Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Joren

Aangezien ik een vrij actief gokker ben, zal ik zoals de meesten hier ook maar een eigen topic starten ;-)
Verwacht geen gekke tips of extreme winsten van mij hoor!
Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes. Gisteren heb ik voor de 2e week op rij beide combi's kunnen binnen halen en vorig seizoen is het ook een aantal keer gelukt. Deze tip is zeker een winsituatie imo!
Grtz!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjoren in 24-08-2013 08:48 Leden topics
in 24-08-2013 08:48 Leden topics
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze namiddag staan er nog 2 wedstrijden in de Duitse 3e liga op het programma.
Stuttgart 2 - Wacker Burghausen: 1 --> odd 1.80
De 2e ploeg van Stuttgart ontvangt de laatste in het klassement Wacker Burghausen. Stuttgart speelt vrij wisselvallig. In 3 thuiswedstrijden werd er een keer gewonnen, een keer verloren en een keer werden de punten gedeeld. In 4 uitwedstrijden kon Stuttgart 2 keer winnen, maar werd ook 2 keer verloren. Stuttgart heeft ook nog geen lastige tegenstanders partij gegeven. De zwaarste opponent was Hansa Rostock, waar met 3-1 verloren werd.
Burghausen bengelt na 7 speeldagen helemaal onderin het klassement. De ploeg uit de deelstaat Beiern wist slechts 1 puntje te pakken. Toch moet wel gezegd worden dat Burghausen al enkele zware wedstrijden had. Zo speelden ze al tegen 4 ploegen uit de top 5! Het enige puntje dat ze haalden kwam uit een gelijkspel op Erfurt (4e in het klassement). Aan de andere kant werden andere wedstrijden tegen mindere ploegen ook met een nederlaag afgesloten.
Vandaar dus mijn keuze voor de overwinning voor Stuttgart!
Wehen Wiesbaden - MSV Duisburg: 1 DNB --> odd 1.57
Nummer 2 in het klassement Wehen neemt het op tegen de nummer 7 Duisburg.
Wehen kent een prima start. In 7 wedstrijden verloor het slechts 1 keer (3-0 op Erfurt, nummer 4 in het klassement) en het speelde 1 keer gelijk (1-1 tegen Münster). Alle andere partijen werden met een overwinning afgesloten. Zo werd vorige week nog de topper tegen RB Leipzig gewonnen, al moet ik wel toegeven dat Leipzig de betere kansen had.
Tegenstander Duisburg kent een degelijke start. Thuis werd wel al 2 keer verloren, maar buitenshuis moesten ze nog geen nederlaag slikken. Duisburg had ook nog niet het makkelijkste programma, dus kunnen ze wel tevreden zijn over hun start.
Aangezien ik niet helemaal overtuigd ben dat Wehen zal winnen, neem ik iets meer zekerheid in mijn bet en ga ik voor de draw no bet!
0 Vind ik leuk's
Beide matchen juist in Duitsland ;-)
0 Vind ik leuk's
Dit weekend zijn we opnieuw het bos in. Ditmaal zal het een bezoekje aan Lissabon worden.
Dus nu al eventjes aan het kijken voor bets voor komend weekend ;)
Beginnen doen we in de Duitse 3e liga.
Wehen Wiesbaden - Holstein Kiel: 1 DNB --> odd 1.57
De topper in de 3e liga staat geprogrammeerd op vrijdagavond. Nummer 2 Wehen ontvangt nummer 3 Holstein Kiel.
Wehen, dat in 4 thuiswedstrijden nog niet verloor, kon dit weekend pas op het einde afstand nemen van MSV Duisburg. 5 minuten voor tijd bracht Jänicke de thuisploeg op 1-0 en in blessuretijd zette de pas ingevallen jongeling Nandzik de 2-0 eindcijfers op het bord. Wehen had het behoorlijk lastig met de Zebra's uit Duisburg. Ook in hun vorige thuiswedstrijd had Wehen het niet onder de markt. Toen werd thuis met 2-1 gewonnen van RB Leipzig, al was Leipzig wel de betere ploeg. Bij Wehen moeten in aanvallend opzicht vooral Jänicke en Vunguidica het verschil maken.
Holstein Kiel startte furieus in deze competitie. Na 6 wedstrijden had de ploeg uit het noorden van Duitsland 14/18 en moest het slechts 3 doelpunten slikken. Na een 0/6 de jongste 2 wedstrijden moet Kiel de rol lossen met de top van het klassement. Kiel nam het in deze wedstrijden wel op tegen de nummers 4 en 5 uit het klassement, dus op zich is dit niet zo'n drama. Al kan het ook zijn dat het verrassingseffect bij de promovendus een klein beetje weg is. Bij Kiel moeten Danneberg, Gebers en Heider in de gaten gehouden worden.
