 2e helft kon het 2 keer scoren uit een stilstaande fase..

Voor komend weekend:

Racing Genk - Cercle Brugge

De Limburgers zijn echt ziek, dat kun je wel stellen. Na 1 speeldag werd al besloten om trainer Emilio Ferrera aan de kant te schuiven. Genk kwam dit weekend met een gelukje op een 0-1 voorsprong op het veld van KV Mechelen, maar daarna zakte alles als een kaartenhuisje in elkaar. Aan de rust was het al 3-1 en Mechelen koos er voor om de voorsprong in de 2e helft te consolideren. Er zat helemaal geen tempo in het spel van de bezoekers en ik verwacht dat dit komend weekend nog steeds niet opgelost zal zijn. Ook de supporters zullen zich opnieuw snel tegen de ploeg keren.

Cercle heeft mij afgelopen zaterdag positief verrast. De vereniging slaagde erin om een punt te pakken tegen AA Gent, waarvan dit seizoen toch veel werd verwacht. Op basis van de statistieken was Cercle zelfs lichtjes de betere ploeg. Cercle heeft een vrij zwaar programma om het seizoen mee te beginnen en ik denk dat ze met een puntje op Genk dik tevreden zullen zijn.

Bij deze ga ik voor:

Racing Genk - Cercle +2: 2 @1.48
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond in de Jupiler Pro League:

Genk - Lokeren:

Opnieuw een thuiswedstrijd voor de Limburgers in crisis. Vorige week werd op een eigen veld met moeite een punt behaald tegen Cercle Brugge, dat de wedstrijd met 10 man eindigde. Er gebeuren naar mijn mening toch heel wat rare dingen in Genk. Zo moet Simaeys, na het uiten van kritiek, weg; vaste waarde Laszlo Koteles moet plaats ruimen voor Marco Bizot, die vorige week opzichtig in de fout ging; Vossen was vorig weekend niet speelkaar, maar kon maandag wel een oefenwedstrijd afwerken; Kage werd aangetrokken, naar mijn mening om Mboyo te plezieren,... Het loopt daar echt niet lekker.

Lokeren miste z'n start een beetje in de competitie door een nederlaag in het Westelse Kuipje. Vorig weekend wonnen de Waaslanders knap tegen Zulte Waregem. Lokeren moet het wel doen zonder de man van de vorige speeldag: Junior Dutra is gekwetst. Ook Patosi is er niet bij.

Ondanks de afwezigheid van Junior Dutra, zie ik Lokeren wel iets rapen in Genk.

Racing Genk - Lokeren: 2DNB @2.15
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.