0 Vind ik leuk's
MSV Duisburg - Darmstadt 98: 1 --> odd 1.90
Deze is toch een vrij moeilijk te voorspellen wedstrijd. Beide ploegen presteren toch vrij wisselvallig.
Duisburg, 9e in het klassement met 11/24, ging dit weekend pas in de slotfase onderuit bij Wehen Wiesbaden. Desondanks speelden de Zebra's een sterke partij. De speeldag daarvoor werd dan weer onbegrijpelijk verloren in de derby thuis tegen Dortmund 2. 3 speeldagen terug werd dan weer een knappe zege behaald uit bij Erfurt. Bij Duisburg is het uitkijken naar de prestaties van Wolze en Onuegbu. Doelman Ratajczak en linksachter Wissing zijn out.
Ook in de prestaties van Darmstadt is er weinig of geen regelmaat te vinden. Vorige week dinsdag (Darmstadt was dit weekend vrij) kwam het thuis niet verder dan een 1-1 tegen Chemnitz en 3 dagen eerder werd er verloren bij Jahn Regensburg. Nochtans werd er op de 5e speeldag gewonnen tegen leider Heidenheim (hun enige nederlaag tot nu toe). Ook in de beker zorgde Darmstadt voor een verrassing: het schakelde Mönchengladbach uit na strafschoppen. Bij Darmstadt zal vooral Dominik Stroh-Engel in de gaten moeten worden gehouden. Voor zover ik weet zijn er geen blessures bij Darmstadt.
Ik ben niet helemaal overtuigd van een overwinning voor Duisburg. Toch spelen ze vrij sterk en moeten ze in staat zijn om de 3 punten eens thuis te houden!
0 Vind ik leuk's
SC Preussen Münster - Unterhaching +1 AH --> odd 1.78
Deze odd vind ik te mooi om te laten liggen!!!
Münster staat na 7 wedstrijden net boven de rode streep (degradatie). Het kon dit seizoen in competitieverband enkel winnen thuis tegen de nummer laatst, Wacker Burghausen. Ook in de Pokal werd een mooie zege behaald: 1-0 tegen Sankt Pauli. Münster had tot nog toe wel niet het makkelijkste programma, maar toch kon het in de laatste 3 thuiswedstrijden slechts 1 punt pakken. Draaischijf op het middenveld is de Portugees Amaury Bischoff.
Tegenstander Unterhaching doet het niet onaardig. Na 7 wedstrijden staat de ploeg op een 11e plaats met 11 punten. In 4 uitwedstrijden moesten ze slechts 1 keer de duimen leggen (uit bij Dortmund 2). De start van de Spielvereinigung was niet al te best: ze begonnen met 2/12. De laatste weken loopt het echter beter: uit 3 wedstrijden werd het maximum van de punten behaald. Unterhaching moet het wel een zeer jonge kern doen: Op Stuttgart 2 was de gemiddelde leeftijd 21.3 jaar. Eens zien of linksbuiten Florian Bichler zijn prima prestaties van de afgelopen weken kan doortrekken!
0 Vind ik leuk's
Nog een laatste, misschien wel verrassende tip in de 3e liga:
Wacker Burghausen - Osnabrück: 1x --> odd 1.75
Wacker Burghausen, dat laatste staat met 1 punt uit 8 wedstrijden neemt het op tegen middenmotor Osnabrück, dat 11 punten wist te behalen uit 7 wedstijden.
Toch ben ik er van overtuigd dat er een ommekeer zit aan te komen bij Burghausen. Vorige zondag verloren ze nog met 4-0 op Stuttgart 2, maar ze lagen echt niet onder! In de eerste helft waren ze zelfs de betere ploeg! Misschien knelt het schoentje wel vooraan in de afwerking. Burghausen moest ook al een zwaar programma afhaspelen. Zo kwamen ze al 4 ploegen uit de top 5 tegen. Burghausen moet het dit weekend doen zonder rechtsachter Moritz Moser. Rechtermiddenvelder Stephan Thee zal voor de aanvoer van goals moeten zorgen.
Osnabrück, dat vorig seizoen nipt de promotie miste naar de 2e Bundesliga, kende zoals reed vermeld een degelijke start. Maar in tegenstelling tot Burghausen was het programma van Osnabrück toch een tikkeltje makkelijker. De moeilijkste tegenstander was Hansa Rostock (nummer 6 in het klassement), en deze partij werd dan ook verloren. In de transferperiode zaten ze niet stil bij Osnabrück. Het werd een komen en gaan van spelers. Gevaarlijkste speler bij Osnabrück is zowaar linksachter Michael Hohnstedt! Hij liet al 3 keer de netten trillen.
Het wordt tijd dat ze bij Burghausen hun degelijke spel eens gaan omzetten in punten! ;)
0 Vind ik leuk's
Na gisteren de 3e liga te hebben besproken, heb ik vandaag 2 tips voor de 2e Bundesliga.
FC Ingolstadt - Union Berlin 2 DNB --> odd 2.00
Voorlaatste in de stand FC Ingolstadt is zondagmiddag gastheer voor de nummer 2, Union Berlin.
FC Ingolstadt wist in 6 wedstrijden nog maar 1 keer te winnen: thuis tegen Bielefeld werd met 3-2 gewonnen. En vorige week werd op het veld Dresden 1-1 gelijk gespeeld. Alle andere wedstrijden gingen verloren. Geen al te beste start dus voor Ingolstadt, dat het zondag zonder Cohen en Hartmann moet doen.
In tegenstelling tot de thuisploeg, kent Union Berlin wel een goeie start. De ploeg uit de hoofdstad moest nog maar 1 keer de duimen leggen: thuis tegen Bochum werd in extremis verloren. Na 6 wedstrijden telt de ploeg 11 punten. Vorige week speelden ze ook een prima partij thuis tegen Sankt Pauli. In het 'Stadion An der alten Försterei kwamen de bezoekers al snel op voorsprong (0-2 na 6 minuten), maar de thuisploeg hield het hoofd koel en trok dankzij uitstekend voetbal aan het langste eind (3-2). Union Berlin zal achterin wel moeten puzzelen want het mist Marc Pfertzel en en Mario Eggimann.
0 Vind ik leuk's
Tip 2:
Greuther Fürth - Bochum: 1 --> 1.75
Leider Fürth begon uitstekend aan de competitie. Na 4 wedstrijden had het 12/12 en in de laatste 2 wedstrijden speelde het 2 keer gelijk, wat resulteert in een 14/18. Ook in de voorbereiding liep het uitstekend: Fürth wist te zegevieren tegen Plzen, Celtic en Augsburg. Fürth, dat vorig seizoen degradeerde uit de Bundesliga, hoopt zo snel mogelijk terug te keren naar het hoogste niveau. Het zette zijn ambities kracht bij door te winnen tegen Kaiserslautern (4e) en Karlsruhe (5e) en door gelijk te spelen tegen Köln (3e). Fürth mist achterin Mavraj en vooraan Djurdjic.
Bochum, dat 10e staat in het klassement, kent een degelijke start. Op verplaatsing wist het te winnen op Union Berlin, maar het verloor wel op Frankfurt en Düsseldorf. Vorige week speelden ze een sterke partij tegen Paderborn. De bezoekers leidden bij de rust met 0-2, maar Bochum wist de scheve situatie recht te zetten in een meer dan verdiende 4-2 zege. Belangrijkste afwezigen bij Bochum zijn Bulut en Sinkiewicz.
0 Vind ik leuk's
Vandaag een tip uit de Bundesliga:
FC Bayern München - Hannover 96 +3 AH --> odd 1.57
Lijkt mij toch een degelijke odd voor een +3 AH. Bayern heeft mij dit seizoen toch nog niet kunnen overtuigen. De laatste competitiewedstrijden tegen Frankfurt, Nurnberg en Freiburg vond ik het toch allemaal maar povertjes. Bayern speelt ook helemaal anders onder Guardiola. Vorig seizoen speelde Bayern echt met druk vooruit, terwijl Guardiola liever uitgaat van de organisatie. Bovendien missen ze bij Bayern (voor zover ik weet) Gotze, Alcantara, Schweinsteiger, Martinez en Badstuber.
Hannover is dit seizoen ook goed gestart met een 9/12. Het speelde wel al 3 keer thuis. Hannover moet het doen zonder Diouf, Huszti en Pander.
Bayern zal deze partij wel winnen, maar ik denk niet dat ze het met ruime cijfers zullen halen!
0 Vind ik leuk's
Nog 2 tips uit de Engelse Championship:
Watford - Charlton: 1 --> odd 1.66
Watford speelde vorig seizoen lang mee voor de promotie, maar in de play-offs moesten ze buigen voor Crystal Palace. Dit seizoen zullen ze wel weer mee bovenin meedraaien. Watford heeft ook een sterke thuisreputatie.
Charlton bengelt nog wat onderaan het klassement (wel een wedstrijd minder gespeeld). In 4 wedstrijden wisten ze nog maar 1 keer te winnen.
Als Watford opnieuw wil meedoen met de top, zijn ze verplicht van dit soort wedstrijden te winnen.
QPR - Birmingham City: 1 --> odd 1.57
QPR, vorig seizoen gezakt uit de Premier League, wil zo snel mogelijk terug naar de hoogste afdeling. Voorlopig zitten ze op schema met 13/15 en een 2e plaats in het klassement. Bij Birmingham loopt het allemaal wat minder vlot. De ploeg die 2 seizoenen nog europa league speelde bengelt onderin het klassement en wist slechts 4 punten te halen uit 5 matchen. De enige zege die de Blues behaalden was op het veld van promovendus Yeovil, zij het met de nodige moeite!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.